
Vklr do g4 pd 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vklr do g4 pd 4x4
Zdravim, zkoušel někdo dát do g4 pd s 4motion turbo gtb2260vklr? Mám obavy jak se tam vejde. Plus co vše by to obnášelo,jaké svody použít atd. Nejlépe pokud má někdo i foto 

G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Paklize je kvalitne navareno na spravne svody, nemel by byt problem. Dalsi moznosti je svody obratit a navarit tak, aby bylo nahoru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Pokud to máš do toho G4 již s GTB2260V co máš v podpise, tak ho dej do výfukových svodů GTB2260tky a nemusíš nic vymýšlet, tedy krom ještě zapojení chlazení vodou, možná úpravy přívod/vývod olej a drobné úpravy přívod/vývod vzduchu na kompresoru.
Jestli ale jde dát do výfukových svodů bez úprav nevím, to se musíš poptat kluků co to tak mají, nebo třeba v Turbosport, Turbopower, kde ti to seskládají a seřídí ovládání podtlaku. Ale když už to budeš dělat, tak bych uvažoval i o el.ovládání turba.
Jestli ale jde dát do výfukových svodů bez úprav nevím, to se musíš poptat kluků co to tak mají, nebo třeba v Turbosport, Turbopower, kde ti to seskládají a seřídí ovládání podtlaku. Ale když už to budeš dělat, tak bych uvažoval i o el.ovládání turba.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Jasný, že se podtlak nevyrovná REA.
Myslím si, že to VKLR nemyslel zas tak doslovně, jak myslíš.
Spíše ho zajímá jeho instalace, ale jestli bude ON všechno,čili VKLR, tak jen dobře. 
Myslím si, že to VKLR nemyslel zas tak doslovně, jak myslíš.


Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
nebude a GTB s rea nelze srovnávat s VB s rea to je asi jak obtok a VTN
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!