Vklr do g4 pd 4x4

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Vklr do g4 pd 4x4

Příspěvek od Vircz »

Zdravim, zkoušel někdo dát do g4 pd s 4motion turbo gtb2260vklr? Mám obavy jak se tam vejde. Plus co vše by to obnášelo,jaké svody použít atd. Nejlépe pokud má někdo i foto :)
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Paklize je kvalitne navareno na spravne svody, nemel by byt problem. Dalsi moznosti je svody obratit a navarit tak, aby bylo nahoru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Pokud to máš do toho G4 již s GTB2260V co máš v podpise, tak ho dej do výfukových svodů GTB2260tky a nemusíš nic vymýšlet, tedy krom ještě zapojení chlazení vodou, možná úpravy přívod/vývod olej a drobné úpravy přívod/vývod vzduchu na kompresoru.

Jestli ale jde dát do výfukových svodů bez úprav nevím, to se musíš poptat kluků co to tak mají, nebo třeba v Turbosport, Turbopower, kde ti to seskládají a seřídí ovládání podtlaku. Ale když už to budeš dělat, tak bych uvažoval i o el.ovládání turba.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

píše,že chce VKLR takže podtlak nepripada v úvahu.
žiadny podtlak sa nevyrovná REA.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Jasný, že se podtlak nevyrovná REA.

Myslím si, že to VKLR nemyslel zas tak doslovně, jak myslíš. ;) Spíše ho zajímá jeho instalace, ale jestli bude ON všechno,čili VKLR, tak jen dobře. ;)
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

zdar borci je slozite dodelat REA treba na VBcko?:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Hrubec píše:zdar borci je slozite dodelat REA treba na VBcko?:)
dobrej dotaz..... :)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

proč si rovnou nekoupit GTB 1749VK s rea 8) ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

To bude asi 10x drazsi nez to dodelat na to VB ne?Nevim ptam se.
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nebude a GTB s rea nelze srovnávat s VB s rea to je asi jak obtok a VTN
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

A kolik to turbo kostuje? :) na jakych je svodech?
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bez svodů a zjistím
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

Jen zatim premyslim a zhanim info a ceny atd
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

A 1756ka se nedela s rea?ta 1749 ma jine chlazeni atd?
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

1756 s rea je tu mám skladem a nejni chlazená vodou ty 1749 jo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“