Stránka 1 z 2
tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
Napsal: 25 led 2016, 18:22
od madmax1200
Toto téma nám tu nějak umřelo,tak bych ho rád obnovil.jen bych prosím zdvořile poprosil,aby doto tohoto tématu nepříspívali jedinci bez dlouhodobých zkušeností .Předem děkuji.
Napsal: 25 led 2016, 22:32
od Pelep
Napsal: 26 led 2016, 01:19
od HonzaXM
Dlouho mi to bylo proti srsti, ale po tom co jsem dostal zadarmo 250 litrů hydrauliky z bagru, začal jsem to pomalu ředit. Nejdřív opatrně, pak i půl napůl. Na spotřebě, kouřivosti ani výkonu to nebylo znát, smrad byl větší, ale emisema jsem prošel kupodivu normálně. Teď jsem zase dostal novou várku a auto jede jako šílený, až jsem musel přidat víc nafty. Teď v zimě dávám jen trochu oleje, cca 5 litrů na 25 nafty. Mám otestováno v Citroenu BX 1,9D a Xantia 1,9TD. Žádný předehřev v nádrži nemám. V čem to spaluješ ty?
Napsal: 26 led 2016, 06:19
od madmax1200
Koupil jsem si za tímto účelem Mercedes benz W 124 a je to bída,na čistou hydrauliku jede ,ale pak se upálí žhaviče,zalepí se podložky pod vstřikama a zasviní špičky vstřikovačů a ztratí výkon.Po vyčištění je opět v pořádku.Vyhoda je v čerpadle.Tomu je to fuk.
Dalsí auto byl Ford Tranzit Di - přímý vstřik,ten to sežral taky neředěné,bohužel po cca 500 km totálně zakarbonované špičky vstřiků,auto hulilo jak blázen.Čekal jsem kdy mě vylapí benga a napaří flastr.Zajímavé bylo,že na výkon to nemělo vliv.Časem začalo kapat rotační čerpadlo.Řekl bych,že hlavní důvod byl hustota oleje,tudíž větší tlak.Výhoda,žhavení plamencovou svíčkou.Takže se nemá co upálit.
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.jezdi jako čert.26.000 km,bez vyndáná vstřiků a jakéhokoli čištění-je tam total blbý přístup.Ráno auto nakopnu-start sprej (upálené žhavky)....lehounce si pokouří ,jak je studené a pak pohodá,jede jak má....nekouří.....zřejmě mu vyrobím žhavení,stejné jako měl Transit (centrální plamencovou svíčkou).
A to je mi záhadou,proč jedna komůrka MB W124 má problémy a druhá Opel Arena ne.V čem je rozdíl.

Napsal: 26 led 2016, 06:51
od madmax1200
A to je důvod proč jsem zložil toto téma.potřebuji další velkou dodávku.Rodinnou-dve deti,dva psi,dve motorky.Mám v hledáčku Renault Master/Opel movano-měli by mít stejnou holou 2,5 jako má moje Arena...bohužel,velikost nic moc,výhoda předního náhonu.Dalši je MB Sprinter-2,3 v žádném připadě-slabá jak čaj,nejradši bych 2,9- téměř nesehnatelné....2,9 TDi je vlastně 2,5 TDi Volkswagen....no jo,ale přímej vstřik,co když se zase budou svinit vstřiky a auto bude hulit jako blázen.
Máte někdo nějakou zkušenost a radu? Budu vděčný.
Napsal: 28 led 2016, 19:17
od Daniel91
Koupil jsem nedávno Seat Toledo 1.9 Td 55 kw AAZ a jezdím na čistou hydrauliku, když byli teď ty mrazy tak jsem dával trochu benzínu, 3l benál a 17 olej a v pohodě, myslím že by to jelo v těch mrazech i na čistý, spíš jsem tam dával ten benzín pro lepší pocit. Nemám žádné úpravy.
Napsal: 28 led 2016, 20:46
od madmax1200
Kolik hydrauliky jsi uz takhle spalil?
Napsal: 29 led 2016, 07:07
od Daniel91
V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.
Napsal: 29 led 2016, 09:27
od madmax1200
Daniel91 píše:V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.
Tak ten vyjetak jsem lil do fiat Brava holej diesel a zdalo se mi,ze to cerpadlu dost pritizilo.Ale muze to byt jen dojem.To Terrano je turbene s predkomurkou?
Napsal: 29 led 2016, 16:56
od Daniel91
Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
Napsal: 29 led 2016, 17:32
od madmax1200
Daniel91 píše:Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
a redis ji necim?
Napsal: 30 led 2016, 07:31
od Daniel91
Jak byly ty mrazy tak jsem dával 3 l benzín a 17 olej. Teď už dávat nebudu.
Napsal: 30 led 2016, 07:50
od madmax1200
A uz jsi kontroloval vstriky a tesnici podlozky pod nimi?Co karbon?Nedelaji se ti tam tvrde zapecene usazeniny?
Napsal: 30 led 2016, 18:39
od Daniel91
Jak říkám toho Seata mám krátce, zatím vyjeto 200 l. Ale u toho Terrana jsem měl problém s podložkama, neuměl jsem je sundat, byly zapečené. Řekl bych že za to mohl ten vyjetý motorák. Jinak špičky trysek byly v pohodě.
Napsal: 02 úno 2016, 07:08
od hnoor0033
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.