Stránka 1 z 1

Boxer nestartuje

Napsal: 30 led 2016, 21:55
od Maag
Zdravím Vás,
mám problém s Boxerem 2.2 HDI 88 kw. Nastala závada taková, že jsem normálně dojel do jedné firmy, kde jsem normálně vypnul motor a odešel. Po několika minutách jsem se vrátil do auta a chtěl nastartovat. Vznikl problém takový, že pohasnuly kontrolky a motor nenastartoval. Otočil jsem zpět a několikrát opakoval. Po pátém otočení už kontrolky nesvítili vůbec.
Potom jsem odpojil baterku od minus a znovu připojil a kontrolky normálně svítí, motor točí, ale nenastartuje. Svítí kontrolka imobilizéru (autíčko se zámkem). Tak jsem zajel domů pro diagnostiku a ta vypisuje:
- Chyba komunikace s řídící jednotkou motoru (ECU)
- ABS nebo ESP (řízení stability vozidla) - chyba komunikace
- úroveň brzdové kapaliny (zkrat na plus, nebo přerušený obvod)
S jednotkou motoru se vůbec nespojím, jako by tam nebyla.

Dočetl jsem se na internetu, že můžou být uhnilé kabely za levým světlem, tak jsem to celé rozebral a překontroloval a ty jsou, jak nové. Naprosto bez problému. Dále jsem překontroloval všechny pojistky i v motorovém prostoru. Kontroloval jsem i kostru pod levým světlem a vše O.K.

Máte někdo nějaké zkušenosti s takovým problémem? Nevím čeho se chytit.
Moc děkuji

Napsal: 31 led 2016, 15:33
od HonzaXM
Zkontroluj pojistky přímo u baterky pod podlahou v kabině. Někdy špatně převádí ta nejsilnější, to jsem řešil cca před měsícem. Taky ukostření má Boxer na hovno mezi kastlí a motorem. To jsem zase dělal včera. Skoro nový alternátor dobíjel 12,7 V, po doplnění kostry mezi motorem a kastlí 14,6 V. Třeba bude problém podobný. ;)

Napsal: 31 led 2016, 16:28
od Maag
O.K. díky, beru každý nápad.
šel jsem po kostře co je pod levým světlem a potom u baterky. Co se týče pojistek u baterky, tak ty jsem také kontroloval a jsou původní, ale známky poškození nevykazují.Baterku jsem kupoval před měsícem v těch mrazech novou. Ještě říkáš kostra mezi kastlí a motorem. Taje prosím tě kde?

Re: Boxer nestartuje

Napsal: 31 led 2016, 16:29
od Martin Derenin
Maag píše:Zdravím Vás,
mám problém s Boxerem 2.2 HDI 88 kw. Nastala závada taková, že jsem normálně dojel do jedné firmy, kde jsem normálně vypnul motor a odešel. Po několika minutách jsem se vrátil do auta a chtěl nastartovat. Vznikl problém takový, že pohasnuly kontrolky a motor nenastartoval. Otočil jsem zpět a několikrát opakoval. Po pátém otočení už kontrolky nesvítili vůbec.
Potom jsem odpojil baterku od minus a znovu připojil a kontrolky normálně svítí, motor točí, ale nenastartuje. Svítí kontrolka imobilizéru (autíčko se zámkem). Tak jsem zajel domů pro diagnostiku a ta vypisuje:
- Chyba komunikace s řídící jednotkou motoru (ECU)
- ABS nebo ESP (řízení stability vozidla) - chyba komunikace
- úroveň brzdové kapaliny (zkrat na plus, nebo přerušený obvod)
S jednotkou motoru se vůbec nespojím, jako by tam nebyla.

Dočetl jsem se na internetu, že můžou být uhnilé kabely za levým světlem, tak jsem to celé rozebral a překontroloval a ty jsou, jak nové. Naprosto bez problému. Dále jsem překontroloval všechny pojistky i v motorovém prostoru. Kontroloval jsem i kostru pod levým světlem a vše O.K.

Máte někdo nějaké zkušenosti s takovým problémem? Nevím čeho se chytit.
Moc děkuji

ja´mel něco podobnyho, mel sem problém v pojistkách v motorovym prostoru, všechny byli ok, ale jedna blbe držela na svém miste, plisky co drzi pojistku zustali roztazeny, tak na to mrkni

Napsal: 07 úno 2016, 12:10
od Martin Derenin
HonzaXM píše:Zkontroluj pojistky přímo u baterky pod podlahou v kabině. Někdy špatně převádí ta nejsilnější, to jsem řešil cca před měsícem. Taky ukostření má Boxer na hovno mezi kastlí a motorem. To jsem zase dělal včera. Skoro nový alternátor dobíjel 12,7 V, po doplnění kostry mezi motorem a kastlí 14,6 V. Třeba bude problém podobný. ;)

ahoj, co máš na mysli tou nejsilnějsi pojistkou že spatne prevadi? to je na tý platě?? a ukostreni mas na mysli v motorovym prostoru mezi převodovkou a silenblokem? diky

Napsal: 08 úno 2016, 00:04
od HonzaXM
Přímo u baterky je silná pojistka mezi kabelem a baterkou a skrz ní šlo jen 8,5V. Dá se i vyřadit a nechat to natvrdo, ale to nedoporučuju, jen na zkoušku. A tu kostru jsem jednoduše dodal navíc. Před silentblokem motoru kouká z kastle 8mm šteft a na držáku motoru se může dát pod jakýkoli šroub. Stačilo koupit kostřicí kabel za 135 Kč.

Napsal: 08 úno 2016, 07:38
od Martin Derenin
HonzaXM píše:Přímo u baterky je silná pojistka mezi kabelem a baterkou a skrz ní šlo jen 8,5V. Dá se i vyřadit a nechat to natvrdo, ale to nedoporučuju, jen na zkoušku. A tu kostru jsem jednoduše dodal navíc. Před silentblokem motoru kouká z kastle 8mm šteft a na držáku motoru se může dát pod jakýkoli šroub. Stačilo koupit kostřicí kabel za 135 Kč.

a co se mu dělo s autem když to bylo takhle spatne?