Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo

Příspěvek od Ondra_TDI »

Zdravím, je tu někdo kdo by byl schopný vybrousit kompresorový housing, aby se tam vlezla větší vrtule? Popřípadě na kolik to tak vyjde?
Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 14 úno 2016, 00:22, celkem upraveno 1 x.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nespekuluj a dej to do turbopower.cz ... nicmene, pocitej i s moznosti, ze Te muze vyhodit s tim, ze je to nedovyvazitelne (paklize se nejedna o original).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

já nechci, aby mě to někdo skládal, poskládat si to zvládnu sám, potřebuju jen vybrousit housing :-)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Vezmu ti to 30kou smirglem na aku vrtacce za 500,- padne to na vrtuli jak ulity, pak to jen sesroubujes, prasknes do auta a 250ps jak vysitejch. No tutovka. :D

(LOL)

Promin nemohl jsem se udrzet, ale ne, proste, jdes na to spatne. Nech si radeji hybrida postavit od nekoho kdo umi.
Naposledy upravil(a) Gardner dne 01 úno 2016, 19:18, celkem upraveno 2 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

ja bych to dal do turbosportu:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

To pochybujem, ze to robia sami. Urcite si to nechavaju niekde robit. Zajdi za nejakym nastrojarom, nech ti to zafrezuje radiusovou frezou zodpovedajuceho priemeru a radiusu, do potrebnej hlbky. Ale bude to drahe. Treba sa stym jebat, upnut housing, vyindikovat stred, mat radiusovu frezu zodpovedajuceho priemeru a radiusu (problem zohnat a je to drahe) a hlavne si to cele dobre rozmerat a rozpocitat. Alebo na konvencnom sustruku to vziat radiusovou frezou v koniku. Dalsia varianta je nejak to upnut do CNC sustruhu a radius vysustruzit. Nieje to take jednoduche a treba tomu venovat cas. Takze neviem ci to budes ochotny zaplatit. Najlacnejsie riesenie je si kupit hotovy hybrid. Otazka znie aky? Kukni sa na grafy tu na fore porovnaj si ich a myslim, ze budes vidiet, kto hybridy robit vie a kto nie. Ty co po sebe neustale pluvaju, kde mozu to niesu :kol1:
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

najlacnejsie riesenie je cnc sustruh a kruhova interpolacia, pomerne jednoduche na programovanie, len to treba spravne rozmerat, lebo je len jeden pokus. Ci mas viac slimakovna pokusy?
(noteeth)
Aky ides davat kompressor? aky je tam rozdiel vo velkosti a vahe?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hrubec píše:ja bych to dal do turbosportu:)
Vsak dej ... ale pak se mrkni na vysledky sprintu, kde jsou nejvetsi naroky na kvalitu a zkus si zjistit, kdo je tvurcem turbodmychadel ;)

@TDI tech: Nemas pravdu. V Turbosportu maji CNC, protoze to bylo podminkou toho, aby mohli dodavat do Dieselpoweru, protoze kazde turbo byl original ... no a co je mi znamo, tak tento krok byl duvodem jen k castecne eliminaci "problemu". Zde se obavam, ze jak znam Andreho, ktery je ukrutne na prachy, tak to vyjde opravdu draho.
Co se Turbopoweru tyce, tak samozrejme, ze compressorhousingy si Oleg upravuje sam, na soustruhu a dalsich strojich, ktere ma k dispozici. Uvedom si, ze Andre jeste "lezl po stromech" a Oleg vyrabel vlastni vyvazovacky. Az nekdy budes mit cestu do Cech, tak se zajed do te nove dilny k nemu podivat (pokud Te pusti), ikdyz to, co je v prizemi az tak strasne neprekvapi (3 vyvazovacky a dalsi stroje o kterych jsme se dohodli, ze nebudu sirit), nicmene to, co bys mel videt nedostanes moznost videt.

Jen jeste zminim, ze Brano (BH, znamy tez jako "kurva perfekcionista") videl technicke zpracovani me GTB2264VK a sam od sebe vyseknul pomyslnou poklonu nad zpracovanim, tedy usazenim compressoru do compressor housingu.

Dost lidi si totiz neuvedomuje, ze to opravdu neni sranda ve smyslu "Frantu, upni mi to a sjed mi to na tom soustruhu" - pro spravnou funkci musi byt odstup compressoru od compressor housingu, protoze toto determinuje nastup turbodmychadla. Nekdo by rekl "vsak je to to same jako u serie, ni?!" ... a mylil by se, protoze tam je to definovano s rezervami pro pripadne nevyvahy a zhorsujici se kvalitu turbodmychadla a je s vyse uvedenym problemem nabehu pocitano i pri navrhu turbodmychadla ... ale to NENI pripad hybridu! Tam musi byt (paklize chce clovek dustojny nastup turbodmychadla a odezvu na pridani plynu) mezera mensi ... no a jak moc nebo malo, to uz je "know-how" ;)

Takze verim, ze to vyjde levneji nechat na odbornikovi, ktery i zaroven zjisti, zda je compressor pouzitelny ... tedy vychazim z toho, ze OndraTDI si nekde koupil na e-bayi nejaky "zazracny" compressor za par EUR u ktereho staci "pouze" upravit housing. ...takovych uz Olegovi rukama proslo a drtiva vetsina nesla ani dovyvazit.
Neco jineho by bylo, pokud se uzivateli OndraTDI "podarilo" jiz upraveny housing znehodnotit nebo ztratit a "pouze" potrebuje nahradu :roll:

... nicmene, s Toefukem souhlasim - je to pomerne jednoduche programovani, ktere ovsem potrebuje velice slozite mereni a ne vzdy se to podari napoprve ;) Taky sedi jeho zminka ohledne vahy - pozor na to, abyste nebyli nemile prekvapeni lenosti noveho compressoru! ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

Forest píše:
Hrubec píše:ja bych to dal do turbosportu:)
Vsak dej ... ale pak se mrkni na vysledky sprintu, kde jsou nejvetsi naroky na kvalitu a zkus si zjistit, kdo je tvurcem turbodmychadel ;)

@TDI tech: Nemas pravdu. V Turbosportu maji CNC, protoze to bylo podminkou toho, aby mohli dodavat do Dieselpoweru, protoze kazde turbo byl original ... no a co je mi znamo, tak tento krok byl duvodem jen k castecne eliminaci "problemu". Zde se obavam, ze jak znam Andreho, ktery je ukrutne na prachy, tak to vyjde opravdu draho.
Co se Turbopoweru tyce, tak samozrejme, ze compressorhousingy si Oleg upravuje sam, na soustruhu a dalsich strojich, ktere ma k dispozici. Uvedom si, ze Andre jeste "lezl po stromech" a Oleg vyrabel vlastni vyvazovacky. Az nekdy budes mit cestu do Cech, tak se zajed do te nove dilny k nemu podivat (pokud Te pusti), ikdyz to, co je v prizemi az tak strasne neprekvapi (3 vyvazovacky a dalsi stroje o kterych jsme se dohodli, ze nebudu sirit), nicmene to, co bys mel videt nedostanes moznost videt.

Jen jeste zminim, ze Brano (BH, znamy tez jako "kurva perfekcionista") videl technicke zpracovani me GTB2264VK a sam od sebe vyseknul pomyslnou poklonu nad zpracovanim, tedy usazenim compressoru do compressor housingu.

Dost lidi si totiz neuvedomuje, ze to opravdu neni sranda ve smyslu "Frantu, upni mi to a sjed mi to na tom soustruhu" - pro spravnou funkci musi byt odstup compressoru od compressor housingu, protoze toto determinuje nastup turbodmychadla. Nekdo by rekl "vsak je to to same jako u serie, ni?!" ... a mylil by se, protoze tam je to definovano s rezervami pro pripadne nevyvahy a zhorsujici se kvalitu turbodmychadla a je s vyse uvedenym problemem nabehu pocitano i pri navrhu turbodmychadla ... ale to NENI pripad hybridu! Tam musi byt (paklize chce clovek dustojny nastup turbodmychadla a odezvu na pridani plynu) mezera mensi ... no a jak moc nebo malo, to uz je "know-how" ;)

Takze verim, ze to vyjde levneji nechat na odbornikovi, ktery i zaroven zjisti, zda je compressor pouzitelny ... tedy vychazim z toho, ze OndraTDI si nekde koupil na e-bayi nejaky "zazracny" compressor za par EUR u ktereho staci "pouze" upravit housing. ...takovych uz Olegovi rukama proslo a drtiva vetsina nesla ani dovyvazit.
Neco jineho by bylo, pokud se uzivateli OndraTDI "podarilo" jiz upraveny housing znehodnotit nebo ztratit a "pouze" potrebuje nahradu :roll:

... nicmene, s Toefukem souhlasim - je to pomerne jednoduche programovani, ktere ovsem potrebuje velice slozite mereni a ne vzdy se to podari napoprve ;) Taky sedi jeho zminka ohledne vahy - pozor na to, abyste nebyli nemile prekvapeni lenosti noveho compressoru! ;)
nic jineho jsem od tebe ani necekal ;) ;)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Ja nerozumiem to že všade čitam jak je andre a tdi fun nahovno ale len od foresta.
Cupra TDI
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ondra_TDI píše:já nechci, aby mě to někdo skládal, poskládat si to zvládnu sám, potřebuju jen vybrousit housing :-)
Zkus RadkaVKLR z Brna, v inzerci to nabízí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

FORESTOVO pripitomele prispevky nikoho nezajimaji viz hadka kterou asi kazdy cetl a porad prispiva tema zvratkama,fuj
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

jouda1 píše:FORESTOVO pripitomele prispevky nikoho nezajimaji viz hadka kterou asi kazdy cetl a porad prispiva tema zvratkama,fuj
Souhlas (rofl)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Kukam ze sa nam to tu zase rozbehuje, nuz co tak si podme nakydat jeden na druheho. Je to take dieselpowerovske :blbe:
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

A už je to tady zase (LOL) Ať si to každý dá kam chce (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“