Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Praní špinavého prádla - původně "zvětšení housingu&quo
Zdravím, je tu někdo kdo by byl schopný vybrousit kompresorový housing, aby se tam vlezla větší vrtule? Popřípadě na kolik to tak vyjde?
Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 14 úno 2016, 00:22, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nespekuluj a dej to do turbopower.cz ... nicmene, pocitej i s moznosti, ze Te muze vyhodit s tim, ze je to nedovyvazitelne (paklize se nejedna o original).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vezmu ti to 30kou smirglem na aku vrtacce za 500,- padne to na vrtuli jak ulity, pak to jen sesroubujes, prasknes do auta a 250ps jak vysitejch. No tutovka.
Promin nemohl jsem se udrzet, ale ne, proste, jdes na to spatne. Nech si radeji hybrida postavit od nekoho kdo umi.


Promin nemohl jsem se udrzet, ale ne, proste, jdes na to spatne. Nech si radeji hybrida postavit od nekoho kdo umi.
Naposledy upravil(a) Gardner dne 01 úno 2016, 19:18, celkem upraveno 2 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
To pochybujem, ze to robia sami. Urcite si to nechavaju niekde robit. Zajdi za nejakym nastrojarom, nech ti to zafrezuje radiusovou frezou zodpovedajuceho priemeru a radiusu, do potrebnej hlbky. Ale bude to drahe. Treba sa stym jebat, upnut housing, vyindikovat stred, mat radiusovu frezu zodpovedajuceho priemeru a radiusu (problem zohnat a je to drahe) a hlavne si to cele dobre rozmerat a rozpocitat. Alebo na konvencnom sustruku to vziat radiusovou frezou v koniku. Dalsia varianta je nejak to upnut do CNC sustruhu a radius vysustruzit. Nieje to take jednoduche a treba tomu venovat cas. Takze neviem ci to budes ochotny zaplatit. Najlacnejsie riesenie je si kupit hotovy hybrid. Otazka znie aky? Kukni sa na grafy tu na fore porovnaj si ich a myslim, ze budes vidiet, kto hybridy robit vie a kto nie. Ty co po sebe neustale pluvaju, kde mozu to niesu 

najlacnejsie riesenie je cnc sustruh a kruhova interpolacia, pomerne jednoduche na programovanie, len to treba spravne rozmerat, lebo je len jeden pokus. Ci mas viac slimakovna pokusy?
Aky ides davat kompressor? aky je tam rozdiel vo velkosti a vahe?

Aky ides davat kompressor? aky je tam rozdiel vo velkosti a vahe?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Vsak dej ... ale pak se mrkni na vysledky sprintu, kde jsou nejvetsi naroky na kvalitu a zkus si zjistit, kdo je tvurcem turbodmychadelHrubec píše:ja bych to dal do turbosportu:)

@TDI tech: Nemas pravdu. V Turbosportu maji CNC, protoze to bylo podminkou toho, aby mohli dodavat do Dieselpoweru, protoze kazde turbo byl original ... no a co je mi znamo, tak tento krok byl duvodem jen k castecne eliminaci "problemu". Zde se obavam, ze jak znam Andreho, ktery je ukrutne na prachy, tak to vyjde opravdu draho.
Co se Turbopoweru tyce, tak samozrejme, ze compressorhousingy si Oleg upravuje sam, na soustruhu a dalsich strojich, ktere ma k dispozici. Uvedom si, ze Andre jeste "lezl po stromech" a Oleg vyrabel vlastni vyvazovacky. Az nekdy budes mit cestu do Cech, tak se zajed do te nove dilny k nemu podivat (pokud Te pusti), ikdyz to, co je v prizemi az tak strasne neprekvapi (3 vyvazovacky a dalsi stroje o kterych jsme se dohodli, ze nebudu sirit), nicmene to, co bys mel videt nedostanes moznost videt.
Jen jeste zminim, ze Brano (BH, znamy tez jako "kurva perfekcionista") videl technicke zpracovani me GTB2264VK a sam od sebe vyseknul pomyslnou poklonu nad zpracovanim, tedy usazenim compressoru do compressor housingu.
Dost lidi si totiz neuvedomuje, ze to opravdu neni sranda ve smyslu "Frantu, upni mi to a sjed mi to na tom soustruhu" - pro spravnou funkci musi byt odstup compressoru od compressor housingu, protoze toto determinuje nastup turbodmychadla. Nekdo by rekl "vsak je to to same jako u serie, ni?!" ... a mylil by se, protoze tam je to definovano s rezervami pro pripadne nevyvahy a zhorsujici se kvalitu turbodmychadla a je s vyse uvedenym problemem nabehu pocitano i pri navrhu turbodmychadla ... ale to NENI pripad hybridu! Tam musi byt (paklize chce clovek dustojny nastup turbodmychadla a odezvu na pridani plynu) mezera mensi ... no a jak moc nebo malo, to uz je "know-how"

Takze verim, ze to vyjde levneji nechat na odbornikovi, ktery i zaroven zjisti, zda je compressor pouzitelny ... tedy vychazim z toho, ze OndraTDI si nekde koupil na e-bayi nejaky "zazracny" compressor za par EUR u ktereho staci "pouze" upravit housing. ...takovych uz Olegovi rukama proslo a drtiva vetsina nesla ani dovyvazit.
Neco jineho by bylo, pokud se uzivateli OndraTDI "podarilo" jiz upraveny housing znehodnotit nebo ztratit a "pouze" potrebuje nahradu

... nicmene, s Toefukem souhlasim - je to pomerne jednoduche programovani, ktere ovsem potrebuje velice slozite mereni a ne vzdy se to podari napoprve


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nic jineho jsem od tebe ani necekalForest píše:Vsak dej ... ale pak se mrkni na vysledky sprintu, kde jsou nejvetsi naroky na kvalitu a zkus si zjistit, kdo je tvurcem turbodmychadelHrubec píše:ja bych to dal do turbosportu:)
@TDI tech: Nemas pravdu. V Turbosportu maji CNC, protoze to bylo podminkou toho, aby mohli dodavat do Dieselpoweru, protoze kazde turbo byl original ... no a co je mi znamo, tak tento krok byl duvodem jen k castecne eliminaci "problemu". Zde se obavam, ze jak znam Andreho, ktery je ukrutne na prachy, tak to vyjde opravdu draho.
Co se Turbopoweru tyce, tak samozrejme, ze compressorhousingy si Oleg upravuje sam, na soustruhu a dalsich strojich, ktere ma k dispozici. Uvedom si, ze Andre jeste "lezl po stromech" a Oleg vyrabel vlastni vyvazovacky. Az nekdy budes mit cestu do Cech, tak se zajed do te nove dilny k nemu podivat (pokud Te pusti), ikdyz to, co je v prizemi az tak strasne neprekvapi (3 vyvazovacky a dalsi stroje o kterych jsme se dohodli, ze nebudu sirit), nicmene to, co bys mel videt nedostanes moznost videt.
Jen jeste zminim, ze Brano (BH, znamy tez jako "kurva perfekcionista") videl technicke zpracovani me GTB2264VK a sam od sebe vyseknul pomyslnou poklonu nad zpracovanim, tedy usazenim compressoru do compressor housingu.
Dost lidi si totiz neuvedomuje, ze to opravdu neni sranda ve smyslu "Frantu, upni mi to a sjed mi to na tom soustruhu" - pro spravnou funkci musi byt odstup compressoru od compressor housingu, protoze toto determinuje nastup turbodmychadla. Nekdo by rekl "vsak je to to same jako u serie, ni?!" ... a mylil by se, protoze tam je to definovano s rezervami pro pripadne nevyvahy a zhorsujici se kvalitu turbodmychadla a je s vyse uvedenym problemem nabehu pocitano i pri navrhu turbodmychadla ... ale to NENI pripad hybridu! Tam musi byt (paklize chce clovek dustojny nastup turbodmychadla a odezvu na pridani plynu) mezera mensi ... no a jak moc nebo malo, to uz je "know-how"
Takze verim, ze to vyjde levneji nechat na odbornikovi, ktery i zaroven zjisti, zda je compressor pouzitelny ... tedy vychazim z toho, ze OndraTDI si nekde koupil na e-bayi nejaky "zazracny" compressor za par EUR u ktereho staci "pouze" upravit housing. ...takovych uz Olegovi rukama proslo a drtiva vetsina nesla ani dovyvazit.
Neco jineho by bylo, pokud se uzivateli OndraTDI "podarilo" jiz upraveny housing znehodnotit nebo ztratit a "pouze" potrebuje nahradu![]()
... nicmene, s Toefukem souhlasim - je to pomerne jednoduche programovani, ktere ovsem potrebuje velice slozite mereni a ne vzdy se to podari napoprveTaky sedi jeho zminka ohledne vahy - pozor na to, abyste nebyli nemile prekvapeni lenosti noveho compressoru!


Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
FORESTOVO pripitomele prispevky nikoho nezajimaji viz hadka kterou asi kazdy cetl a porad prispiva tema zvratkama,fuj
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps