Stránka 1 z 1
2,0TDI CR DSG
Napsal: 03 úno 2016, 13:28
od Tampajs
Zdravím mám dotaz ohledně zvyšování výkonu u DSG.. mám strach o převodovku kde nechat udělat a kolik maximum? Nestačí soft ze 125kw verze?
Mám CFHC 103kw
Děkuji
Napsal: 03 úno 2016, 16:28
od sharik4x4
Jseš na forum firmy DP a ptáš se,kde udělat navýšení výkonu.

Napsal: 03 úno 2016, 17:57
od blonn
To sice ano, ale uprimne DP neni jediny kvalitni upravce softu. Nic ve zlem

Napsal: 03 úno 2016, 18:24
od Jarda S.
Napsal: 03 úno 2016, 18:25
od Tampajs
Nikdo neví nic o chipovaní s DSG? Třeba omezení Nm.. Nebo tak?
Napsal: 03 úno 2016, 19:28
od trhac
tdifun
Napsal: 03 úno 2016, 21:07
od sharik4x4
Já taky neříká,že je DP jediný.Dotyčný má strach o DSG a tak je potřeba někoho profi ,který si s tím poradí ,ale pokud hodlá do toho něco nalejt pokus omyl aby ušetřil,tak se není o čem bavit.

chip
Napsal: 03 úno 2016, 21:13
od Radek
Dobré konstatování
Napsal: 03 úno 2016, 21:17
od TDI tech
Dobry chiptuner ti naladi motor a k tomu adekvatne naladi aj prevodovku, aby to zladil ako celok a umocnil tak celkovy "dojem" z upravy.
Napsal: 03 úno 2016, 22:35
od blonn
sharik4x4 píše:Já taky neříká,že je DP jediný.Dotyčný má strach o DSG a tak je potřeba někoho profi ,který si s tím poradí ,ale pokud hodlá do toho něco nalejt pokus omyl aby ušetřil,tak se není o čem bavit.

Tak takto spatne sis to vylozil pouze ty srry. O tom se tu bavit ani nechci. Jeden navrh ostatne byl jiz zminen...
Tdi Tech to napsal srozumitelne snad i pro tebe a navic jak jsi psal, jsi na DP. Tak si rozsir obzor...
Napsal: 05 úno 2016, 12:30
od Martin.D
Soft z 125 kw verzie sa nedáva.....ale upraví sa jednotka....
Aut s upraveným DSG jazdí mnoho , a bez problémov......v sekcii grafy , či internetových stránkach úpravcov ich nájdeš stovky.....
A na tomto fóre máš minimálne 5 úpravcov ktorý ti tento motor urobia s lepšími či ešte lepšími výsledkami.....
Žiaden chiptuning spoľahlivosť auta nepredĺži , no existujú také ktoré životnosť auta o veľa neznížia......
Napsal: 05 úno 2016, 15:27
od Forest
Martin.D píše:Žiaden chiptuning spoľahlivosť auta nepredĺži , no existujú také ktoré životnosť auta o veľa neznížia......
Zde bych si dovolil nesouhlasit. Plne chapu z ceho vychazis, nicmene, vezmi to logicky:
1) paklize posunes puvodni hodnoty do nizsich otacek, zajistis tak, ze budou dosazitelne v tomto spektru otacek a tudiz nebude uzivatel nucen to tolik tocit ... ano, muzeme tu diskutovat o tom, ze tim navysenim dojde ke snizeni namahani, nicmene, primarne jde o pocet pracovnich cyklu motoru a tim neni nic jineho nezli pocet otacek za minutu
2) paklize se jedna o automobil s DPF, je motor vystavovan (diky nezbytnosti cisteni DPF) vetsimu zatizeni (predevsim teplotnimu) nezli u motoru, ktery timto filtrem nedisponuje ... takze odstraneni DPF neni vzdy nezbytne doprovazeno tim, co si vetsina lidi zde mysli ... nicmene, odstraneni DPF neni samozrejme sluzba zabizena v diskutovanem chiptuningu
3) predmetem chiptuningu muze byt i optimalizace krivek, kdy dojde k jejich "vyhlazeni", takze nebude dochazet k takovemu narazovemu namani - coz muze mit pozitivni dopad na zivotnost motoru
... zel, toto je pouze teorie a jak tomu opravdu je se dozvi jen ti, kteri by byly schopni a ochotni tento zivotni proces simulovat a logovat
