Ahoj chlapi,
známý chce rozjet živnost v oboru bytových klimatizací, poprosil mě o garanci, protože nemá na to vzdělání a já jsem mechanik opravář pro stroje a zařízení s dvacetiletou praxí.
Otázka zní, jaká případná rizika podstupuji a jak bývá ohodnocený takový "papírový" garant ?
Podotýkám, že dotyčný pracoval v tomhle oboru dlouho jako zaměstnanec a já o tom vím prd, jde pouze o legislatíní záležitost.
Garant živnosťák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
Odpovědi: 0
Garant živnosťák
E91 N52B30 

Let me Google it for you
http://www.danarionline.cz/archiv/dokum ... $index=448
http://www.ipodnikatel.cz/Zalozeni-zivn ... -osvc.html
http://www.danarionline.cz/archiv/dokum ... $index=448
http://www.ipodnikatel.cz/Zalozeni-zivn ... -osvc.html
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)