Stránka 1 z 1

Závada v elektrice Tiguan - SPĚCHÁ

Napsal: 25 úno 2016, 06:51
od nogis
Prosím o radu. Žena ráno dojela v pohodě do práce, pak ještě jednou u práce nastartovala a problém.

Na maxidotu Závada na parkovací brzdě a žlutá kontrolka - brzda ale normálně funguje
Kontrolka prasknutých žárovek - auto normálně svítí
Nesvítí podsvícení přístrojovky
na budíkách svítí obě šipky směrových světel - stále, ikdyž je všechno vypnuté a auto zamčené
po zapnutí klíčku běží větráky na chladiči
a snad má i motor divnej zvuk...

To jen co jsem si vzpomněl, valila na mě hromadu informací.

Co vás napadá? Kostra? Kde?

Auto je teď 80km ode mě, musím to nějak vyřešit a dostat bezpečně domů. :roll:

Napsal: 25 úno 2016, 07:49
od slovacek.milos
nogis pokud je závada na zadních brzdách tak závažná že tam nejde proud tak motor nelze nastartovat,

začal bych u baterky a přešel k tem velkým pojistkám musíš je ale odšroubovat někdy vypadá ok a rozpadnese, pak všechny pojistky, a postříkat připojovací konektory,

pak vag všechny závady, vymazat pojezdit a všechny závady a hledat společního jmenovatele, projít napětí v bloku měřených hodnot v jednotkách, a všechny údaje, je to titěrné hledání

Napsal: 27 úno 2016, 22:26
od DOLPH
nenechával jsi náhodou čistit auto(tepovat a pod.) ?

Napsal: 28 úno 2016, 09:21
od UchoTD
To vyzera na sikovneho tepovača,alebo niekde vodu,skrat v ecu.
Ak je auto pojazdne tak na dielnu prebehnut vagom a kontrolovat kostrenia poistky,atd.

Napsal: 28 úno 2016, 18:09
od nogis
Za hodinu auto normálně jelo a jezdí doteď. Prolezl jsem o víkendu pojistky, relátka, popřetahoval kostřící body a zatím jezdí.
Nikde nic uhnilého, uklepaného, všechno i zespodu na pohled jak z fabriky. Ve VAGu samozřejmě hromada chyb, od prasklých žárovek, přes chybějící jednotky climatronicu, webasta, ruční brzdy až po všemožné chyby kolem sloupku řízení a serva. Ale konektor i kabely k servu jsou taky jak nový.

Dokud to neudělá znovu stejně asi nic nezjistím.

Jinak to nikdo netepoval a auto stojí každý den v 20°C garáži. A i v práci je pod střechou. Takže vody to moc nepotká.

Každopádně díky všem ;)

Napsal: 28 úno 2016, 18:43
od Tomas.cz
Kdysi jsem u Caddy nevědomky odpojil jednotku CAN-GATEWAY a auto se po zapnutí zapalování podobně zbláznilo, byť to byla na výbavu chudá Caddy tak hlášek auto psalo nemožno a kde co nefungovalo nebo blblo.

Napsal: 29 úno 2016, 06:02
od nogis
Jj, to máš pravdu, před časem GW odešla (asi mojí blbostí) a chovalo se to dost podobně jen s tím rozdílem, že opravdu nic nefungovalo. Teď to jen psalo že nic nefunguje, ale šlo úplně všechno kromě podsvícení budíků.

Napsal: 29 úno 2016, 10:25
od Marek3L
nogis píše:Jj, to máš pravdu, před časem GW odešla (asi mojí blbostí) a chovalo se to dost podobně jen s tím rozdílem, že opravdu nic nefungovalo. Teď to jen psalo že nic nefunguje, ale šlo úplně všechno kromě podsvícení budíků.
co jsi dělal s gejtwejí že to odešlo to slyším prvně?

Napsal: 29 úno 2016, 13:13
od nogis
Vyměnil jsem původní rádio za rns510. Na nějakým cizím fóru jsem tenkrát četl, že se musí vyhodit jednotka kompasu, co je pod stropnicí, jinak se přetěžuje GW dvěma stejnými signály. Neřešil jsem to a po cca půl roce lehla. Jestli tím nebo ne nevím.

Napsal: 29 úno 2016, 22:54
od Marek3L
to ti nezhavaruje hardwarově spíš shoda náhod všechno má ochrany.

Napsal: 01 bře 2016, 09:20
od váha
Co to je za rok? Nejspíš chyba v bcm po hodině stání se to správi bo po 20minutach se jednotka uspí a po zapnutí klíčku se zinicializuje

Napsal: 01 bře 2016, 13:44
od nogis
taky dobrý, takže vždycky někde počká :D
5/2008

Napsal: 01 bře 2016, 16:33
od váha
to by odpovídalo, stav se VW a nech updatovat SW jináč výměna

Napsal: 02 bře 2016, 06:06
od nogis
SW v BCM? Ani nevím, že to jde.
Proč to za ty roky neudělal někdo automaticky? Tenkrát vyměnili na svolávačku jednu pojistku a tohle neřeší... :roll: