Stránka 1 z 2
změny pravidel silničního provozu
Napsal: 28 úno 2016, 00:33
od 1pavel
Ahoj , nevíte jak je to teť se zákazem vjezdu nákladních vozidel ? Co jsem pochopil výklad , tak se po novu vstahuje na všechny N1 pokud tam není dopsána hmotnost .
Napsal: 28 úno 2016, 00:42
od Jarda S.
ano vztahuje

Napsal: 28 úno 2016, 00:49
od 1pavel
no to budou mít měšťáci zas žně , to si s dodávkou nezajedu ani k baráku

Napsal: 28 úno 2016, 07:33
od Tomas6
co dodávkou.Ale osobák s mříží to samo
Napsal: 28 úno 2016, 08:46
od gonzo
ono se to dá řešit dodatkovou tabulí 3,5t a už se to doplňuje.
Napsal: 28 úno 2016, 11:42
od Domecek
taky jsem to na školení slyšel, to je zas akorád důvod srát lidi, jinak fakt nechápu
Napsal: 28 úno 2016, 12:25
od Slavkov
Bych nezaměňoval důsledek a příčinu
Jen pro zajímavost se podívej, co platí pro N1 např. v Rakousku a Maďarsku. Mnoho lidí, co přes tyto státy jede např. na dovolenou do Chorvatska ani netuší, co by vlastně s jejich "osobákem" N1 měli mít, plnit či platit

Napsal: 28 úno 2016, 13:29
od Tomas6
co obnáší přestavba zpět na osobák?Já jsem to koupil už bez mříže,nicméně v TP je zapsaná.
Další věc v nových pravidlech co mne se.. je přednost cyklistů na přejezdu pro cyklisty.To jich zas bude přejetých.
Na druhou stranu ty reflexní prvky pro chodce.No konečně.Páč každé ráno cestou do práce mám přejet magora v černém oblečení.Teď už chodí ve vestě a je ho vidět.
Napsal: 28 úno 2016, 15:48
od maka123
Přestavba, já platil cca 2500 a trochu běhání po úřadech. Je to 5let, nevím jak dnes.
Napsal: 28 úno 2016, 15:58
od F40
[quote="Tomas6"]
Další věc v nových pravidlech co mne se.. je přednost cyklistů na přejezdu pro cyklisty.To jich zas bude přejetých.
a to je napsáno kde???

Napsal: 28 úno 2016, 16:58
od Tomas6
viděl jsem to ve zprávách v tydnu.Bylo to tuším na ct24.
Napsal: 28 úno 2016, 18:09
od WOB
VŠECHNY DŮLEŽITÉ ZMĚNY ZDE
________________________________
Co se týká cyklystiky uvedu citaci:
Dalším zákeřným a nepochybně zneužívaným institutem bude možnost vytyčovat tzv. cyklistické ulice podle § 39. Budou to části veřejného prostoru, kde budou mít cyklisté ze zákona právo jezdit si jak chtějí a ostatní jim smějí pouze milostivě uhnout. Zejména se to bude týkat chodců, protože chodníky se v souladu s § 40 odst. 2 novely mohou dostat do režimu “cyklostezka” a chodci budou muset cyklistům uhýbat. Agresivní ideologie cyklistické církve zde dostala skutečně enormní legislativní prostor, protože obce budou oprávněny tyto cyklistické zóny zřizovat v podstatě svévolně podle vlastního uvážení bez nutnosti existence např. objízdné trasy. Myslím, že se bude jednat o perfektní nástroj k sabotování dopravy přesně tak, jak to mají někteří místní představitelé rádi. Je zajímavé, že média tuhle zmrdovinu nezaznamenala, přitom je to něco, co se dotkne úplně každého. Jediným mechanismem, který by mohl veřejnost ochránit od tohoto zcizování jejich veřejného prostoru je, že podpora cyklistiky a cykloaktivisté sami včetně jejich politických reprezentantů už lezou lidem pořádně krkem.
a chodci a další věci, v dalším článku ZDE
Doporučuji nastudovat všem ať pak nečučíte na příslušníka veřejné bezpečnosti jak tele na nový vrata.

Napsal: 28 úno 2016, 18:09
od Domecek
Taky jsem to slyšel, zase je to naschvál, tady nikdo nechce aby společnost fungovala
Napsal: 28 úno 2016, 18:24
od Tommy TDI
Slavkov píše:Bych nezaměňoval důsledek a příčinu
Jen pro zajímavost se podívej, co platí pro N1 např. v Rakousku a Maďarsku. Mnoho lidí, co přes tyto státy jede např. na dovolenou do Chorvatska ani netuší, co by vlastně s jejich "osobákem" N1 měli mít, plnit či platit

Můžeš to prosím trochu rozepsat?Děkuji.
Napsal: 28 úno 2016, 18:28
od WOB
Teď to čtu podrobně a ona by se měla dávat přednost autům vjíždjící na kruhový objezd pokud to není stanoveno značkou dej přednost!
