Stránka 1 z 2

Příhřev motoru ASV

Napsal: 28 úno 2016, 12:35
od marejo
Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík

Napsal: 28 úno 2016, 19:21
od martinsidlo
Udělej si to na přepínač ale pozor !!!!! V perfektním stavu altík nebo přijdeš o baterku.

Napsal: 28 úno 2016, 19:27
od UchoTD
Adresu ti urcite nikto nepovie minimalne kym nedas cislo sw..
Kup Damos a pohladaj si to,urpimne pochybujem,ze ti to sem niekto len tak vysype :)

Napsal: 28 úno 2016, 19:32
od fekálek
Tak tak, nejjednodušší je spínač a míš klid. Jinak nejlepší je bufík a jinak aspoň pořádnej termostat

Napsal: 29 úno 2016, 07:59
od Mach.A
Je spousty firem co dělají úpravy softu, když zaplatíš - tak se i ohřeješ. A bude to automaticky, nemusíš si nic hlídat, žádný vypínač manuální.

Napsal: 29 úno 2016, 10:07
od Marek3L
vyhoď pojistku a zruš to je to snad kvůli emisím s topením to nemá nic společnýho

Napsal: 29 úno 2016, 10:08
od prka
Efektivnější než ohřívat vodu a tím i celý motor je ohřev vzduchu v klimatizační větvi přístrojové desky. Když jsem před mnoha lety jezdíval jen 4km do práce se starou Škodou 110,měl jsem v motorovém prostoru druhý alternátor, kterým jsem napájel topnou spirálu umístěnou v mezikusu klimatizační větve. Po spuštění motoru a zapnutí spínače foukal do kabiny okamžitě teplý vzduch.

Napsal: 29 úno 2016, 10:10
od Marek3L
přesně kvůli topení je ptc ohřívající vzduch přímo

Napsal: 29 úno 2016, 13:49
od marejo
Marek3L píše:vyhoď pojistku a zruš to je to snad kvůli emisím s topením to nemá nic společnýho
Žil jsem v domění že je to příhřev vody kvuli topení a rychlejšímu ohřevu motoru v zimě ne kvuli emisím :-D

Napsal: 29 úno 2016, 17:39
od martinsidlo
Ohřívá ti to vodu do topení,na plný výkon (všechny tři žhavičky) to jede okamžitě a do topení ti jde voda cca 70°C. Já než škábnu boční přední okna,přední je rozmrzlý. Mám to na vypínač. Motor ti to rychlejc neohřeje.

Napsal: 29 úno 2016, 22:18
od Marek3L
martinsidlo píše:Ohřívá ti to vodu do topení,na plný výkon (všechny tři žhavičky) to jede okamžitě a do topení ti jde voda cca 70°C. Já než škábnu boční přední okna,přední je rozmrzlý. Mám to na vypínač. Motor ti to rychlejc neohřeje.
kolik kW tam máš alternátor aby to ohřálo 6 litrů zmrzlý vody na 70 stupňů, pokud tedy neškrábeš boční okna půl hodiny? :-) fyziku na zš jsem dochodil

Napsal: 01 bře 2016, 06:13
od marejo
Topný výkon to má okolo 600 w myslím..a voda z topení je v jednom okruhu s motorem takže ohřeje, sice vzhledem v minimálnímu výkonu na objem vody trochu ale ohřeje

Napsal: 01 bře 2016, 09:17
od jofa
Podobnu zahadu som riesil minule na svojej octe s prihrevom vody. Zakladom je aby ti zhavili vsetky 3 zhavice. S emisiami to pre boha nema nic spolocne,ak ano tak mi prosim ta vysvetli co ma spolocne ohrev vody s vyfukovymi splodolinami... Funguje to v principe ze ak je teplota vody pod +5 tak sa ti zopne iba jeden zhavic,ak je pod 0 tak dva,postupne sa jeden vypne a dozhavuje iba jeden,ak je teplota vody pod -5 tak zhavia vsetky 3 a postupne sa vypinaju,posledny vypne pri teplote vody okolo 70 stupnov. Regulaciu zhavicov maju nastarosti 2 rele umiestnene pri sirene,aspon ja ich tam mam.ak je ale zima jak v ruskom filme a ty prejdes cca 5 km a vypnes motor tak je jasne ze voda uz ma vyssiu teplotu a typm padom ti zhavicky pri dalsom starte nezopnu. Musis mat takisto snimac teploty vody v dobrom stave. Minule ked bolo u nas -15 tak po 5km useku som mal vodu zohriatu na 60 stupnov.

Napsal: 01 bře 2016, 10:06
od JeníkRS
Mám to už z výroby. Žhavičky OK altík 120A ale zas tolik rychlí mi to nepříjde..Teplo pocituji tak po 3-4km?? Takže než to oškrábu určo to není teplý...

Re: Příhřev motoru ASV

Napsal: 01 bře 2016, 10:18
od Marek3L
marejo píše:Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík
nevím každopádně na ohřev vody to má pramalý vliv. bere si to signál z DFM alternátoru o jeho zatížení a podle toho to zapíná vypíná, krom toho je to samozřejmě podle teploty