Stránka 1 z 1

Airbox - ARL nebo ASZ? 1.9TDI 81kW AHF

Napsal: 06 bře 2016, 12:56
od SmokeAndCharm00
Zdravím,mám golfa 1.9tdi 81kW AHFko.
kat off,egr off,pruchozi vyfuk od turba dozadu.. zaklad,chapete.. :D
Teď budu chtít dávat i větší vstřiky (sprinty 764) a taky turbo (1749vb)
Mám dvě otázky.. - Je zbytečné dávat 12mm hlavu čerpadla? nebo to tam můžu dát a nemusím se ničeho bát?
a teď to hlavní.. Jaký bude nejlepší fmic? jaká velikost stačí? Nebo stačí původní cooler? četl jsem,že hlavně v létě se s původním coolerem a VBčkem dost zapotí.. :-D
Díky moc

Napsal: 06 bře 2016, 13:07
od Ladas
ASZ ARL box a sání je to samé kdyžtak mám a 12 hlavu na 764 je dá se říct zbytečný těm stačí i 10mm série a IC no to záleží do jakýho chceš jít výkonu ale počítej i se spojkou a brzdama....

Napsal: 06 bře 2016, 13:15
od SmokeAndCharm00
Spojku i brzdy jsem dělal teď..
No takže do 12mm hlavy můžu klidně jít?.
No žádný extrémní výkon nechci.. Ale okolo těch 150-160 koní klidně :)

Jinak.. Co říkáte na toto?
Sprinty 764
1749VB
FMIC (potřebuju poradit velikost,co podle vás bude nejvhodnější,abych nemusel zbytečně moc upravovat)
12mm hlava čerpadla..?

Za kolik ten airbox?:)

Napsal: 06 bře 2016, 13:21
od Ladas
viděl bych to na Powerplus764 VBčko sání a na sériové IC se dá naladit kolem 160 165 kobyl bez kouře

12mm hlava nejni třeba

sání 3tis

Napsal: 06 bře 2016, 13:27
od SmokeAndCharm00
No se 764kama jsem tak nejak pevne rozhodnut,PP764 kdyztak pozdeji..
Jaky vykon vidite na ty 764+VB? cca 140ps bez fmic?

Napsal: 06 bře 2016, 13:29
od Ladas
tak to tam nemusíš dávat ani VBčko....

Napsal: 06 bře 2016, 13:34
od SmokeAndCharm00
No jelikoz mam turbo na odchodu a chci neco vetsiho,volim vbcko.. bez uprav.. a je takove.. pro me optimalni. V uvahu je i druha moznost.. ze hodim turbo z 96tky a vstriky..
ale pry je to totez co 81kW.
Ovsem nejsem si jisty jestli to tak neni s ASV.. Neni turbo z ASV stejne jako ASZ? pocitil bych to na vykonu kdybych ho šoupl do AHF? :-D
samozrejme ze pocitam s tim,ze se to odladi

Napsal: 06 bře 2016, 17:59
od standa123
SmokeAndCharm00 píše:No se 764kama jsem tak nejak pevne rozhodnut,PP764 kdyztak pozdeji..
Jaky vykon vidite na ty 764+VB? cca 140ps bez fmic?
pokud ti výkon staci jen tech +-140ps tak ti staci jen kvalitni soft a mas je tam (samozrejme pokud je motor v poradku) .......do tech +-165ps ti staci turbo VA.....

Napsal: 06 bře 2016, 18:04
od standa123
SmokeAndCharm00 píše:No jelikoz mam turbo na odchodu a chci neco vetsiho,volim vbcko.. bez uprav.. a je takove.. pro me optimalni. V uvahu je i druha moznost.. ze hodim turbo z 96tky a vstriky..
ale pry je to totez co 81kW.
Ovsem nejsem si jisty jestli to tak neni s ASV.. Neni turbo z ASV stejne jako ASZ? pocitil bych to na vykonu kdybych ho šoupl do AHF? :-D
samozrejme ze pocitam s tim,ze se to odladi
co vím tam turba na motorech asv , alh , ahf mají turba stejna 1749V ....mozna jen to asv má 11lopatek na výfukovce ale to nevím urcite. Turbo co má 96kw 1749VA má vetsi sací část, výfukovka je stejna jako u 1749V ........tohle turbo 1749VA ti staci do tech 165ps +-.....upravovat nemusíš nic krom výstupu z turba (VA + VB mají na výstupu bajonet) ;)

Napsal: 06 bře 2016, 20:38
od SmokeAndCharm00
Jojo,timto jste mi odpovedeli na me otazky.. Diky moc kluci :)