Stránka 1 z 2

vymena horniho ulozeni tlumice sharan

Napsal: 12 bře 2016, 21:23
od patrik.kloucek
Zdar kluci, tak jsem se po 3letem premlouvani pustil do vymeny ulozeni. Kazdy rikal jaka je to pakarna-no a mel pravdu. vrchni sroub na to ze kazdy rikal jak nejde sel docela dobre.Tycka stabilizatoru byla horsi ale po chvili premlovani utahovackou a WDckem jsem ji taky ukecal.ALe svinsky jsem narazil na sroubu co drzi tlumic v tehlici. Ten nesel povolit nai za prace. No a tak se me povedlo urvat hlavu sroubu . (wallbash) No takze parada. :x
Mate nekdo napad co stim? Me napada jedina Varianta a to ten sroub z druhy strany odvrtat :? Puvodne jsem chtel sundat tehlici a bud to vzit na frezu a nebo alespon do sveraku,ale skoncil jsem na povoleni sroubů co drzi brzdic. S nima jsem nehnul ani hovno a to ani pres 2m tyc. To jsem zvedavej kdo to povoli az budu delat brzdy:-( Takze odvrtavat budu na aute.
Vzhledem k tomu ze me ceka jeste druha strana mate nekdo na to nejakou fintu a nebo je to standartni problem a ty srouby to proste odnesou? nahrejvat autogenem je asi blbost....
diky :roll:

Napsal: 12 bře 2016, 21:33
od Tomas.cz
Kdysi dávno jsem taky zalomil šroub na sevření těhlice do tlumiče, šroub jsem odvrtal / práce nahovno / dal šroub průchozí a pod matku jsem dal úsečovou podložku co se dává na traverzy / těhlice je na druhé straně zkosená / a auto takto jezdí dodnes.

Napsal: 12 bře 2016, 21:52
od patrik.kloucek
no tahle tehlice je taky pruchozi a ma zavit myslim jen v jedny polovine. Takze odvrtat a dat sroub skrz a pak matku.? Je nejaka finata jak ten sroub na druhy strane taky neurvat? WDcko moc nefunguje:-(

Napsal: 12 bře 2016, 22:40
od Tomas.cz
No, zapoměl jsem dodat, že to bylo na Sharanu, 5let starý, jeden šroub šel a druhý jsem zalomil. :(

vymena horniho ulozeni tlumice

Napsal: 12 bře 2016, 23:57
od vynecht
šroub buď odvrtat a protáhnout závit a dát origo šroub a nebo provrtat dát úhlovou podložku a použít šroub s matkou z Octavie1. Dá se to taky zarovnat pro tu matku (dosedací plocha) čelní frézou.

Napsal: 13 bře 2016, 06:42
od hiero
Zujimave že na mojej jednicke nebol problém a boli tam este origo tlmiče a povoliť išli súper avšak kolegu na dvojke ani bohovi. Skocil som za znamim co ma autogen nahrial časť so zabitím a vzduchom to najprv trochu pritiaholl a potom povolil. Inak načo vyberas tlmic pri výmene horného ullozenia to nepotrebujes ked odpojis tyč stabilizatoru vieš ho dostatocne stlačiť dollu a uloženie vymeniť....

Napsal: 13 bře 2016, 06:43
od Lada.H
Odvrtál jsem šroub,závit znova protáhl a pro jistotu dal ještě matku. Stalo se mě to na levé straně. Pravá strana šla bez problému.

Napsal: 13 bře 2016, 08:17
od Vici
Pokud to nejde tak ideal je nahrat autogenem..bohuzel ne kazdy ma,a nebo nejakym plynovym horakem

Napsal: 13 bře 2016, 09:03
od patrik.kloucek
hiero píše:Zujimave že na mojej jednicke nebol problém a boli tam este origo tlmiče a povoliť išli súper avšak kolegu na dvojke ani bohovi. Skocil som za znamim co ma autogen nahrial časť so zabitím a vzduchom to najprv trochu pritiaholl a potom povolil. Inak načo vyberas tlmic pri výmene horného ullozenia to nepotrebujes ked odpojis tyč stabilizatoru vieš ho dostatocne stlačiť dollu a uloženie vymeniť....
gumovy ulozeni jo ale to lozisko je pod sroubem ....teda myslim

Napsal: 14 bře 2016, 13:54
od johnyM128
myslíš správne je tam ešte matica na oske či ide z tlmiča....

ono vačšinou na 90% je problém navrchu - uvolniť to tam - zateká tam voda

Napsal: 14 bře 2016, 14:33
od Marek77
Pokud jsi měnil horní uložení, stačilo by vyměnit pouze gumu - ložisko měnit netřeba (pokud není rozsypané). A na to by bývalo stačilo povolit misku v motorovém prostoru a zespodu tam sáhnout.

Šrouby v těhlici jsou v háji vždy a bez autogenu bych to ani nezkoušel. Osobně bych (po zkušenostech, co mám) vyndal celou jednotku ven. Ale pozdě bycha honiti.....

Neuděláš s tím nic, než to celé vyndat a odvrtat. Dělal jsem to kdysi taky, na obou stranách. Taky jsem onehdy ještě nevěděl, že nejdou povolit a urval obě hlavy.

Napsal: 14 bře 2016, 15:24
od auto-point
Příště sundat včetně těhlice, nebo plamen

Napsal: 14 bře 2016, 15:38
od patrik.kloucek
Marek77 píše:Pokud jsi měnil horní uložení, stačilo by vyměnit pouze gumu - ložisko měnit netřeba (pokud není rozsypané). A na to by bývalo stačilo povolit misku v motorovém prostoru a zespodu tam sáhnout.

Šrouby v těhlici jsou v háji vždy a bez autogenu bych to ani nezkoušel. Osobně bych (po zkušenostech, co mám) vyndal celou jednotku ven. Ale pozdě bycha honiti.....

Neuděláš s tím nic, než to celé vyndat a odvrtat. Dělal jsem to kdysi taky, na obou stranách. Taky jsem onehdy ještě nevěděl, že nejdou povolit a urval obě hlavy.
jj Marku mas pravdu.Chtel jsem bejt poctivej a kdyz uz jsem koupil celou sadu tak jsem to chtel vymenit komplet. No a vzhledem k tomu ze tu prvni jsem urval a babral jsem se pak pul dne s tim nez se to odvrtalo tak na druhy strane jsem se na to vyhulil ptze to neslo takya udelal jak rikas a to lozisko jsem tam nechal a jen ho namazal vazelinou ptze uz bylo suchy.
Jinak jsem zjistil ze stejne na tom jsou i srouby na brzdicich (2m tyc a trhak s tim nehnuli)takze az prijdou na radu desky tak se mam na co tesit
(wallbash) (wallbash) (wallbash)
Kdyz o tom uvazuju tak to asi necham udelat .... (hm)

Napsal: 14 bře 2016, 16:47
od Marek77
Nebo vyměnit vůz.....

Osobně o tom uvažuji čím dál častěji. Čas nezastavíš, bohužel.....

Napsal: 14 bře 2016, 17:50
od patrik.kloucek
No tak to me o tom nemluv.Kdyz jsem si ho privezl z Rise pred 4rokama tak jsem rikal bude doma rok max. dva.Pak jsme koupili starsi domek kterej jsme komplet predelali tak jsem rikal...penize pujdou do stavby az dostavim tak potom bude jiny.No barak je hotovej 2 roky a auto je doma porad.Porad jsem to odkladal no a ted jsem postavil dilnu(takovej malej barak):-) a penize tecou do ni. (crazy)
Tak jsem si v listopadu rikal no hochu dodelas dilnu plot tereni upravy a pak uz to konecne prodas.No a protoze za ty 4roky jsem do toho lil jen naftu a olej tak me to odkladani dohnalo a musel jsem udelat rozvody ,koupit novou prevodovku,vymenit ulozeni napravy(vcera jsem koukal ze po roce je v prdeli-MEYLE HD :x :x :x (wallbash) ) ,pred 14dny odesla zase zhavka v bufiku, a minuly tyden zacalo asi v pr. naprave neco mlatit :(
Za ty 4 roky jsem stihnul jeste dat novej kompresor na klimu a chladic a asi 4x ji naplnit ,koupit celej bufik a pristrojovku ,co rok novy manzety na poloosach a co ja vim na co jsem jeste ted zapomel :? :x
No zkratka uz me to auto zacina jit na nervy,ale ja blbec si porad rikam ted to vymenis udelas to das tam poradnou vec zadnou Cinu a bude klid.Jo velky kulovy... Vzdycky se najde neco jinyho co se posere a nebo se znova posere ta kvalitni vec (hm) :?
Cim vic do toho cpu tak tim min se mi to chce prodat a tim vioc me to auto sere:-) A navic...vzdycky to skonci na tom ze kouknu na nabidku v nemecku zjistim ze bych si privezl stejnej ksunt kterej neznam a pravdepodobne v horsim stavu s pomalu stejnejma kilometrama ,o rok dva mladsi ale s doplatkem cca 80tkč a tak me to zas prejde....
To je schiza co... :D (crazy)