Stránka 1 z 2
vymena horniho ulozeni tlumice sharan
Napsal: 12 bře 2016, 21:23
od patrik.kloucek
Zdar kluci, tak jsem se po 3letem premlouvani pustil do vymeny ulozeni. Kazdy rikal jaka je to pakarna-no a mel pravdu. vrchni sroub na to ze kazdy rikal jak nejde sel docela dobre.Tycka stabilizatoru byla horsi ale po chvili premlovani utahovackou a WDckem jsem ji taky ukecal.ALe svinsky jsem narazil na sroubu co drzi tlumic v tehlici. Ten nesel povolit nai za prace. No a tak se me povedlo urvat hlavu sroubu .

No takze parada.
Mate nekdo napad co stim? Me napada jedina Varianta a to ten sroub z druhy strany odvrtat

Puvodne jsem chtel sundat tehlici a bud to vzit na frezu a nebo alespon do sveraku,ale skoncil jsem na povoleni sroubů co drzi brzdic. S nima jsem nehnul ani hovno a to ani pres 2m tyc. To jsem zvedavej kdo to povoli az budu delat brzdy:-( Takze odvrtavat budu na aute.
Vzhledem k tomu ze me ceka jeste druha strana mate nekdo na to nejakou fintu a nebo je to standartni problem a ty srouby to proste odnesou? nahrejvat autogenem je asi blbost....
diky

Napsal: 12 bře 2016, 21:33
od Tomas.cz
Kdysi dávno jsem taky zalomil šroub na sevření těhlice do tlumiče, šroub jsem odvrtal / práce nahovno / dal šroub průchozí a pod matku jsem dal úsečovou podložku co se dává na traverzy / těhlice je na druhé straně zkosená / a auto takto jezdí dodnes.
Napsal: 12 bře 2016, 21:52
od patrik.kloucek
no tahle tehlice je taky pruchozi a ma zavit myslim jen v jedny polovine. Takze odvrtat a dat sroub skrz a pak matku.? Je nejaka finata jak ten sroub na druhy strane taky neurvat? WDcko moc nefunguje:-(
Napsal: 12 bře 2016, 22:40
od Tomas.cz
No, zapoměl jsem dodat, že to bylo na Sharanu, 5let starý, jeden šroub šel a druhý jsem zalomil.

vymena horniho ulozeni tlumice
Napsal: 12 bře 2016, 23:57
od vynecht
šroub buď odvrtat a protáhnout závit a dát origo šroub a nebo provrtat dát úhlovou podložku a použít šroub s matkou z Octavie1. Dá se to taky zarovnat pro tu matku (dosedací plocha) čelní frézou.
Napsal: 13 bře 2016, 06:42
od hiero
Zujimave že na mojej jednicke nebol problém a boli tam este origo tlmiče a povoliť išli súper avšak kolegu na dvojke ani bohovi. Skocil som za znamim co ma autogen nahrial časť so zabitím a vzduchom to najprv trochu pritiaholl a potom povolil. Inak načo vyberas tlmic pri výmene horného ullozenia to nepotrebujes ked odpojis tyč stabilizatoru vieš ho dostatocne stlačiť dollu a uloženie vymeniť....
Napsal: 13 bře 2016, 06:43
od Lada.H
Odvrtál jsem šroub,závit znova protáhl a pro jistotu dal ještě matku. Stalo se mě to na levé straně. Pravá strana šla bez problému.
Napsal: 13 bře 2016, 08:17
od Vici
Pokud to nejde tak ideal je nahrat autogenem..bohuzel ne kazdy ma,a nebo nejakym plynovym horakem
Napsal: 13 bře 2016, 09:03
od patrik.kloucek
hiero píše:Zujimave že na mojej jednicke nebol problém a boli tam este origo tlmiče a povoliť išli súper avšak kolegu na dvojke ani bohovi. Skocil som za znamim co ma autogen nahrial časť so zabitím a vzduchom to najprv trochu pritiaholl a potom povolil. Inak načo vyberas tlmic pri výmene horného ullozenia to nepotrebujes ked odpojis tyč stabilizatoru vieš ho dostatocne stlačiť dollu a uloženie vymeniť....
gumovy ulozeni jo ale to lozisko je pod sroubem ....teda myslim
Napsal: 14 bře 2016, 13:54
od johnyM128
myslíš správne je tam ešte matica na oske či ide z tlmiča....
ono vačšinou na 90% je problém navrchu - uvolniť to tam - zateká tam voda
Napsal: 14 bře 2016, 14:33
od Marek77
Pokud jsi měnil horní uložení, stačilo by vyměnit pouze gumu - ložisko měnit netřeba (pokud není rozsypané). A na to by bývalo stačilo povolit misku v motorovém prostoru a zespodu tam sáhnout.
Šrouby v těhlici jsou v háji vždy a bez autogenu bych to ani nezkoušel. Osobně bych (po zkušenostech, co mám) vyndal celou jednotku ven. Ale pozdě bycha honiti.....
Neuděláš s tím nic, než to celé vyndat a odvrtat. Dělal jsem to kdysi taky, na obou stranách. Taky jsem onehdy ještě nevěděl, že nejdou povolit a urval obě hlavy.
Napsal: 14 bře 2016, 15:24
od auto-point
Příště sundat včetně těhlice, nebo plamen
Napsal: 14 bře 2016, 15:38
od patrik.kloucek
Marek77 píše:Pokud jsi měnil horní uložení, stačilo by vyměnit pouze gumu - ložisko měnit netřeba (pokud není rozsypané). A na to by bývalo stačilo povolit misku v motorovém prostoru a zespodu tam sáhnout.
Šrouby v těhlici jsou v háji vždy a bez autogenu bych to ani nezkoušel. Osobně bych (po zkušenostech, co mám) vyndal celou jednotku ven. Ale pozdě bycha honiti.....
Neuděláš s tím nic, než to celé vyndat a odvrtat. Dělal jsem to kdysi taky, na obou stranách. Taky jsem onehdy ještě nevěděl, že nejdou povolit a urval obě hlavy.
jj Marku mas pravdu.Chtel jsem bejt poctivej a kdyz uz jsem koupil celou sadu tak jsem to chtel vymenit komplet. No a vzhledem k tomu ze tu prvni jsem urval a babral jsem se pak pul dne s tim nez se to odvrtalo tak na druhy strane jsem se na to vyhulil ptze to neslo takya udelal jak rikas a to lozisko jsem tam nechal a jen ho namazal vazelinou ptze uz bylo suchy.
Jinak jsem zjistil ze stejne na tom jsou i srouby na brzdicich (2m tyc a trhak s tim nehnuli)takze az prijdou na radu desky tak se mam na co tesit
Kdyz o tom uvazuju tak to asi necham udelat ....

Napsal: 14 bře 2016, 16:47
od Marek77
Nebo vyměnit vůz.....
Osobně o tom uvažuji čím dál častěji. Čas nezastavíš, bohužel.....
Napsal: 14 bře 2016, 17:50
od patrik.kloucek