Stránka 1 z 1
Vysoká aktuálna spotreba
Napsal: 23 srp 2007, 14:24
od Karab

potreboval by som radu na mojej OI 81 KW ASV, som menil tesnenie pod hlavou,a po výmene ma motor vysokú aktuálnu spotrebu, až do 56 l/100, a motor ma akoby výkonostnú dieru, ked som menil tesnenie vyčistil som aj lopatky turba a AGR, taktiež som skušal vstreky, všetky prasili pri 230, iba vstrek s ihlou pri 200 a je tam aj ine čislo vstreku, na VAG-u 0 závad, ale na kanály 003 mi požadovanú hodnotu sáni ukazuje 390 čo podla manualu je príliš vela a sposobuje to vraj vysoké vstrekovane množstvo paliva. Predvstrek mam na 55, váhu som skušal menit,
vsetkým dakujem vopret za rady a príspevky

Napsal: 23 srp 2007, 15:08
od Marek77
No tak především si myslím, že je velmi podivný otvírací tlak trysek.
Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.
Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
Napsal: 23 srp 2007, 15:30
od Karab
Marek77 píše:No tak především si myslím, že je velmi podivný otvírací tlak trysek.
Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.
Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
a cim si vysvetlujes ten zvýšený tlak, pred tým išlo auto normálve
Napsal: 23 srp 2007, 15:37
od Marek77
Nemám zdání...........
Podle mého názoru se otvírací tlak může pouze snížit (vlivem únavy vratné pružiny), ale samovolné zvýšení je nesmysl. Nebo se pletu?
230 Bar je otvírací tlak pro trysky V6 motoru 2,5 TDi z Passatu.
Napsal: 23 srp 2007, 15:37
od Karab
este som rozmyslal ci to nemoze byť časovaním na VAG-u kanál 004 ukazuje 0.14 stupna , moze to mat na to vplyv?
Napsal: 23 srp 2007, 15:41
od Marek77
Na tu díru a spotřebu jistě ano, ale co s tím otvíracím tlakem ???
Já jsem po výměně rozvodů měl malinko menší dyn. předvstřik. Motor měl díru a menší výkon. Spotřeba nevím - zdála se mi stejná (možná nepatrně vyšší). Po korekci předvstřiku na správnou hodnotu je vše v pořádku.
Napsal: 23 srp 2007, 20:03
od Karab
ale ja mam predvstrek v norme 55, ja myslim časovani, vačku som mal zaistenu, ale ryska na zotrvaku bola na kraji otvoru v prevodovke, a cerpadlo zaaretovane, moze to byt tym? ak by bola kluka posunuta oproti vacke, tak by sa predvdtrek nedal nastavit nie? alebo sa mylim?
a este som telefonoval s kamosom co mi skusal streky tak ten sa opravil že tam bol tlak 210 a vstrek s ihlou lial, tak mitam dal pouzity ale z normalneho streku a ten prasil pri 200 nemoze to byt tým?
Napsal: 23 srp 2007, 21:08
od Huml
ASV má otvírací tlak 220bar, horší asi bude spíš to, že ten třetí otvírá už při 200barech
Napsal: 23 srp 2007, 21:57
od BH motor
a tlakomer je ciachovany ci meria len tak ako sa mu paci. ten odskok je ale asi pravdivy ale tie hodnoty ak nieje ciachovany merak by som sa az tak nedrzal. staci ak niekto pretlacil 400 barovy merak za roh a mas tam 10 bar do + ani nevies ako