Stránka 1 z 1

P206 elektroinstalace problém

Napsal: 15 bře 2016, 13:32
od karell
Ahoj všichni,
mám takový problém, přijela pani že jí občas nejde nastartovat auto, Peugeot 1,1i 2003
ale častěji se děje to že jednou z 20ti startování padnou ručičky na přístrojovce na nulu, rozsvítí se kontrolka airbagu, po pár sekundách začne ukazovat otáčkoměr i palivoměr, diag pokaždé po tomto problému vypíše závadu viz obrázek
Obrázek

a zase se to třeba 20krát nestane, někdy se to stane ale i nekoikrát za sebou a třeba to ani nejde natočit, motor se točí jako divý a nechytne.....po chvíli zase chytne, ujezdí se spoustu km a je to ok, pak to ale začne kravit a hotovo....furt dokola, v řj motoru žádné závady, jen občas v airbagové jednotce závada viz obrazek.....

Díky za případné rady

Napsal: 15 bře 2016, 19:03
od Ladas
odkud jsi

Napsal: 15 bře 2016, 21:21
od karell
okres kutná hora....:)

Napsal: 16 bře 2016, 08:32
od roman1648
začal bych pojistkovnicí a kontrolou celé motorové kabeláže..

Napsal: 16 bře 2016, 11:01
od karell
ahoj, tak svazek motorové elektriky jsem přešel, přešel jsem veškeré kostry, i ty pro jistotu o kterých jsem si myslel že by na to neměli mít vliv, ale pak jsem zjistil když jsem vyndal BSIčko že dva silný kabely červený a černý plusy který do něj vedou a jsou rozprostřeny po tišťáku do několika fousů tak byli odprasklé v cínu a to celkem dost, viz obrázek
Obrázek

myslel jsem si že jsem na stopě, nicméně jsem to proletoval a problém je tam furt, prostě čas od času probliknou při startu světla, padnou ručičky budíků a svítí airbag....klidně se to několikrát opakuje ale taky klidně ne a normalně to startuje, občas se stane to že když takto padají ručky auto ani nejde natočit, běží čerpadlo motor motá ale auto nechyta, nevím jestli taky není příčinou (a nebo naopak jestli už to majitel nevymrvil nekonečnými pokusy startu) že starter ma vypalenou kotvu viz foto

Obrázek

že by docházelo ve starteru jak je zasr.ný a vypálený k nějakýmu velkýmu odběru = velkýmu poklesu napětí a tím pádem by problikli světla, padl otáčkoměr atp....?
a nebo je to vyšší dívčí a je to prostě zakopanina v BSI a nechat ho vyměnit?

diky



PS: jinak starter měl i rozlomený plast-nosič uhlíků kde je to péro co je tlačí na komutátor....

Napsal: 16 bře 2016, 11:26
od roman1648
tak ten starter vyměń, to s tím poklesem napětí je fakt, může to zlobit..

Napsal: 16 bře 2016, 18:10
od jericho-3
Já poznal vadnou kotvu, když jsem startoval, tak jednou to vůbec nepřetočilo motor z komprese a podruhé to točilo jako blázen..A došlo mi to, až když jsem měl puštěné rádio a při startu tam zapraskalo jako rušička Svobodné Evropy..A to jsem startér předtím měl v el. servisu ať mi jej změří v zátěži../což asi neudělali/.. :)

Napsal: 16 bře 2016, 18:31
od Ladas
ve starteru někdo byl a v reduktoru chybí kulička nebo podložka u uhlíků a nebo i pojistka proto se ta kotva prokousává obalem a jde do zkratu...