VW Passat B5 66kw -> jak dál?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nikko24
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2013, 23:53

VW Passat B5 66kw -> jak dál?

Příspěvek od nikko24 »

Zdravím,

vlastní VW Passat B5 r.v. 1998, 1.9TDI AHU.

Chtěl bych se zeptat jelikož mám těch 66kw (s naloženým autem je to sakra málo) jak výkon zvýšit (bezpečně a za relativně pěknou cenu).

O co mi jde, chtěl bych zvýšit výkon na cca 85kw což by mi postačilo. Jelikož jezdím do zahraničí (D, A, PL, směr HR) tak nechci aby to moc kouřilo, je mi jasné, že se kouřivost trochu zvýší, ale zas nechci dýmovnici aby policisté z NDR neotravovaly, když tam jedu.

Přemýšlel jsem o softu, ale jelikož má AHU tj. letovací jednotku tak mi bylo řečeno, že se to musí udělat i 2x a 2x bych to musel zaplatit. Dál jsem přemýšlel o tryskách bylo mi řečeno, že pp764 by byly dobré, ale že by to moc kouřilo, ale pp502 mi přijdou dostačující. Takové ty věci jako vykuchat výfuk nebo přidat na čerpadle zatím neřeším. Jde mi o úpravu motoru.

Auto má za sebou dost najeto, ale turbo i spojka jsou v pohodě takže to něco ještě vydrží.

Nějaké rady nebo nápady?

PS: pokud zde nějaký takový příspěvek existuje tak se omlouvám za duplicitu, ale nechce se mi hledat ve 118 stránkách témat a přes vyhledávač toho moc nenajdu pokud neznám klíčová slova.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dal bych vstřiky z 81kw a chip, pak by tam mohlo být cca 90kw aniž by to moc kouřilo. Rozhodně to není tak, že bys musel za chip platit dvakrát... Kdyžtak jedny vstřiky z 81kw bych měl na prodej :D ono jen po výměně trysek výkon poskočí někam na 80kw cca.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
nikko24
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2013, 23:53

Příspěvek od nikko24 »

Díky za odpověď. Popř. se ozvu. co těch vstřiků týče.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

bud trysky a chip, alebo len chip by mal tiez dat 85kw
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

dával jsem taky do motoru AHU jenom trysky 502, zvyseni vykonu znatelne a kour nic extra (pokud se doladí volnoběžná dávka), bez sfotu. Teď jsem na 764 a kouří to už torchu víc. Kdyby jsi měl zájem tak mám naprodej kompletni vstrikovače s 502 tryskou
julius
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2016, 19:37
Bydliště: mašťov

Příspěvek od julius »

Co za ty vstřiky ??
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Najlacnejšia varianta je "čip na 85kw"
To že sa to musí letovať je pravda ale žeby sa to muselo robit 2x o to neviem.
Kvalitny upravca dps osadi paticami pre EPROM pamate takze potom sa uz ziadne letovanie nekoná.
Ak chces ideal pomer výkon/cena
Kup si trysky Sprint 764, tie dokazu aj na origo softe co je v AHU dodat citelny vykon ale s dymom hlavne v lete a horkach. Potom by som isiel na upravu softweru niekomu.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

19olo88 píše: To že sa to musí letovať je pravda ale žeby sa to muselo robit 2x o to neviem.
vybavenej čiptuner si přes redukci připojí flashovací jednotku a ladí s ní ;) výslednej produkt nahraje na čipa ten osadí do jednotky
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Jarda S. píše:
19olo88 píše: To že sa to musí letovať je pravda ale žeby sa to muselo robit 2x o to neviem.
vybavenej čiptuner si přes redukci připojí flashovací jednotku a ladí s ní ;) výslednej produkt nahraje na čipa ten osadí do jednotky
zas take jednoduche to nieje
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

kdyz uz jsme u toho co by obnaselo to predelat na VNT turbo?
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

wr8 píše:kdyz uz jsme u toho co by obnaselo to predelat na VNT turbo?
turbo, hadicky, zasobnik podtlaku, ventil N75, spetny ventil a vela casu
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

toto vim,ale myslim predelani jednotky a el.
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

no pokud myslis ze vezme obsah EDC15 a do MSA15 da tak to je trochu zcestny...pokud by tam dal redukci a upravil soft na EDC15 musela by tam zustat :) protoze rozdily v MSA15 a EDC15 proste jsou a nejdou obsahy jednotek zamenovat.

pokud chces mit flashovaci jednotku vyrob si redukci a nemusis predelat ani motorovy svazek, prijde mi to jako nejelegantnejsi reseni.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

O těch rozdílech samozřejmě vím, nejsem tu první týden, myslel jsem tu variantu s tou prechodkou, jen jestli se da někde sehnat hotová a nebo si ji musím vyrobit
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

myslim ze par clenu ji dokaze zhotovit...ale i sam to dokazes.. ja to taky zvladl... s temi rozdily to nebylo na tebe :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“