VW Passat B5 66kw -> jak dál?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat B5 66kw -> jak dál?
Zdravím,
vlastní VW Passat B5 r.v. 1998, 1.9TDI AHU.
Chtěl bych se zeptat jelikož mám těch 66kw (s naloženým autem je to sakra málo) jak výkon zvýšit (bezpečně a za relativně pěknou cenu).
O co mi jde, chtěl bych zvýšit výkon na cca 85kw což by mi postačilo. Jelikož jezdím do zahraničí (D, A, PL, směr HR) tak nechci aby to moc kouřilo, je mi jasné, že se kouřivost trochu zvýší, ale zas nechci dýmovnici aby policisté z NDR neotravovaly, když tam jedu.
Přemýšlel jsem o softu, ale jelikož má AHU tj. letovací jednotku tak mi bylo řečeno, že se to musí udělat i 2x a 2x bych to musel zaplatit. Dál jsem přemýšlel o tryskách bylo mi řečeno, že pp764 by byly dobré, ale že by to moc kouřilo, ale pp502 mi přijdou dostačující. Takové ty věci jako vykuchat výfuk nebo přidat na čerpadle zatím neřeším. Jde mi o úpravu motoru.
Auto má za sebou dost najeto, ale turbo i spojka jsou v pohodě takže to něco ještě vydrží.
Nějaké rady nebo nápady?
PS: pokud zde nějaký takový příspěvek existuje tak se omlouvám za duplicitu, ale nechce se mi hledat ve 118 stránkách témat a přes vyhledávač toho moc nenajdu pokud neznám klíčová slova.
vlastní VW Passat B5 r.v. 1998, 1.9TDI AHU.
Chtěl bych se zeptat jelikož mám těch 66kw (s naloženým autem je to sakra málo) jak výkon zvýšit (bezpečně a za relativně pěknou cenu).
O co mi jde, chtěl bych zvýšit výkon na cca 85kw což by mi postačilo. Jelikož jezdím do zahraničí (D, A, PL, směr HR) tak nechci aby to moc kouřilo, je mi jasné, že se kouřivost trochu zvýší, ale zas nechci dýmovnici aby policisté z NDR neotravovaly, když tam jedu.
Přemýšlel jsem o softu, ale jelikož má AHU tj. letovací jednotku tak mi bylo řečeno, že se to musí udělat i 2x a 2x bych to musel zaplatit. Dál jsem přemýšlel o tryskách bylo mi řečeno, že pp764 by byly dobré, ale že by to moc kouřilo, ale pp502 mi přijdou dostačující. Takové ty věci jako vykuchat výfuk nebo přidat na čerpadle zatím neřeším. Jde mi o úpravu motoru.
Auto má za sebou dost najeto, ale turbo i spojka jsou v pohodě takže to něco ještě vydrží.
Nějaké rady nebo nápady?
PS: pokud zde nějaký takový příspěvek existuje tak se omlouvám za duplicitu, ale nechce se mi hledat ve 118 stránkách témat a přes vyhledávač toho moc nenajdu pokud neznám klíčová slova.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Dal bych vstřiky z 81kw a chip, pak by tam mohlo být cca 90kw aniž by to moc kouřilo. Rozhodně to není tak, že bys musel za chip platit dvakrát... Kdyžtak jedny vstřiky z 81kw bych měl na prodej
ono jen po výměně trysek výkon poskočí někam na 80kw cca.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2012, 23:24
- Bydliště: Hlohovec, SK
Odpovědi: 0
Najlacnejšia varianta je "čip na 85kw"
To že sa to musí letovať je pravda ale žeby sa to muselo robit 2x o to neviem.
Kvalitny upravca dps osadi paticami pre EPROM pamate takze potom sa uz ziadne letovanie nekoná.
Ak chces ideal pomer výkon/cena
Kup si trysky Sprint 764, tie dokazu aj na origo softe co je v AHU dodat citelny vykon ale s dymom hlavne v lete a horkach. Potom by som isiel na upravu softweru niekomu.
To že sa to musí letovať je pravda ale žeby sa to muselo robit 2x o to neviem.
Kvalitny upravca dps osadi paticami pre EPROM pamate takze potom sa uz ziadne letovanie nekoná.
Ak chces ideal pomer výkon/cena
Kup si trysky Sprint 764, tie dokazu aj na origo softe co je v AHU dodat citelny vykon ale s dymom hlavne v lete a horkach. Potom by som isiel na upravu softweru niekomu.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
zas take jednoduche to niejeJarda S. píše:vybavenej čiptuner si přes redukci připojí flashovací jednotku a ladí s ní19olo88 píše: To že sa to musí letovať je pravda ale žeby sa to muselo robit 2x o to neviem.výslednej produkt nahraje na čipa ten osadí do jednotky
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2012, 23:24
- Bydliště: Hlohovec, SK
Odpovědi: 0
turbo, hadicky, zasobnik podtlaku, ventil N75, spetny ventil a vela casuwr8 píše:kdyz uz jsme u toho co by obnaselo to predelat na VNT turbo?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 05 čer 2014, 10:08
- Bydliště: Někde u Znojma
Odpovědi: 0
no pokud myslis ze vezme obsah EDC15 a do MSA15 da tak to je trochu zcestny...pokud by tam dal redukci a upravil soft na EDC15 musela by tam zustat
protoze rozdily v MSA15 a EDC15 proste jsou a nejdou obsahy jednotek zamenovat.
pokud chces mit flashovaci jednotku vyrob si redukci a nemusis predelat ani motorovy svazek, prijde mi to jako nejelegantnejsi reseni.

pokud chces mit flashovaci jednotku vyrob si redukci a nemusis predelat ani motorovy svazek, prijde mi to jako nejelegantnejsi reseni.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC