


Zda se, ze z dlouhodobeho hlediska bude to nejlepsi mozne reseni pouziti hlavy ASZ/ARL i na 8-mi ventilove 2.0 TDI PD. Snesou evidentne podstatne vic.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevim, ja je tam nedaval, nechal jsem to na odborniky. Zacalo to spatnyma startama, obcas. Kazdopadne stav hlavy je cca ~10.000km po kompletni rozborce a testu u Pejška. Hlava byla v ramci kontroly OK, nebo mi někdo lže. Menila se vacka a gufera na ventilech preventivne. Po vymene vacky nasledovala ztrata vykonu cca 25 koni. Jsou tam vymackany vstriky do hlavy. Z toho prameni netesnost O-krouzku a prunik spalin do nafty. To je duvod proc byl palivovej filtr cernej jak bota a v cele soustave cernej karbonovej šlem usazenej na stenach nadrze i podavaciho cerpadla.tantor-bn píše:Neutiahli ste zhavice nahodou na fest ??
To nemusis, to uz jsem si vytahnul z Etky podle VINka, viz to co jsem psal. Me jde o to co je na skutecny BMM hlave, skutecne vyrazeny. Potrebuju idealne nekoho, kdo ma BMM hlavu, aby se mrknul.johnyM128 píše:daj rok vyroby o2 scout a kod motora a pozriem Ti