BMM hlava K.O.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

BMM hlava K.O.

Příspěvek od fabiátor »

Pro inspiraci jak dopadla moje BMM hlava. Neopravitelne strukturalni praskliny v kanalu pro zhavky + vyfuk kanal. Vsechny 4 valce. Zacalo to brat vodu. Na zhavkach je videt, ze nejvic asi na 4 valci. Vizualne na hlave vypada nejhur 2.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zda se, ze z dlouhodobeho hlediska bude to nejlepsi mozne reseni pouziti hlavy ASZ/ARL i na 8-mi ventilove 2.0 TDI PD. Snesou evidentne podstatne vic.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Neutiahli ste zhavice nahodou na fest ??
Cupra TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Bmm je mrdka mrdek.miluje sebevrazdy:-(
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

tantor-bn píše:Neutiahli ste zhavice nahodou na fest ??
Nevim, ja je tam nedaval, nechal jsem to na odborniky. Zacalo to spatnyma startama, obcas. Kazdopadne stav hlavy je cca ~10.000km po kompletni rozborce a testu u Pejška. Hlava byla v ramci kontroly OK, nebo mi někdo lže. Menila se vacka a gufera na ventilech preventivne. Po vymene vacky nasledovala ztrata vykonu cca 25 koni. Jsou tam vymackany vstriky do hlavy. Z toho prameni netesnost O-krouzku a prunik spalin do nafty. To je duvod proc byl palivovej filtr cernej jak bota a v cele soustave cernej karbonovej šlem usazenej na stenach nadrze i podavaciho cerpadla.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Ak to bolo z tohoto auta http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Tak si osobne myslím že aj tak je to " skvelé " že vydržalo 6 rokov 170 kw a 500 nm (LOL)
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jo bylo/je to ono (noteeth)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Porovnani kvality materialu hlav (puvodni neni skoro videt) :
Obrázek
Nejak zacinam mit pocit, ze ani ta puvodni neni origo BMM. Podle VIN a Etky by tam melo bejt neco jako 038 103 265 QX (kompletni hlava s vackou a tryskama), nebo 03G 103 351 C (neosazena hlava).

Nevi nekdo co ma na sobe za kod skutecna BMM hlava (napr. O2 Scout) ?
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 20 dub 2016, 17:48, celkem upraveno 1 x.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

daj rok vyroby o2 scout a kod motora a pozriem Ti
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

johnyM128 píše:daj rok vyroby o2 scout a kod motora a pozriem Ti
To nemusis, to uz jsem si vytahnul z Etky podle VINka, viz to co jsem psal. Me jde o to co je na skutecny BMM hlave, skutecne vyrazeny. Potrebuju idealne nekoho, kdo ma BMM hlavu, aby se mrknul.

Jinak ten kod u ty puvodni hlavy bude spis 038 103 373 R, ne K. K-cko je podle vseho rotackova hlava z ALH/AGR.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Auto uz jezdi s tou hlavou 038 103 373 C, coz je puvodem velmi pravdepodobne hlava z Passat AJM.

Ale kdyz uz jsem byl v tom vyzkumu, tak jsem to dotahnul. Nakonec jsem konfrontoval Etku proti dvema motorum a VIN, ktere jsou k disposici. Konkretne BMM a ASZ.

BMM podle Etka: 038103265QX
ASZ podle Etka: 038103265GX
Je to vzdy kod kompletne sestaveny hlavy. Ovsem zajimavost, na ASZ jsem nenasel neosazenou hlavu jako nahradni dil.

Ta ASZ hlava ma ale fyzicky na sobe stejny kod 038 103 373 R, stejne jako moje puvodni (snad) BMM hlava. Viz foto z ASZ hlavy r.v. 2004.
Obrázek
Z toho mimochodem vyplyva, ze rozeznat skutecnou ASZ hlavu bude asi ponekud obtizne, paklize neni na motoru a aute, kde by se to dalo podle VIN overit.


Proc je takovy rozdil v kvalite, lze vypozorovat v Etka:
Obrázek
Obrázek

ASZ pravdepodobne byly specialne tridene/vybirane hlavy, coz v dalsich verzich motoru uz jako udaj v Etka chybi.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“