Stránka 1 z 2
GTB2060vklr
Napsal: 24 dub 2016, 18:57
od erk311
nazdar chcel by som tu od vas poradit ktora varianta by bola lepsia do 1.9tdi pd
GTB2060VKLR MFS 6 + 6
GTB2060VKLR MFS 11 + 0
GTB2062VKLR MFS 6 + 6
GTB2062VKLR MFS 11 + 0
GTB2065VKLR MFS 11 + 0
GTB2065VKLR MFS 6 + 6
GTB2069VKLR MFS 11 + 0
Napsal: 24 dub 2016, 19:49
od Ladas
otázkou je jaké máš požadavky a ostatní HW
Napsal: 24 dub 2016, 21:02
od erk311
Motor ASZ vstrekovače budú firady + 80% V AL, koľko to dá max na tých triskach?
quote="Ladas"]otázkou je jaké máš požadavky a ostatní HW[/quote]
Napsal: 24 dub 2016, 21:49
od tantor-bn
Ja mam firady a 280k
Napsal: 24 dub 2016, 22:11
od Gardner
Nezapomen ze to neni to jen o vstrikach a turbu, a 2060 je tak na hrane a 2062 a vejs je uz nesmysl. Pak spise 22xx
Napsal: 25 dub 2016, 00:33
od Forest
Nesmysl, 2060tka byla navrzena a vyvinuta pro "superekologicky" motor 3,0 V6 24V CR, tudiz i v serii ma na 1,9 8V problemy a "bez radneho pritazeni obojku" steka v nizsich otackach jako vesnicky pes.
Drtiva vetsina navrzenych variant si zada vetsi turbinu, nektere dokonce i VNT mechanismus aneb, jak zde jiz nekym bylo napsano, nelze ocekavat, ze kdyz do kone narve clovek vagon sena, ze z nej vypadne jeden koblizek.
Co se kombinaci tyce, nestaci jen urcit pocet a usporadani lopatek ale zavisi i na dalsich parametrech. Hlavne, vetsina compressorbilletu na internetu (e-bay apod.), ktere jsou levne tak maji k te cene logicky duvod: jsou nedovyvazitelne diky procesnimu pochybeni v postupu vyroby (cesky: zmetky)

Napsal: 25 dub 2016, 09:00
od zero1724
Forest píše:Nesmysl, 2060tka byla navrzena a vyvinuta pro "superekologicky" motor 3,0 V6 24V CR, tudiz i v serii ma na 1,9 8V problemy a "bez radneho pritazeni obojku" steka v nizsich otackach jako vesnicky pes.
Drtiva vetsina navrzenych variant si zada vetsi turbinu, nektere dokonce i VNT mechanismus aneb, jak zde jiz nekym bylo napsano, nelze ocekavat, ze kdyz do kone narve clovek vagon sena, ze z nej vypadne jeden koblizek.
Co se kombinaci tyce, nestaci jen urcit pocet a usporadani lopatek ale zavisi i na dalsich parametrech. Hlavne, vetsina compressorbilletu na internetu (e-bay apod.), ktere jsou levne tak maji k te cene logicky duvod: jsou nedovyvazitelne diky procesnimu pochybeni v postupu vyroby (cesky: zmetky)

Věřím a souhlasím

Napsal: 25 dub 2016, 14:59
od erk311
Prečo potom niektorý vravia že vklr má lepší nábeh ako VK
Napsal: 25 dub 2016, 16:16
od eazy20
ma lepsiu reakciu urcite a lepsi nabeh,ale plny potencial toho nabehu sa neda naplno vyuzit kvoli surge..
Napsal: 25 dub 2016, 18:32
od shima
eazy20 píše:ma lepsiu reakciu urcite a lepsi nabeh,ale plny potencial toho nabehu sa neda naplno vyuzit kvoli surge..
nikdy nato nezabudnem 2168 otacok 2,2baru
Napsal: 25 dub 2016, 18:48
od zero1724
To mohl byt strašný hukot, ale v 2wd to točí jen kolama, ve 4kole to musí být radost...
Napsal: 25 dub 2016, 19:15
od erk311
Prosím ťa keby si my to lepšie vysvetlí prečo sa to nedá na plno využiť ?
eazy20 píše:ma lepsiu reakciu urcite a lepsi nabeh,ale plny potencial toho nabehu sa neda naplno vyuzit kvoli surge..
Napsal: 26 dub 2016, 05:42
od toefuk
pretoze to turbo dokaze natlacit vacsi objem vzduchu nez 1.9 tdi skonzumuje
Napsal: 26 dub 2016, 12:05
od nejsem-naivka
toefuk píše:pretoze to turbo dokaze natlacit vacsi objem vzduchu nez 1.9 tdi skonzumuje
To přece dělá každý turbo. Jestli jsi mu chtěl vysvětlit surge (česky pumpáž) tak jsi vedle. Surge je vysokej tlak při nízkým průtoku.
Napsal: 26 dub 2016, 14:52
od toefuk
s tlakom rasie objem, tak sa ospravedlnujem, ze som to nenapisal podla poucky