Stránka 1 z 1

pokžený egr ventil

Napsal: 27 dub 2016, 20:09
od Stapol
ahoj máme Golfa r.v. 2011 1.6 77kw motor CAYC a začala nám svítit žlutá kontrolka motor do dílny a auto nejelo víc jak 80km, kamarád to píchl na VAG a píše to Egr ventil, vymazal závadu, ale za týden se to objevilo znovu, mechanik mne straší, že to bude drahá oprava a bude muset sundávat nápravu přitom to není 4x4 máte nějaké doporučení, kde za rozumnou cenu sehnat originál egr případně dobrýho servisáka na severní Moravě? :?

Napsal: 27 dub 2016, 21:22
od romanespana
egr se objevuje v pameti zavad snad u vsech po par letech, nech to proklepnout nekym kdo vi co dela, kontaktuj uzivatele Hanz.

Napsal: 27 dub 2016, 21:40
od prdlavka
u tohoto motoru se to mění jeden za druhým,tenhle měsíc jsem dělal 3x no cena je vyšší dá se sehnat cca od 6 do 12 podle dodavatele...qle zatím jsem se setkal vždy že to byl přebalenej originál......4/6hodin práce kus od kusu...

Napsal: 27 dub 2016, 21:41
od prdlavka
nápravu už nesundávám....

Napsal: 28 dub 2016, 05:18
od Ladas
sundavám líp se tam může a půl dne práce...

Napsal: 28 dub 2016, 06:01
od salko
Využijem túto tému a opýtal by som sa skúsenejších, či sú nejaké príznaky, že je EGR na odchode? Niečo, čo by sa dalo pozrieť cez VAG, prípadne nejaké špecifické správanie motora.
Moj G6 s týmto motorom má 82.000km a údajne je to tá správna doba, kedy sa EGR pokazí.

Napsal: 28 dub 2016, 07:12
od roman1648
teď to řeším, švagrová má 2011 s najetýma 57tis.km ale jezdí to hlavně couráky, 2km kluka do školky, pak 3km do práce, občas 10km tam, 15km tam..
píše to egr a ještě nějakou neznámou závadu ( VCDS 2013 ) tak nevím jestli střelit od pasu egr, aby tam toho nebylo ještě víc

Napsal: 28 dub 2016, 07:35
od prdlavka
tenhe měsíc 111500km,280000km,75000km, r.v. 2011/2012 ´asi se kazí a čím víc couraš tím dřív je ko

Napsal: 03 kvě 2016, 10:09
od smej0191
tiez mam problem s EGR ale na 2.0 TDI 103kw 115tis km rv2010
meni sa komplet výmenník alebo len ten servomotorcek dik

Napsal: 03 kvě 2016, 11:25
od borelli
Mohl by mě prosím někdo vysvětlit, proč je resp. může být EGR zásadní pro funkčnost DPF ? Měl jsem vždy za to, že platí přímá úměra - čím více se snažíme omezit tvorby NOx, tím je větší četnost tvorby sazí z důvodu absence kyslíku, což pravda je. Proč by se tedy mělo víc zasírá DPFko u EGR off ? Vždyť u regenerace je EGR beztak uzavřeno (pro potřebu vyšší teploty?)

Nemám teď na mysli blbou záslepku na egéru či nefunkčnost ventilu, ale vliv ošetření v ŘJ na EGR off... Bavil jsem se s člověkem, který upravuje auta a ten říkal, že u některých aut se po EGR off vyskytuje problém s DPF, u jiných ne... V čem je tedy problém ?

Recirkulaci mám v ECU zcela zrušenou, k tomu záslepku, najeto +10.000 a zatím je regenerace bez problémů...

opraveno

Napsal: 07 kvě 2016, 12:21
od Stapol
tak už to mám opravenol, egr už jsem si koupil a mechanik ho vyměnil, byl prasklý vodní chladič, oprava trvala celý den a musela se sundat náprava a pak udělat geometrie a už jezdím

Napsal: 08 kvě 2016, 17:51
od uiqjirka
Da se to udelat za pul den a bez napravy, napravu uz nesundavám.