Stránka 1 z 2
Jaké turbo do fabie
Napsal: 01 zář 2007, 06:16
od Luďan
Ahoj, jaké turbo dát do fabie, abych se s nim dostal přes 200hp?
Pokud někdo máte nějaké k dipozici, tak i s cenou, díky
Napsal: 01 zář 2007, 07:46
od jogofogo
Turbo nepomoze, Hodil by sa motor 2.0 TDI.

Napsal: 01 zář 2007, 12:47
od Luďan
určitě něco bude, nejaký hybrid?
Napsal: 01 zář 2007, 13:04
od BH motor
nejake. to je siroky pojem. urcite to pojde urobit ale nezostane to len pri turbe
Napsal: 01 zář 2007, 13:19
od Luďan
to je mi jasné, počítám s tím
Napsal: 02 zář 2007, 09:21
od flekyc
Luďan píše:určitě něco bude, nejaký hybrid?
da se sehnat, cena kolem 15tis je zacatek ...
Napsal: 02 zář 2007, 10:08
od BH motor
velmi skromny zaciatok . dobre turbo / podotykam dobre / 1500-2500 eur
Napsal: 02 zář 2007, 11:34
od flekyc
BH motor píše:velmi skromny zaciatok . dobre turbo / podotykam dobre / 1500-2500 eur
no prave proto rikam zacatek, nemam prachy na turbo za 60litru, fakt sorz ...
Napsal: 02 zář 2007, 18:21
od devonrex
osobně si myslím, že ideální je turbo z Audi 3,0 TDI (171kW), nebo nějaký hybrid na jeho bázi. Holt se ale člověk musí smířit s tím, že to nepotáhne od 1800 otáček/min

Napsal: 02 zář 2007, 18:23
od BH motor
tak teda s tym kk s 3,0 tdi by si moc vody nenamutil. slo by to dobre ale asi az od 3000. su aj rozumnejsie kompromisy ako tam bastlit turbo s 3,0.
Napsal: 02 zář 2007, 18:36
od devonrex
no já nevím, k tomu by se spíš měl vyjádřit někdo, kdo tam to turbo má.

stejně nechápu, že je tu tolik frajerů a ještě nikdo nebyl schopen udělat do 1,9 TDI biturbo...něco ve stylu 1749 VB + třeba to turbo z 3,0TDI. To by jako dvojka mohlo šlapat dobře, nebo se mýlím?
Jinak takový poznatek. S bráchou jsme udělali chlazení IC pomocí CO2 skrz takovou měděnou spirálu umístěnou přímo před IC (prý už to tu někdo dělal, ale vážně jsem to neokopíroval). Normálně hadice natažené za přední sedadlo, aby se tam dal hasičák a nepotřeboval jsem druhého, aby mi IC chladil zepředu (zkoušel jsem to v P. Týncy, ale tam mi došel před sprintem). Ale k jádru věci...napadlo nás, proč, když už tam vedeme to CO2, nechladit i vzduch jdoucí do airboxu. Udělala se podobná spirála, která se narvala přímo do airboxu pod papírový filt. Chybou ale bylo, že jsem stejně jako u spirály na IC udělali do ní dírky, takže po uvedení hasičáku do chodu motor chípl (určo kvůli váze vzduchu). Tudíž se udělá nová spirála, ale jen bez direk, aby chladila a nefoukala CO2 do sání. Pro toho, kdo by se mi chtěl smát ( a klidně může) ..náklady cca. 500Kč, tak proč to nezkusit. Jinak nějaká firma dělal chlazení vzduchu sání pomocí CO2 do Meganu Sport 2,0 T a prý získala 38 koní.
Napsal: 02 zář 2007, 18:45
od BH motor
devonrex píše:no já nevím, k tomu by se spíš měl vyjádřit někdo, kdo tam to turbo má.

stejně nechápu, že je tu tolik frajerů a ještě nikdo nebyl schopen udělat do 1,9 TDI biturbo...něco ve stylu 1749 VB + třeba to turbo z 3,0TDI. To by jako dvojka mohlo šlapat dobře, nebo se mýlím?
a co by si z toho mal ? myslim ze nic.
Napsal: 02 zář 2007, 18:46
od devonrex
tím chceš říci, že biturbo u TDI je k ničemu?
Napsal: 02 zář 2007, 18:48
od BH motor
devonrex píše:tím chceš říci, že biturbo u TDI je k ničemu?
na 4 valci tejto koncepcie urcite.
Napsal: 02 zář 2007, 18:49
od devonrex
takže když už, tak jedině na commonrailu?