Stránka 1 z 2

S3 8L 1.8T (AMK) - logy

Napsal: 16 čer 2016, 23:40
od Fuxxo
Ahojte. pozrel by sa niekto na tieto logy? Lebo nejako nechapem co to moje auto robi...

prvy je na 3q do kopca, plyn na podlahe
druhy je rozsiahlejsi - pokracovanie stupania do kopca + zakruty, na kopci otocka a 1 - 2 - 3 na plny plyn a koniec...

https://www.sendspace.com/file/7edqv4
https://www.sendspace.com/file/133p43

dakujem

Napsal: 17 čer 2016, 03:49
od ADKO13
Aky mas problém? Nechce mi otvorit log

Napsal: 17 čer 2016, 08:06
od Fuxxo
logy som skusil sosnut a otvorit, tak funguju normalne, skus novsiu verziu logviewu 0.1.6..

no mam taky problem, co bol aj vyznam logovania. rj ma poziadavku 0,5 baru vtedy, ked ma auto zacat tahat. pokial viem, seria S3 (co by som mal mat aj ja) ma tlacit 0.9 bar od cca 3k rpm az po 6k rpm, potom tlak pada. robi mi to od kupy auta, no planujem nejaku upravu a chcem zistit co tomu vobec je. Teoreticky by stalo za pokus nahrat tam seriovy soft z S3, ktory nemam... neviem co predchadzajuci majitelia s tym robili, ale to auto normalne nejde..

Napsal: 17 čer 2016, 17:26
od ADKO13
A nemas prefuk cez zvody?? Niesu prasknute???

Napsal: 17 čer 2016, 17:41
od Fuxxo
ADKO13 píše:A nemas prefuk cez zvody?? Niesu prasknute???
keby nazries do toho logu, tak vidis, ze RJ ma poziadavku na tlak 0.5 bar a to turbo tolko aj tlaci... keby tam aj prefuk je, tak RJ chce 0.9 bar a n75 sa ho tam snazi na ten tlak dostat.. ale nie..

Napsal: 17 čer 2016, 18:50
od ADKO13
Nechce mi otvorit log :) sry

Skusit nahodit origo soft alebo chip co to urobi

Napsal: 17 čer 2016, 19:03
od Fuxxo
rad by som nahodil origo soft, ked ho nemam :) ty svoj asi nemas niekde na diskete, ze? :D a chip az o 3-4 mesiace, ked vymenim to co chcem vymenit :)

Napsal: 17 čer 2016, 20:14
od Ladas
jestli tam máš K04 tak rád praská výfukový hausing turba

Napsal: 17 čer 2016, 20:40
od Fuxxo
to sa fakt musim opakovat? nechcem byt arogantny, ale...

RJ ma poziadavku na tlak 0.5 baru a tolko turbo tlaci. chces mi povedat, ze RJ ma kameru a pozera na housing K04ky a ked vidi praskliny tak obmedzi plniaci tlak z 0.9 baru na 0.5 baru? keby bol prasknuty housing, tak poziadavka riadiacej jednotky bude 0.9 baru, turbo bude tlacit 0.5 baru a wastegate bude zatvoreny...

Napsal: 17 čer 2016, 22:01
od Ladas
ok a kolik máš reálný podle budíku když je požadavek 0,5 a 0,9 na čidlo se nespoléhej...

Napsal: 17 čer 2016, 22:10
od Fuxxo
v tom prvom logu to sedelo podla budika. isiel som na 3q od nizkych otacok a turbo tlacilo 0.5-0.6 baru. fakt netusim, co s tym robil predchadzajuci majitel, lebo tvrdil, ze tam je chip, ale nemaju graf z brzdy.. ak sa v tom niekto hrabal, tak stoji za pokus tam nahrat od niekoho seriovy soft ci to bude robit rovnake veci...

Napsal: 17 čer 2016, 22:14
od Ladas
njn bez série se asi nepohneš

Napsal: 18 čer 2016, 11:15
od kire
sprav printscreen z vagu kde je napísané číslo jednotky (prvý screen keď otvoríš motorovú jednotku). Pozriem ti originálny súbor podľa toho.

Napsal: 18 čer 2016, 14:46
od Fuxxo
Ci sa to da niekde stiahnut? Je to doveryhodne? Ku vagu sa dstanem niekedy vecerom...

Napsal: 18 čer 2016, 20:48
od Fuxxo
tak tu je foto cisla RJ z vagu

Obrázek