Stránka 1 z 1
OKTA 2,0 TDI CR DSG + zaslepenie EGR
Napsal: 19 čer 2016, 22:35
od vilozx6
Zdravím Borci
Prosím o radu. Nedá sa nejak SW upraviť DSG,aby to nepodtáčalo motor? Často je tam D4 ,D5 a ide to na 1500otáčok. Určite tým trpí dvojhmota - či?
Ďakujem
Napsal: 20 čer 2016, 07:52
od Milda92
TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.
Napsal: 21 čer 2016, 14:54
od vilozx6
Milda92 píše:TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.
Ďakujem za radu - budem ho kontaktovať

Napsal: 12 dub 2017, 10:10
od vilozx6
Zdravím Borci.
Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
Napsal: 12 dub 2017, 18:31
od fialamala
Milda92 píše:TDIfun softwarově upravuje tohle podtáčení u DSG.
Ta úprava je v jednotce dsg?
Napsal: 12 dub 2017, 19:20
od Šeba
vilozx6 píše:Zdravím Borci.
Nemáte niekto skúsenosť so zaslepením EGR na OKTA II - facelift. Otázka znie - či plech na zaslepenie je rovnaký ako na rotačke a prípadne referencie. Udajne sa dpf zanáša menej. ďakujem
Právě naopak, zaslepením sice vyřešíš problém egru/chladiče spalin, ale pomalu pohřbíváš DPF. EGR ti cirkuluje výfukové plyny a to vede ke snížení emisí -> dpf se zanáší pomaleji. Další taková věc je ohřev auta v zimě...budeš rád, když se auto dostane na provozní teplotu po 15km.
Napsal: 12 dub 2017, 20:01
od dibarbora
zaslepovanie - sw vypnutie EGR u modenych dieselov s dpf je dost problem. Funkcnost egr a skrtiacej klapky je vacsinou nutnou podmienkou na korekntne spustenie regenaracie dpf. Takze ked vypnut egr, tak potom aj vyhodit dpf a cele to sw korektne upravit. Vzhladom na sucasny hon na carodejnice je toto uz dost riskantna operacia. Skor treba auto pouzivat na to na co bolo vyrobene, nejazdit 80% kratke trasy ....... .
Napsal: 12 dub 2017, 22:09
od vilozx6
dibarbora píše:zaslepovanie - sw vypnutie EGR u modenych dieselov s dpf je dost problem. Funkcnost egr a skrtiacej klapky je vacsinou nutnou podmienkou na korekntne spustenie regenaracie dpf. Takze ked vypnut egr, tak potom aj vyhodit dpf a cele to sw korektne upravit. Vzhladom na sucasny hon na carodejnice je toto uz dost riskantna operacia. Skor treba auto pouzivat na to na co bolo vyrobene, nejazdit 80% kratke trasy ....... .
No tak ste ma nepotesili
Ale dakujem. Vycistit ho nemam, ci to sa neda ako v rotacke.?
Napsal: 12 dub 2017, 23:01
od dibarbora
Je tu o tom hromada vlakien popisanych, ci uz 1,6 alebo 2,0 - cistenie moc nepomohlo.Uz je to spotrebny tovar ku ktoremu je na aute pristup ako peniazom (pri demontazi treba rozobrat pol auta). Z tohoto dovodu je asi nerentabilne preventivne cistenie, ked umre asi vymenit.
Napsal: 13 dub 2017, 17:31
od UchoTD
Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk
Napsal: 13 dub 2017, 21:20
od vilozx6
UchoTD píše:Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk
Co je to? Ja nemam problem s egr, chcel som radu, prevenciu , urobit opatrenie ako na rotacke.

Napsal: 13 dub 2017, 21:29
od vilozx6
vilozx6 píše:UchoTD píše:Problém s DSG ako aj egr vie tak isto vyriešiť aj acryll veľmi spoľahlivo, rb-digital.sk
Co je to? Ja nemam problem s egr, chcel som radu, prevenciu , urobit opatrenie ako na rotacke.

Uz chapem

, pozri v podpise kto mi robil sw

Napsal: 14 dub 2017, 21:20
od UchoTD
Uz vidim, tak potom vies kam ísť

Napsal: 14 dub 2017, 21:59
od Tomas7
Ja mam na 1.6 tdi odstavene egr a zatial ziaden problem a uz som nabehal cca 40 tis . Sice nemal som problem ani pred tym ale cakat ze mi to prdne na dialnici tak som to dal dostaviť