přestavba g3 mTdi na elektroniku + flash jednotku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
BADBOYSFAMILY
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2008, 20:37
Bydliště: Chomutov

přestavba g3 mTdi na elektroniku + flash jednotku

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

Čágos kluci potřebuju poradit, skze předělávku.
Auto mám g3 mtdi, ale je to ještě na TD elektrice. Chtěl bych to teďka předělávat na elektroniku, díky těm stk atd do budoucna prostě bla bla.. a teď k věci.
Jelikož je ale dá se říct nereálný sehnat origo elektiku 81kw s naklápěním z G3, chtěl jsem to dát na 1Zkovou s tim že bych tu část elektriky (ovládání turba) nahradil elektrikou z Octy 1 81kw + bych to chtěl překopat na flashovací jednotku z tý Octy 1.....
Je tu někdo kdo dělal podobnou věc? Chtěl jsem vědět jakou tu jednotku sehnat, abych věděl zda to je flashovací,vim že tu někdo psal, že to musej být určitý čísla na čísle jednotky. Díky moc
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 21:40

Příspěvek od STEAK »

Sezen jednotku z flash auta k tomu oba kompletni svazky a dej to do trojky... Taky to tak mam udelany
BADBOYSFAMILY
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2008, 20:37
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

Jo presne takhle jsem to myslel ze bych to udelal..... Akorad nebude tam problem s cerpadlem ? Vim ze tam jsou na G3 190B trysky a okina 220 bar, ale to bude ok ne (myslim vuci jednotce)? Premejslel jsem prave zda tam rovnou dat i cerpadlo okinacky s tryskama Vahou atd....
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

G3 a O1 ma inu elektriku aj ked su to obe 81 kW rotacky, btw tlaky su rozdielne kvoli euro normam
keymaszter
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2015, 18:09

Příspěvek od keymaszter »

mecKo píše:G3 a O1 ma inu elektriku aj ked su to obe 81 kW rotacky, btw tlaky su rozdielne kvoli euro normam
AFN v G3 ma EU2 že ? A AHF v octe předFL ma taky EU2 160Bar oteviraci tlaky pokud se nepletu. Nevrtal jsem se v tom moc ale myslím že AHF a AFN ma podobnu elektriku.
Audi A6 4F5 2.7 TDI (132Kw) out :/
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Touran 5T1 2.0TDI (110Kw)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

sice je to oboje TDI 81kw Euro2, ale úplně jinej motor i úplně jiný auto, takže ta elektrika moc podobná nebude... ale zas to nebude o tolik jiný, aby to nešlo přizpůsobit :) zvlášť, když se použije čerpadlo z okty.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“