Stránka 1 z 1

mercedes ML 320 po zahrati slabne vykon

Napsal: 22 čer 2016, 19:51
od Pidiluke
Dobrý den, potrebuji radu nad zlato. MB ML r.v.2000 160kw. S autem jedu a kdyz se zahreje na provozni teplotu tak zacne slabnout a kdyz chci po nem trochu vykonu vice tak se zacne otripat a strasne slabnout. Pak se trepe a jede na 2 az 3 valce. Diag napise ze odpoji valce kvuli hrozbe zniceni katalizatoru. Valce si odpoji pokazde jine. Kdyz to v teto fazi chcipnu uz nenastartuju. Musim pockat tak 30min a pak zas jede, ale vykon je slaby, tak ze pomalu nevyjedu kopec. Co by to prosim mohlo byt. Vy tu nekdo.? Dekuji

Napsal: 23 čer 2016, 21:53
od toyota.kzj
co trba benzinova pumpa ? zmer tlak paliva a hned vis...

Napsal: 24 čer 2016, 06:54
od Pidiluke
toyota.kzj píše:co trba benzinova pumpa ? zmer tlak paliva a hned vis...
Auto je na LPG, takže ta pumpa funguje ze startu. Pak to jede na LPG. V tom případě by palivová pumpa na to vliv mít neměla ne?

Napsal: 24 čer 2016, 12:45
od geo
Pokud je tam lpg už dlouho tak bych to vyděl na zaklepaný ventily tím jak nedovíraj tak jednotka detekuje nezápaly a začne odpojovat vstřiky.Změř pulzace v sání scopem.

Napsal: 24 čer 2016, 16:40
od jericho-3
Jestli to je tak, že MB ještě dnes má s tímhle problémy, tak je to ostuda..Právě, že mnoho lidí dnes to ani nenapadne. Je vidět, že jsi znalec, já když jsem se dostal k nějaké plynosestavě, vždy jsem začínal kompresí..Jak jsi poznal, že je to na plyn?

Napsal: 24 čer 2016, 20:42
od toyota.kzj
Geo to napsal taky dobře uz jsem to taky řešil že se zaklepaly ventily ale vetsinou to vynechavani bylo porad na stejnem valci , pokud treba ty katy uz nejsou vypaleny a se zvetsujici teplotou se straci vykon a zacne vynechavani....protoze se dusi motor pak by nemusel jit ani nastartovat nez to trochu odfoukne...

Napsal: 25 čer 2016, 18:53
od auto-point
Taky bych tipnul kat po smrti a podpaleno .

Napsal: 27 čer 2016, 19:28
od Pidiluke
Katy jsou novy. Napadla me vaha vzduchu a nebo ten tlak paliva. Protoze jestli je maly tak se chyby zapisi, respektive valce odpoji a kdyz prepne na LPG tak jede ve stejnym rezimu porad. A tlaky na te kurve merit je peklo reknu vam. Vsude mista jak svina, musi se zespod podbehem a stejne jsi nejsem na 100procent jist, ze zmerim vsechny valce.