Tak já ti něco prozradím:
dávali jsme do pick-upa místo AEF (1,9D) motor AAZ (1,9TD), protože motor zrovna byl a přišlo mi jednodušší to přehodit celý, než po kouskách.
Tzn. na tom motoru už je čerpadlo Bosch a k tomu jsem dal variabil turbo tušim VNT15 s regulací předělanou na přetlak. Čerpadlo dostalo 10mm rozdělovací hlavu a upravenej korektor. Pod vyřezanej nárazník přišel FMIC. Turbo tlačí 1-1,1Bar.
Výsledek je, že to auto, pokud ho rozvášníš, což vůbec není problém, nezastavíš a nikdy se tam úplně nevyřešila spojka, je tam slabej a malej přítlačák, kterej ničím nenahradíš (aby to nestálo nesmysl). Lamela dostala HDS57. Na mokru a na 165kách gumách to nemá trakci ani na trojku. Už je tam druhá převodovka-dlouhodobě to nespolkne.
Takže načti Rastikosovo téma, tam je toho dost, dál prostuduj téma Úpravy TD a najdeš kýžené informace.
Držim palce a směle do díla.
