307 1.4 hdi padá do nouzáku.
Napsal: 30 čer 2016, 16:18
Ahoj chlapi,tak to skusím tady ,psal jsem na Peugeot forum a tam bohužel moc pomoc nefunguje.
Potřeboval bych od vás poradit.307 1.4 hdi padá do nouzáku.Kámoš mi udál diagnostiku a zjistil špatný vstřik na druhém válci a egr,egr jsem vyčistil a vštřik vyměnil za jiný,ten co tam byl jsem nechal otestovat a byl opravdu špatný.Všechno jsem to poskládal dohromady a jel to projet,asi po 2 km zhasla kontrolka motoru a auto jelo normálně,měl jsem z toho takovou radost,že jsem v kuse ujel jen pro kontrolu asi 100km bez přestávky,jel jsem všechny režimy a za celou dobu se kontrolka znovu nerosvítila,tak jsem to zaparkoval u baráku a z pocitem dobře odvedené práce,šel spát.Ráno jsem nastartoval a ejhle,kontrolka znova svítí,jel jsem s tím do práce 10 km,jelo to asi normálně a tet jsem jel domu a už je to zase v nouzáku,otáčky max 3000,občas to pusí dál,ale většinou to jede v nouzáku,dokonce se to jednou i zastavilo a chcíplo.Kontrolka svítí pořád i po odpojení baterie a znova zapojení svítí.Na palubáku to píše náke antipollution fault.Poradíte co s tím dál,čím by to mohlo být?Jo ještě,před výměnou vstřiku to dost kouřilo,když se to sešláplo,tat je to o hodně lepší.Mám ten egr uplně zaslepit?Jo a ještě svítí kontrolka brzd a píše to chybu ABS,ale nikde jsem problém nenašel,ale to asi s nouzákem nemá nic společného,teda doufám.Nechci řešit jiné problémy dokud to nepojede jak má,abych nevyhazoval zbytečně peníze.
Nebo jestli je v okolí Jičína někdo,kdo tomu opravdu rozumí a dokáže diagnostikovat správnou závadu.
Dík moc Honza
Potřeboval bych od vás poradit.307 1.4 hdi padá do nouzáku.Kámoš mi udál diagnostiku a zjistil špatný vstřik na druhém válci a egr,egr jsem vyčistil a vštřik vyměnil za jiný,ten co tam byl jsem nechal otestovat a byl opravdu špatný.Všechno jsem to poskládal dohromady a jel to projet,asi po 2 km zhasla kontrolka motoru a auto jelo normálně,měl jsem z toho takovou radost,že jsem v kuse ujel jen pro kontrolu asi 100km bez přestávky,jel jsem všechny režimy a za celou dobu se kontrolka znovu nerosvítila,tak jsem to zaparkoval u baráku a z pocitem dobře odvedené práce,šel spát.Ráno jsem nastartoval a ejhle,kontrolka znova svítí,jel jsem s tím do práce 10 km,jelo to asi normálně a tet jsem jel domu a už je to zase v nouzáku,otáčky max 3000,občas to pusí dál,ale většinou to jede v nouzáku,dokonce se to jednou i zastavilo a chcíplo.Kontrolka svítí pořád i po odpojení baterie a znova zapojení svítí.Na palubáku to píše náke antipollution fault.Poradíte co s tím dál,čím by to mohlo být?Jo ještě,před výměnou vstřiku to dost kouřilo,když se to sešláplo,tat je to o hodně lepší.Mám ten egr uplně zaslepit?Jo a ještě svítí kontrolka brzd a píše to chybu ABS,ale nikde jsem problém nenašel,ale to asi s nouzákem nemá nic společného,teda doufám.Nechci řešit jiné problémy dokud to nepojede jak má,abych nevyhazoval zbytečně peníze.
Nebo jestli je v okolí Jičína někdo,kdo tomu opravdu rozumí a dokáže diagnostikovat správnou závadu.
Dík moc Honza