Výfuk - odpor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výfuk - odpor
Je tu XY tém ohľadom výfuku TDI... Každý tvrdí niečo iné ale vie niekto či skutočne je potrebný nejaký odpor vo výfuku aby sa nestratil výkon? Vybrať kat, nevybrať kat? Napadlo mi či ho nahradiť rezonátorom, tlmiče už mám vybraté. Nechcem stratiť výkon a zároveň nechcem aby pri preraďovaní hučalo turbo.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@dolar100: A proto se vsichni snazi o co nejkratsi vyfuk? Vez, ze vaha nebude ten hlavni duvod 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
já sám sem pocítil rozdíl pri zmene výfuku na tom samým softu.
Jezdil sem dlouho bez katu ale na konci byl serie tlumic tdi....auto jelo krásne od spodu. Pak sem chtel lepsi zvuk, dal sem sportovní průchozí výfuk. Zvuku sem dosáhl docela hezkýho na naftu, ale ,,spodek,, najednou úplně zmizel. U vrchu to jelo mozna lepe ale o moc asi ne. Zvykl sem si na to. Takže muj nazor je ze holá roura není asi ulne to nejlepší.
Asi kdybych to udelal pred softem a jel na soft uz bez toho koncového tlumice tak by to taky asi bylo jiný. Takže si myslim ze kazdej zasah do motoru i výfuku by se pak mel znovu odladit nebo doupravit.
Jezdil sem dlouho bez katu ale na konci byl serie tlumic tdi....auto jelo krásne od spodu. Pak sem chtel lepsi zvuk, dal sem sportovní průchozí výfuk. Zvuku sem dosáhl docela hezkýho na naftu, ale ,,spodek,, najednou úplně zmizel. U vrchu to jelo mozna lepe ale o moc asi ne. Zvykl sem si na to. Takže muj nazor je ze holá roura není asi ulne to nejlepší.
Asi kdybych to udelal pred softem a jel na soft uz bez toho koncového tlumice tak by to taky asi bylo jiný. Takže si myslim ze kazdej zasah do motoru i výfuku by se pak mel znovu odladit nebo doupravit.

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
U vrchu to mozna pojede lip ale spodek bude v haji. Zkusil bych teda dat do pryc KAT a na konec nejakej sportovni tlumic......a nebo jeste misto katu dat rezonator ve tvaru katu co se prodava.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Misto katiku nic nedavej , nech jen posledni dil trebas i nakej pruchozi . A jed na soft at ti to doladiPitlik píše:Ten rezonator tam chcem dat urcite ak pojde kat von. Lenze neviem co to spravi. Aby to neumocnilo ten spodok a nebude to este horsie...

Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu