74 kW,PD vykon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09 črc 2016, 12:52
74 kW,PD vykon
Zdravym,mel by nekdo prosim rady jak co nejjednoduseji zvysit vykon u motoru VW Golf IV 1,9tdi PD-74KW???Jen bych poprosiil o přime info.tim myslim kde popripade objednat nebo kam zajet.a s upravou jednotky pocitam.zajima me jak postupne upravovat a do toho plne kazdodenne jezdit.Nemam totiz najednou napr.10 000kc.proste postupne a jsem schopen si udelat nejake veci isam.Tak proto staci jen vedet jak na to a cim zacit.Predem dekuji za typy.Oznaceni motoru ATD.
Re: 74 kW,PD vykon
Čau jestli máš 10 tisic tak si zajed na chip TDIfun,Dieselpower dostaneš se cca na 100kw a za zbytek natankuj.vlastimilion píše:Zdravym,mel by nekdo prosim rady jak co nejjednoduseji zvysit vykon u motoru VW Golf IV 1,9tdi PD-74KW???Jen bych poprosiil o přime info.tim myslim kde popripade objednat nebo kam zajet.a s upravou jednotky pocitam.zajima me jak postupne upravovat a do toho plne kazdodenne jezdit.Nemam totiz najednou napr.10 000kc.proste postupne a jsem schopen si udelat nejake veci isam.Tak proto staci jen vedet jak na to a cim zacit.Predem dekuji za typy.Oznaceni motoru ATD.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Peclive si rozmysli co chces, vytyc si cile, sbirej informace, setri, vydelavej a pockej si aby ses neukvapil. A pak to udelej "z jedne vody nacisto".
V tuningu neni problem proinvestovat kotel penez a zacinat v etapach od zacatku, staci se mrknout na odstrasujici priklad (a vez, ze dodnes nevi co poradne chce).
Neni umeni proinvestovat, ale investovat tak, abys dosahnul vytycenych cilu.
V tuningu neni problem proinvestovat kotel penez a zacinat v etapach od zacatku, staci se mrknout na odstrasujici priklad (a vez, ze dodnes nevi co poradne chce).
Neni umeni proinvestovat, ale investovat tak, abys dosahnul vytycenych cilu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Napada te snad nekdo jen trochu podobny, ktery by narval kotel penez do uprav a nic z toho?tantor-bn píše:Aj som mysle ze odstrasujuci priklad bude prave to
Opravdu dulezite je, stanovit si co clovek vlastne chce a na tom trvat, to nikterak zasadne nemenit (chapu, kdyz nekdo zvoli jiny typ trysek nebo turba ale pritom to zustatne v souladu s puvodnim zamerem)!
Znam cloveka, ktery postupne do auta narval (mluvim jen o turbech) VA -> VB -> 1756 -> 2260 -> 2264 -> 2264 VKLR a ted probihaji jednani o hybridnim Holsetu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09 črc 2016, 12:52
ahoj....všem kdo napsal moc diky za odpovedi a nazory.mozna jsem se zeptal spatne ale mam to tak trochu v tom zivote slozitejsi.mam dve deti(8 a 5 let)a z toho ta mladsi bohuzel trpi autismem.nevim jestli to nekomu neco rekne ale napsat to musim.protoze kdyz je dite takove tak stoji HODNE penez.jediny konicek ktery mam je nase auto a prace.a hlavne s nim najezdime vsude mozne po doktorech atd...MOOOC kilometru...a ja denne cca 40km do prace a 40km z prace.proto nemuzu utratit desitku najednou a setrim jak se da....pritom v praci jsem od rana do vecera.delam lakyrnika takze penize dobry(znamena za tri)ale jak uz jsem zminil mam hodne vydaju mesicne.tak proto zjistuji jak co a kde....a byla mi doporucena tato stranka.tak jeste jednou diky a utvrdili jste me v tom ze zasahy do motoru jsou zbytecne a lepsi bude zajet si na ten chip a budu spokojen a mozna i drive doma s rodinou
jeste jednou dekuji.PS:kdo me pochopi tak me pochopi kdo ne at jde do haje....denne se s takovymi lidmi setkavam napr v obchode kdyz na nas hledi pres prsty ze mame rozmazleny decko.proste receno jedine v aute a praci na nem dokazi tak trochu vse hodit na chvili za hlavu a byt alespon z neceho rad.....moc se omlouvam za chyby v textu.smejte se.


myslim ze u tebe tim padem bude ten soft (chip) dostacující....a myslim ze budes spokojenej.........Pokud bys delal vetsi zasahy do motoru uz by to stalo nemale penize a taky uz bys nemusel mit kazdej den auto k dispozici a zivotnost motoru jde dolů. Ber to i z té stránky jak se porad zprisnuje STK + emise.......tam bys pak taky třeba mohl mít problémy, coz neni nic prijemnýho. Takže i má rada je udelat kvalitní soft a mas to vyresený.....auto uz tak hodne ozije to mi věř
A s tím specháním opatrně....lepsi pozdeji ale přece.....

A s tím specháním opatrně....lepsi pozdeji ale přece.....

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.