Stránka 1 z 2
Touran AZV 2004 - ztrácí se voda
Napsal: 13 črc 2016, 09:32
od xxPetr Kxx
Zdravím,
Touran 2004, AZV, 2.0 16V - ztrácela se mi voda.
Následovala:
* výměna prorezlého chladiče
* výměna EGR - netěsnil v zahřátém stavu
* sundání hlavy
* hlava prošla tlakovou zkouškou bez úniku
* výměna těsnění pod hlavou
* výměna stírátek
* výměna šál u vaček
* když už bylo venku turbo, měnila se osička a nějaké přetěsnění
doplneni:
* minuly rok se delaly rozvody, vcetne pumpy - leda ze by to v autorizaku realne nevymenili
I po tom všem, ale auto žere kapalinu dál. Olej je čistý.
Pokud neodtlakuji chlazení hned po jízdě - hladina se později nahoru nevrátí.
Auto po delším stání (3 dny) mizerně startuje - jakoby motor kucká a trvá několik vteřin než nastartuje. Pokud ho hned zastavím a opakuji start - je okamžitý.
Pokud odtlakuji hned po jízdě, auto nestartuje okamžitě, ale celkem svižně.
Neměl byste někdo nápad co by to mohlo být?
Díky
Napsal: 13 črc 2016, 10:04
od Source
Vodná pumpa
Napsal: 13 črc 2016, 10:05
od Source
Vodná pumpa
Napsal: 13 črc 2016, 10:25
od roman1648
to by asi viděl kdyby to vyloženě teklo ne...
navíc když byla hlava dole určitě se pumpa min. zkouknula když se dělaly rozvody
v autě necítíš fridex? ( radiátor )
refraktometr za výfuk a zkusit jestli je fridex ve výfukových plynech
Napsal: 13 črc 2016, 12:14
od xxPetr Kxx
Zdar, v aute bylo v zime pri zapnutem topeni citit jakoby saze, nebo smrad palenyho uhli, kdo jeste pamatujete kamna
Je mozny se nekam podivat, mimo servis, kde by ta voda mizela z toho radiatoru?
Pod autem byvala louze jen v zime, pred vymenou toho chladice.
Olej je cisty, jen ten bily kour zezadu nemuzu ted ani potvrdit ani vyvratit, ale kdyz byla hlava dole, tak ve vyfuku bylo videt, ze tam sel olej - pry trchu vic z turba, ale snad nic zasadniho?
U turba se cistila jeste regulace lopatek.
Rozvody jsem ted delat nenechal, protoze byly udelane minuly rok - najelo se s nima ani ne 10 000 km.
Napsal: 13 črc 2016, 18:56
od pitukes
Treba skontrolovat chladic spatnych vyfukovych plynov. Ten zvykne tiect.
V zime smrdi prihrev - webasto, ma to chujove rieseny vyvod splodin pod prednzm blatnikom.
Napsal: 14 črc 2016, 13:26
od xxPetr Kxx
Chladic spalin je uz vymeneny.
Napsal: 16 črc 2016, 11:04
od carel
zdar , koukni vedle Webasta , mně to teklo vždycky tam.
A známej , co má servis hledá vždycky nejdřív tam.
Napsal: 02 zář 2016, 14:08
od xxPetr Kxx
Zdravím,
mám novou informaci. Teče mi voda do prvního válce. Špatně to startovalo po delší době stání - automechanik vyndal žhavící svíčky, protočil motor a vyletěla na něj chladící kapalina.
Hlava byla na zkoušce a prý prošla.
Dá se s tím něco udělat nebo je to konec motoru?
Díky
Napsal: 02 zář 2016, 16:01
od White
Nevím odkad si ale hlava asi určite nebude OK odvez hlavu někomu kdo je děla už léta, nevim odkad si ale my vozíme hlavy do Ostravy k STK tajga, ke Karlovi Študentovi který ma na to firmu již 20let a nikdy nebyl problém, dokonce- I kyž byla hlava prasklá vždy to zavařili a nikdy žaden problem.
www.opravyhlav.cz
Pochybuji že by byl prasklý blok.
Napsal: 02 zář 2016, 22:43
od MirekX
dej tam přípravek pro utěsnění prasklin v hlavě - třeba toto -
http://obchod.top-oil.cz/detail25/do-ch ... block-seal
mám s tím dobrý zkušenosti a jednoho tourana AZV jsem tím odnaučil pít vodu.

Napsal: 03 zář 2016, 10:16
od STIB
To je rada tak na ježdění kolem plotu.
Napsal: 03 zář 2016, 14:57
od mecano
když jsi prvně dělal tu hlavu, nechal jsi ji přebrousit?
Napsal: 03 zář 2016, 15:32
od anydraj
Prohlej blok. Nechat zaskrabat
Vzdy kdy buchne tesneni udelat obe strany
Hlavu zabrousit a zkontrolovat blok.
Vetsinou to dela na 3 valci, ktery je nejvic namahany teplem
od turba.
Napsal: 05 zář 2016, 07:44
od xxPetr Kxx
Zkoušel jsem to automechanikovi navrhnout, ale tvářil se na to dost nevrle

prej se pak zalepí chladič, radiátor ... a prostě by do toho nešel.
STIB píše:
To je rada tak na ježdění kolem plotu.