Stránka 1 z 1
peugeot 407 2.0hdi nejde nastartovat
Napsal: 23 črc 2016, 17:08
od adi
Ahoj byl ke me dotazenej peugeo 407 2.0hdi RHL rv 2003.
Majitel prijel na parkoviste a sel startovat,motor toci ale nenaskoci.Pise to tyhle chyby:
P0183 signal teploty paliva
P1598 obvod rele predehrivani(dohrivani .rele neni rizeno a svicky napajeni
P0495 rizena funkce vetraku chlazeni (integrovana do ridici jednotky motoru ecu)-sloucitelnost mezi otackami vetraku a nastavenim
P0001 signal regulatoru prutoku motorove nafty
U1118 zadna komunikace BSI nebo klimatizace -trvale
Na start sprej to chytne.Na co se zamerit?co maji tyhle auta za bolesti?kde najdu Drv ventil?
Napsal: 23 črc 2016, 17:57
od slovacek.milos
chčije vstřik do přepadu a nedosáhneš tlaku 2OO pro start
nebo jsem měl tlak furt 715 atm piezák v háji na 715 atm to nedá pokyn ke startu
Napsal: 24 črc 2016, 09:21
od slovacek.milos
Prosím Vás o radu dotáhli mi auto více popis.
Po zapnutí klíčku to vypisovalo imo faul code a po sléze
ECONOMY MODE ACTIVE
V BSI
117297 KOMUNIKACE NA VODIČI DATAB s řídící jednotka airbagu /trvalá/
Panel
117408 komunikace s jednotkou BSI je přerušena / nahodilá/
117409 komunikace
117410
117413 signál rychlosti - nevěrohodný signál
117417 komunikace
Na co se zaměřit? Vypadá to na vadnou BSI jednotku a nebo se pletu.
Večer normálně dojel auto nechal od půlnoci v garáži a ráno už nic jenom imobilizer faul code
nesetkal se někdo s touhle závadou.
oman 101
Aktivista
Založen: 5.12.2008
Příspěvky: 1469
tak nakonec závada zjištěna čidlo tlaku reilu Smích Smích
taková pičovina a já furt hledám imo. poruchu v motoru žádná závada.
Napsal: 25 črc 2016, 11:34
od adi
slovacek.milos píše:Prosím Vás o radu dotáhli mi auto více popis.
Po zapnutí klíčku to vypisovalo imo faul code a po sléze
ECONOMY MODE ACTIVE
V BSI
117297 KOMUNIKACE NA VODIČI DATAB s řídící jednotka airbagu /trvalá/
Panel
117408 komunikace s jednotkou BSI je přerušena / nahodilá/
117409 komunikace
117410
117413 signál rychlosti - nevěrohodný signál
117417 komunikace
Na co se zaměřit? Vypadá to na vadnou BSI jednotku a nebo se pletu.
Večer normálně dojel auto nechal od půlnoci v garáži a ráno už nic jenom imobilizer faul code
nesetkal se někdo s touhle závadou.
oman 101
Aktivista
Založen: 5.12.2008
Příspěvky: 1469
tak nakonec závada zjištěna čidlo tlaku reilu Smích Smích
taková pičovina a já furt hledám imo. poruchu v motoru žádná závada.
jak nejrychleji odzkouset drv ventil a cidlo railu?diagnostika mi nenabizi mereny hodnoty
Napsal: 25 črc 2016, 11:56
od slovacek.milos
nestraš 4O7 a nemá tlak paliva? nesmysl
naposledy jsem měl tlak furt 715 a nechytalo to, čidlo je piezo elektrické a jinak neš diag ho nevyzkoušíš
navíc si kup budík na 2000 atm našroubuješ na lištu hned je 2OO pak jak točíš asi 38O to když tam je,
tak snímač otáček že motor neví že se točí nebo ten piezák
pak je dobrá prdel u piezo vstřiků, na zkušebně máš papír že je vstřik v pořádku a řj motoru ho vyhodnotí jako ko a motor ani neštěkne odpojíš vadný vstřik a motor jede na tři jak zamlada
nemá tento vergl piezovstříky?
Napsal: 26 črc 2016, 14:35
od adi
Tak jsem ted prisel k autu a najednou auto chytlo.Vymazal jsem pamet a projel jsem to,autu se moc nechce za plynem.Pise to 7zavad po jizde:
P0183 signal teploty paliva
P1351 obvod rele prehrivani/dohrivani .Rele neni rizeno a zapalovaci svicky napajeny trvale
P1598 obtokovy ventil chladiciho okruhu
P0495 rizena funkce vetraku chlazeni(integrovana do ridici jednotky ecu)sloucitelnost mezi otackami vetraku a nastavenim
U1118 zadna komunikace bsi nebo klimatizace trvale
P1693 rizene nastartovani a vypnuti motoru. Pozadavky na nastartovani nebo vypnuti chybi nebo neplatne - trvale
U2001 dalkove rizene spusteni informace neni koherentni trvale
Co to muze delat?
Napsal: 26 črc 2016, 15:38
od slovacek.milos
zkus první í pojezdit bez váhy
pak přepoj turbo na přímý podtlak bez regulace,
Napsal: 30 črc 2016, 16:17
od adi
slovacek.milos píše:zkus první í pojezdit bez váhy
pak přepoj turbo na přímý podtlak bez regulace,
musim nejdriv dat dokupy chytnuti motoru. Vim ze drv je ok to mam zmereny. Jak se da zjistit zda to neni vysokotlakym cerpadlem?Co nejvice odchazi na tehle siemensech?
Napsal: 01 srp 2016, 11:13
od roman1648
to je to čerpadlo hnaný nahoře od vačky ne ?
taky už jsme jich pár měnili, naser tam dvě pixle aditiv do nádrže a pořádně to projeď, pokud se to nezlepší, vstřiky i čerpadlo ven a zkontrolovat...
pokud opět známí naznají že to tím není, poslat do prdele

Napsal: 01 srp 2016, 21:54
od adi
roman1648 píše:to je to čerpadlo hnaný nahoře od vačky ne ?
taky už jsme jich pár měnili, naser tam dvě pixle aditiv do nádrže a pořádně to projeď, pokud se to nezlepší, vstřiky i čerpadlo ven a zkontrolovat...
pokud opět známí naznají že to tím není, poslat do prdele

Ja jsem romane vymenil vysokotlaky cerpadle a zatim to startuje bez problemu a pripada mi ze to jde lepe za plynem.Akorat se ryzmyslim jestli tam mam nalit nejaky cistic do palivovy soustavy,abych tomu neublizil kdyby se uvolnovali bordeli .