Peugeot Partner 2.0HDi - vlhký motor zhasíná
Napsal: 10 srp 2016, 21:30
Peugeot Partner 2.0HDi, RHY DW10TD, 66kW, 2005.
Většinou po ránu, asi navlhlý motor, na otočení klíčku chytne a pravidelně běží, výkon OK.
Po ujetí cca 200m při zatočení vlevo, motor chcípne jakoby bez elektriky.
Několikrát se to opakuje po dobu cca 30 minut. Potom cosi vyschne a do dalšího rána je pokoj, pokud zrovna hodně neprší.
Předchozí servis vyměnil snímač kliky a vačky. Žádná změna.
K simulaci závady jsem poléval motor konví s vodou, po asi 10 min se začala projevovat.
Občas při jízdě vlevo zdechne a nejde 10-15 sek. nastartovat. Točí ale nechytne. Dnes chvílemi zdechalo i při prudkém přidání plynu.
Než stihnu něco změřit tak zase chytne. Diagnostika píše chybu P0336- snímač kliky.
Rozmotal jsem motorovou kabeláž až k ř.j., prohlédl ale ádný kabel není
poškozený.
Osciloskopem jsem odměřil signál čidla kliky až do jednotky- OK.
Koukal jsem do jednotky motoru ale vše se zdá být suché a bez koroze.
Prohlédl jsem vše okolo řízení a volantové tyče, jestli se někde nedře kabel.
Pomalu už mi dochází elán, máte někdo nějakou zkušenost nebo alespoň nápad??
Dík za přečtení.
Většinou po ránu, asi navlhlý motor, na otočení klíčku chytne a pravidelně běží, výkon OK.
Po ujetí cca 200m při zatočení vlevo, motor chcípne jakoby bez elektriky.
Několikrát se to opakuje po dobu cca 30 minut. Potom cosi vyschne a do dalšího rána je pokoj, pokud zrovna hodně neprší.
Předchozí servis vyměnil snímač kliky a vačky. Žádná změna.
K simulaci závady jsem poléval motor konví s vodou, po asi 10 min se začala projevovat.
Občas při jízdě vlevo zdechne a nejde 10-15 sek. nastartovat. Točí ale nechytne. Dnes chvílemi zdechalo i při prudkém přidání plynu.
Než stihnu něco změřit tak zase chytne. Diagnostika píše chybu P0336- snímač kliky.
Rozmotal jsem motorovou kabeláž až k ř.j., prohlédl ale ádný kabel není
poškozený.
Osciloskopem jsem odměřil signál čidla kliky až do jednotky- OK.
Koukal jsem do jednotky motoru ale vše se zdá být suché a bez koroze.
Prohlédl jsem vše okolo řízení a volantové tyče, jestli se někde nedře kabel.
Pomalu už mi dochází elán, máte někdo nějakou zkušenost nebo alespoň nápad??
Dík za přečtení.