Stránka 1 z 1

Peugeot Partner 2.0HDi - vlhký motor zhasíná

Napsal: 10 srp 2016, 21:30
od Čert
Peugeot Partner 2.0HDi, RHY DW10TD, 66kW, 2005.
Většinou po ránu, asi navlhlý motor, na otočení klíčku chytne a pravidelně běží, výkon OK.
Po ujetí cca 200m při zatočení vlevo, motor chcípne jakoby bez elektriky.
Několikrát se to opakuje po dobu cca 30 minut. Potom cosi vyschne a do dalšího rána je pokoj, pokud zrovna hodně neprší.
Předchozí servis vyměnil snímač kliky a vačky. Žádná změna.
K simulaci závady jsem poléval motor konví s vodou, po asi 10 min se začala projevovat.
Občas při jízdě vlevo zdechne a nejde 10-15 sek. nastartovat. Točí ale nechytne. Dnes chvílemi zdechalo i při prudkém přidání plynu.
Než stihnu něco změřit tak zase chytne. Diagnostika píše chybu P0336- snímač kliky.
Rozmotal jsem motorovou kabeláž až k ř.j., prohlédl ale ádný kabel není
poškozený.
Osciloskopem jsem odměřil signál čidla kliky až do jednotky- OK.
Koukal jsem do jednotky motoru ale vše se zdá být suché a bez koroze.
Prohlédl jsem vše okolo řízení a volantové tyče, jestli se někde nedře kabel.
Pomalu už mi dochází elán, máte někdo nějakou zkušenost nebo alespoň nápad??
Dík za přečtení.

Napsal: 11 srp 2016, 08:51
od roman1648
Co BSM a štekry do BSM ?
Jednou jsme tam měli takovou 206ku 1.4HDi, v zoufalství jsem vyměnil i celou motorovou kabeláž,počítač a stejně to jednou jelo, jednou ne...toto se hrozně blbě hledá :(

Napsal: 11 srp 2016, 10:13
od Čert
Proč ale na to má vliv mokrý motor?

Napsal: 11 srp 2016, 10:39
od roman1648
To by mě taky zajímalo, kámoš má 307mu1.6HDi která pravidelně když prší nebo je mlha,vlhko nebo tak, tak blbě startuje, třeba napopátý až, když je normálně teplo,sucho, chytne na otočení
nemůžu tam taky nic vybádat...

Napsal: 11 srp 2016, 11:52
od mtapaj
po zatoceni vlavo .....
toho by som sa drzal,ak pri nahnuti motora to chcipne tak bude problem v kabelazi.
Raz som mal podobny problem a neaky diesel renault hocikedy zdochol problem bol v stekri k snimacu otacok

Napsal: 11 srp 2016, 12:45
od geo
Taky bych se toho držel zkus montpákou posunout motor a sleduj svazek kde se hejbe přechod kastle motor a podobně.Klidně může být i prodřenej o nějakou hranu nebo držák.

Napsal: 11 srp 2016, 14:23
od Čert
Měl jsem rozmotanou kabeláž až ke snímači setrváku a nic.
Znova jsem to zamotal novou izol. páskou.

Napsal: 11 srp 2016, 18:09
od Čert
Po konzultaci s majitelem se zdá, že se stav pravděpodobně po mém zásahu zlepšil, nicméně spokojený nejsem...
Auto se vrací k majiteli na pozorování a časem se uvidí snad víc.

Díky všem za názory. :)