Stránka 1 z 1
FMIC k VB?
Napsal: 16 srp 2016, 12:23
od SmokeAndCharm00
Zdravím,vím že tu je X témat tohoto typu,ale v žádném jsem nenašel odpověď.
Vždy to skončilo slovy ''vyměň nárazník za R32''.
Mám mk4 golfa,origo nárazníky a nehodlám je měnit.
Chci se tedy zeptat,budu dávat turbo z ARL a chci řešit cooler. Chci vědět z vašich zkušeností,jaký je nejlepší rozměr pro FMIC,abych řezal co nejméně? Je mi jasné,že řezání se asi nevyhnu.. klimu nemám,tím líp pro mě. Vím že na golfu moc místa není narozdíl od octávky.
Díky moc

Napsal: 16 srp 2016, 13:49
od Vici
tak dej celou stěnu s chladičema z ARL, tam je velký IC...
bez velkého IC je Vb vyhazování peněz...
Napsal: 16 srp 2016, 15:26
od Forest
S Vicim se shodneme jen velice zridka, nicmene nyni s nim souhlasim. Navic, dnes se to prodava za uplny pakatel nezli v dobach pocatku milenia.
Staci si projit inzerci a nebo dat si inzerat, verim, ze se Ti jich najde dostatek. Ja to mel na AJM narazniku a muselo se to jen zlehka upravovat.
Je to opravdu to nejjednodussi a verim, ze pokud nepujdes na nejaky velky tlak, tak i nejspolehlivejsi reseni. Snad jen takove doporuceni: bud nejakym lepidlem a nebo silne tuhnoucim tmelem zajisti ten spoj (?svar plastu?) u te plastove trubky do jde pred motorem - ma to tendence praskat. Lepsi resit preventivne (aby k tomu nedoslo) nezli nasledne resit prasklinu a sehnat jenom tuto turbku neni rozhodne jednoduche natoz levna zalezitost.
Napsal: 19 srp 2016, 14:53
od Pitlik
Stačil by 510x100x105 na VBcko?
Napsal: 19 srp 2016, 16:59
od Forest
Pitlik píše:Stačil by 510x100x105 na VBcko?
Proboha lidi, neni to o velikosti ale ucinnosti! Muzes mit IC velkej jako vrata do chliva a neposkytne Ti zchlazeni a pressure drop jako kvalitni "prcek". Aneb i malej (pozn. ale kvalitni) kasparek muze zahrat dobre divadlo

Napsal: 19 srp 2016, 17:23
od tantor-bn
Ten forest ma pravdu.
Napsal: 19 srp 2016, 20:38
od macan371538
Jen tak pro info stačí i větší SMIC, mám na svým autě ještě MAXI-K kde si sleduji i teplotu a funguje dobře i v létě v kombinaci s hybridem TSA180 a 1.55/6b .

Napsal: 20 srp 2016, 02:46
od tantor-bn
190k a smic?
Napsal: 20 srp 2016, 07:27
od Pitlik
mam ten vacsi SMIC ale rozmyslam ze by to chcelo nejaky do predu, prevarit plasty na hlinik nie je problém, našiel som nejaký z BMW zrejme 330d tie rozmery co pisem vyssie len by som si nechal prevarit boky... Asi tak urobim.
Napsal: 20 srp 2016, 08:12
od Gardner
O 190k nebyla rec, SMIC pro VB lze, ale obecne se to nedoporucuje. Zalezi na softu, pokud tlacis rekneme do 1.5bar da se stim rozumne jezdit aniz by doslo k nejakym ujmam. Kdyz SMIC, urcite je lepsi 'oversized' nebo novy, starsi byvaji casto zoxidovane a castecne ucpane ucinnost tedy klesa.
No a pokud chces aby se ti to VB neflakalo tak dej FMIC tam jsou rozhodne lepsi predpoklady pro dobre chlazeni. A jak se na foru leckde pise neni FMIC jako FMIC, roli hrajou parametry i material, je to slitina hliniku a ne kazda je top. Mam na mysli hlavne levnou chinu z internetu.
Napsal: 20 srp 2016, 14:44
od Jarda S.
tantor-bn píše:190k a smic?
dělá se hliníkovej silnější

Napsal: 20 srp 2016, 15:46
od standa123
Jarda S. píše:tantor-bn píše:190k a smic?
dělá se hliníkovej silnější

tojo...ale pokud chce honit koně tak to chce poradnej IC (ucinej) a ne takovouhle mrchu
Napsal: 21 srp 2016, 13:19
od Sails
Dělal jsem teď cooler na Boru, po zkušenostech jak všichni uříznou půlku nárazníku nebo dávaj na Golfa nárazník z R32, jsem to měřil a vejde se tam dá se říct cokoliv, jenom to chce si s tím pohrát. Já mám jenom ten 140mm vysokej a pasuje akorát, jen jsem musel trochu upravit mřížky a přišroubovat do nárazníku.
http://imageshack.cz/image/HiT
Napsal: 21 srp 2016, 15:38
od tantor-bn
Jarda S. píše:tantor-bn píše:190k a smic?
dělá se hliníkovej silnější

Viem hrubši. Ale stale je to smic do ktoreho aj tak neprudi dosť vzduchu