Stránka 1 z 2
Audi A4 B6 1.8T BFB rozvody
Napsal: 17 srp 2016, 17:11
od KONNI
Nazdar chlapi. Kupil som spominane auticko a napadlo ma ze si len tak vizualne skontrolujem rozvodovy remen. No celkom ma prekvapilo ked som skusal ako je napnuty. Rozvody som este neriesil takze neviem ako ma byt napnuty remen no mne sa zda ze ten moj je nejaky volny. Uplne v pohode ho pod kolom vacky stlacim mozno aj viac ako centimeter. Je to normalne alebo je uz remen tak vytahany?
Do vymeny sa chcem pustit sam kedze tu kde zijem sa to len hemzi odrbavacmi a za origo servis by som preplatil nakupnu cenu auta.
Nastudovane to mam tak pomalicky to isto dam. Ak mate nejaky postreh ktory mi potom ulahci pracu tak budem vdacny. Len to napnutie ma teraz trosku zarazilo.
Napsal: 17 srp 2016, 21:15
od slovacek.milos
uřímnou soustrast

Napsal: 17 srp 2016, 21:22
od KONNI
To bolo k vymene alebo k tomu remenu?
Viem ze vymena nie je nic extra ale namiesto servisnej polohy rovno zhodim cely predok aby som sa dostal k motoru lebo tam je aj nejaky maly unik motora ktory sa mi zo spodu tazko hlada. Cize sa mi potom uz bude robit dobre aj ked cely proces zabere dost casu. Mam na to vyhradeni buduci vikend tak snad to nebude problem.
Napsal: 18 srp 2016, 15:41
od mgbiker
predpokladam ze mas rozvody s tlmicom kmitov, takze ten asi isiel srat, preto je taky volny remen. Na tvojom mieste by som uz na tom ani nejazdil, lebo ked to preskoci mozes zhanat novy motor

Napsal: 18 srp 2016, 16:19
od KONNI
No ano je tam automaticky sponovak a zrejme ho nevymenili kedze rozvody boli robene len raz a to pred 60 000km v roku 2013. Auto ma origo 235tkm.
Bude sa to robit buduci vikend.
Napsal: 19 srp 2016, 06:53
od ADKO13
Napsal: 19 srp 2016, 08:02
od Marek77
Fakt bych se bál s tím už jezdit. Radši bych to odstavil a rovnou udělal.
Pár prvních kusů tohoto modelu, co byl modelový rok 2003, má ještě interval 180.000 km. Ale od modelového roku 2004 (takže auta vyrobená někdy od 5/2003) mají interval už nastavený na 120.000 km. Ve všech případech je to navíc limitováno 5 lety provozu.
Takže jestli teď to má 235 tisíc km a napínák je původní (což je dost možné, když je v řiti), tak potěš koště.
Vyházet všechno - řemen, kladku, napínací píst, vodní čerpadlo, a vše pěkně nové. Poskládat tyhle rozvody umí i malé dítě, nic na tom není. Takže směle do toho a půl je hotovo

.
Napsal: 19 srp 2016, 11:35
od KONNI
Diki hosi auto je uz rozobrate a cakam uz len kedy dojdu diely. Dnes by to malo byt hotove ked dorazi vsetko co ma. Ale pravdu povediac asi som sa trosku poplasil, lebo som remen kontroloval ked bol motor horuci no teraz ked je studeny to vyzera ok. No je to jedno aj tak som ich pre istotu chcel spravit

Napsal: 21 srp 2016, 18:42
od slovacek.milos
to by bylo něco hodně blbbě kdyby byl motor horůci a řemen jak šandy a jak vychladne je naplý to prostě nejde
a jak ti vyšla mazere nezi napínákem a pákou

Napsal: 21 srp 2016, 20:13
od KONNI
Tak je to cudne ale je dost mozne, ze je nieco s napinakom. Inac remen nejavi znamky opotrebovania ale to uz je jedno. Diely mam uz doma akurat som zistil ze nemam 19mm tisichran tak som ho objednal a cakam kym dorazi aby som to mohol cim skor spojazdnit.
Napsal: 21 srp 2016, 20:35
od slovacek.milos
na co 19 tisícihran nechceš náhodou skurvit motor že povolíš ozubené koliesko

Napsal: 21 srp 2016, 20:43
od KONNI
Tiez som si myslel, ze staci povolit len tie styri inbusy ale na tomto motore musis vykrutit aj centralny srob.
Napsal: 21 srp 2016, 20:49
od KONNI
Dobry som chuj. Teraz som isiel este raz pozret tu remenicu a ked som po nej poriadne poklepal tak povolila a vybral som ju. Cize zbytocne by som cakal na ten orech. Milos dakujem ze si ma upozornil.
Napsal: 22 srp 2016, 05:14
od uiqjirka
Některý lidi, by se do rozvodů a oprav vůbec pouštět neměli..

Napsal: 22 srp 2016, 06:38
od slovacek.milos
KONNI píše: Milos dakujem ze si ma upozornil.
to je taková chybička, povolíš ten středový šroub pak ho jen utáhneš, kolečko se povolí a motor se časem potká