Stránka 1 z 1

E60 530D - Chip?

Napsal: 31 srp 2016, 18:04
od Bargoner
Dobrý den,
Chystám se brzy koupit BMW E60 530D, rád bych sehnal manual.
Hned po koupení vozu bych chtěl provést zaslepení vířivých klapek, výměna svodů za litinové, popřípadě i odendat PDF filtr.
Rád bych nechal udělat na autě i chip, ale na jednom webu jsem četl, že chip se důrazně nedoporučuje na tyto auta, že tyhle motory to nevydrží dlouho.
Co je na tom pravdy?
Vím, že chip nepřidá životnosti auta, ale aby to bylo tak zásadní?

Napsal: 01 zář 2016, 09:55
od roman1648
to auto jezdí pěkně i v sérii když je to cajk, ale nějakej "lehkej" čip tomu nemůže ublížit, ne to hnát na 300ps samozřejmě
DPF tam nech, vyndáním si akorát zaděláš na problémy na STK a to nemluvím o jízdě třeba přes Rakousko

Napsal: 01 zář 2016, 19:03
od TANN3R
160Kw verze vydrží nesmysl, já měl na své odbržděno 196Kw a najel s tím přes 100tis bez problémů. Standartní věci jako vstřiky, dvouhmotu a řemenici sem samozřejmě dělal, ale to bych musel i bez úpravy. Od 170Kw dál už ty motory trpí na rozvody, ale pokud se udělají, zvládají v klidu 200Kw dlouhodobě, spodky ani hlavy neodchází. Btw. nejlepší co se spolehlivosti vs výkon týká je stejně první 535d 200Kw, má ještě litinový blok a turba bez el. regulace, ale není v manuálu (což je ale u 5er jen výhoda)..

Napsal: 02 zář 2016, 06:20
od roman1648
jj, takový auto v manuálu už je vopruz..

Napsal: 04 zář 2016, 17:42
od Bargoner
Nad 535d e60, jsem taky přemýšlel.
Ale mám rozpočet jen nějakých 220000kč. A to tam bohužel jsou za tu cenu jen kombíky. A já bych rád sedan. Ale čekám a číhám no.
Takže by 535d neměla být poruchovější než 530d jo? Co si o tom hledám recenze tak si to každej chválí tak kdo ví.

Napsal: 11 zář 2016, 21:29
od TANN3R
Původní 200Kw verze 535d je spíš spolehlivější, než klasika 530d. Jediná věc navíc je jedno turbo, jinak vše nastejno s tím, že turba nemají el. regulaci, což se na 30d dost sere. Nejvíc blbuvzdorná je 160Kw verze 30d, první kusy, kdy měly ještě taky turbo řízené podtlakem, nebyl tam DPF ani EGR chladič a splňovali jen Euro3, ale těch je docela málo a většinou dost holoty..
Každopádně 35d je úplně jinde jak průběhem výkonu, tak celkovým projevem (i má o něco menší komprese, tak jde ten motor, na to, že se jedná o naftu, hodně kultivovaně) a je jednodušší sehnat vybavenej kus. Problém je, že u nás je 80% všech E60/61 hrůza na kolech, tyhle auta hodně trpí na dementní majitele..

Napsal: 14 zář 2016, 19:45
od Bargoner
Právě je to vždy sázka do loterie.
Vím, že je to zde forum hlavně kolem nafty, ale co takova benzinova e60 545i v LPG? Mam nějaké nabídky docela pěknych aut. Aždy jsem byl zastancem nafty a řikal že nic jineho nechcu. Ale posledni rok jsem najezdil zakovych 10-12tis km a huntovat naftu na takové couračky. ...

Napsal: 14 zář 2016, 22:49
od TANN3R
545i je jízdně samozřejmě jinde, než nafta. S lpg si N62 rozumí dobře, jen plynaři to moc nezvládají - tenhle motor nemá klapku ale valvetronic, tzn bez podtlaku nefungují u lpg autokalibrace, prostě to musí dělat někdo, kdo umí.. Ale s nájezdem 1000km za měsíc bych klidně jezdil na benzín, dá se kolem 11l. A určitě bych neuvažoval o naftě..

Napsal: 15 zář 2016, 07:25
od Bmwrepair
Za me teda LPG ani nahodou, motor je to super tak proc ho nicit plynem ktery tady do toho nikdo neumi namontovat tak aby to fungovalo? Jak psal prede mnou, s timhle najezdem v pohode zvladnes benzin

Napsal: 15 zář 2016, 08:13
od roman1648
Presne tak,bobuzel nezn ani jedno auto na plyn se kterym by nebyly problemy...furt nejaky kontrolky,doblbly lambda sondy atd..
U nas to totiz montuje kde kdo a taky to tak vypada,samy polsky jednotky nebo i cinskou jsem videl
...

Napsal: 18 zář 2016, 23:37
od TANN3R
Že vám plyn nefunguje není polskou jednotkou, ale rukama. Naopak, Stag nebo Magic funguje v N62 perfektně, akorát v ČR znám tak dva lidi, co to umí naladit..