Stránka 1 z 1
výfuk GTB2264VK
Napsal: 02 zář 2016, 10:05
od kompaktor
ahoj chtěl bych se Vás zeptat, jestli je pro turbo GTB2264VK dostatečný výfuk o
vnitřním průměru 56mm, který mám teď na GTB2260VK. díky za odpovědi

Napsal: 02 zář 2016, 13:59
od Forest
Dostatecny na co? Na vyuziti celeho potencialu turba? Nemyslim si. Hlavni je, jaky udelas downpipe. Mimochodem, pokud to budes opravovat tak uz nedavej 2mm stenu, je zbytecne tezka a 1,5 (1,6) bohate staci.
Napsal: 02 zář 2016, 23:57
od kompaktor
kolik zhruba bych z toho vymáčkl na tomhle výfuku. odhadem?
Downpipe je podle mě nesmysl, ale o tom se bavit nebudu.
Napsal: 03 zář 2016, 08:29
od toefuk
zalezi na EGT a EMP
Napsal: 03 zář 2016, 10:31
od Gardner
uz jsem o downpipe cetl lecos, ale ze je to nesmysl to jeste ne, jakej smysl pak ma davat 2264

Napsal: 03 zář 2016, 12:16
od tantor-bn
Na ibize ani downpipe nemam a pohoda...
Napsal: 03 zář 2016, 20:38
od Rolan
kompaktor píše:kolik zhruba bych z toho vymáčkl na tomhle výfuku. odhadem?
Downpipe je podle mě nesmysl, ale o tom se bavit nebudu.
Zvláštní, netušíš jaký výfuk na 2264, ale nesmyslností downpipe jsi si jistý
Starý motorářský pravidlo říká, že součásti výfuku nejblíž k motoru mají největší vliv na výkon. Proto byla vždycky největší alchymie naladit svody.
Co se týká průměru výfuku, tak minimum bych viděl 63,5x1,5m + jak psal Forest, kvalitní downpipe.
Napsal: 04 zář 2016, 09:59
od Rotah
Jeden píše, že downpipe je nesmysl a Tantor ju pro jistotu vůbec nemá..

Napsal: 04 zář 2016, 11:42
od Gardner
Nj jsou lidi co potrebuji mit honem honem na papiru 290k a 520Nm takze hned co nevetsi turbo, nejvic nafty a pohoda to co se deje kolem se uz proste neresi, naco kdyz je pohoda ne?? ..kazdej to ma jinak.
Napsal: 04 zář 2016, 18:37
od tantor-bn
Netvrdim že to je nesmysel

len som napisal že nemam.
Napsal: 06 zář 2016, 12:00
od krejča
Taky ho tam nemám a dobrý

Napsal: 07 zář 2016, 07:45
od kompaktor
No tak jsem si dal tu práci a schválně jsem si udělal pár výpočtů ohledně výfuku a vycházela zajímavá čísla, i když mechaniku tekutin na škole nenávidím, tak konečně mi k něčemu byla dobrá..

Díky za rady Foreste, Rolane a další.
Takže minimum mi říkáte 63,5x1,5mm ok díky.

vyfuk
Napsal: 07 zář 2016, 08:48
od tonnino
Taky se pridam s otazkou,mam 2260vk a chtel bych se zeptat jaky prumer dat na downpipe ale chtel bych ponechat KAT,od katu az dozadu mam jen trubku
Napsal: 07 zář 2016, 10:38
od Forest
kompaktor píše:Downpipe je podle mě nesmysl, ale o tom se bavit nebudu.

Downpipe je tam
vzdy (teda pokud mas vyfuk) ... ale opakuji se: zalezi na tom jak ho udelas.
tantor-bn píše:Na ibize ani downpipe nemam a pohoda...
tantor-bn píše:Netvrdim že to je nesmysel

len som napisal že nemam.
Tantore, ja se vsadim, ze ho tam mas. Klasika u tebe - meles o necem o cem nemas poneti.
Takze znovu: nerad kdyz nevis o cem mluvis.
krejča píše:Taky ho tam nemám a dobrý

Tez se vsadim, ze mas.
Vazeni, pro info: "downpipe" (cesky svod) je ta cast prvniho dilu vyfuku, ktera zacina prirubou tesnici na turbodmychadlu. Kde konci netusim, ptal jsem se mnoha lidi ze zahranici a nebyli schopni mi to s urcitosti rict, mnozi to berou jako prvni dil vyfuku.
Jinymi slovy, paklize nemate prvni dil vyfuku, opravdu nemate downpipe.
Je zajimave, ze ja jsem mel na 2264
downpipe o opravdu velkem prumeru a mel jsem (s ohledem na velikost turba a spatnou kondici motoru az neuveritelnou) skvelou odezvu na pridani plynu
bez stekani (slo to nakrmit zespodu jeste vice ale Adam z brzdy v Dieselpoweru si s tim pohral tak, ze auto vubec nestekalo, v zadnem rezimu) a myslim si, ze hodne zajimavy spodek.
Vse zde, predevsim
tento obrazek ze hodne zajimavy (preventivne: na maximalni vykon nehledte, limiterem byly trysky).