Turbo GT 1749VA, nebo hybrid TSA 180

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomikzacek
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2010, 21:45

Turbo GT 1749VA, nebo hybrid TSA 180

Příspěvek od Tomikzacek »

Ahoj, snad mě nikdo neukamenuje. Prosím o radu, ideálně od lidí, co uvedená turba mají.

Mám OI 66 KW ALH. Nyní soft a trysky sprint 764. Dle brzdy by mělo být 118KW.

Odchází mi turbo, tak řeším jaké tam dát.

Nejde mi o to, abych šel výkonem nahoru. Klidně mi to stačí, ale když měnit turbo, tak proč nedat o trochu větší. Přeci jen origo na to moc nestačí a umí to zakouřít, což by se mohlo zlepšit myslím.

Prosím tedy o zkušenosti či rady.

Samozřejmě počítám s novým softem. Jinak určitě nepůjdu s výkonem nahoru. Najedu ročně 35 a ten výkon mi stačí.


Děkuji za všechny postřehy. Zajímá mě především výdrž turba.

Díky
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

volil bych nové VAčko.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

hybrid je upravené turbo,takže pokud chceš spolehlivost tak za mě VB ! (je levnější než VA)-nové samožřejmě
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Co pořád máte s tím že nové VB je levnější jak VA, chtělo by to důkaz místo řečí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomikzacek
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2010, 21:45

Příspěvek od Tomikzacek »

Nejde mi ani tak o cenu. O VB jsem také přemýšlel, ale nechci přijít o spodet. Pokud jsem četl, hledal a ptal se, rozdil od současného turba by s VA neměl být takový, jak VB. myslím tím rozdíl v náběhu.
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Pokud budes mit perfektni soft tak pri jizde rozdil nepoznas, a pri tvem HW bude nejlepsi volba ta nejlevnejsi tedy pokud sezenes VB za lepsi cenu nez VA dej VB pokud napok tak naopak. Obecne vsechny tri jsou solidni turbiny a cenove podobne. U me by to proste rozsekla lepsi cena.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Já mám TSA 180, který jsem si naladil na 1.55b s luxusním spool-upem a už na něm jezdím 2 rok ;) Bral jsem ho z turbosportu a nemohu si na nic stěžovat, suprově se ladí, nabíhá a parádně reguluje... Možná je VB spolehlivější, ale nemohu posoudit...
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
Tomikzacek
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2010, 21:45

Příspěvek od Tomikzacek »

Ještě chvíli počkám na další názory a potom se rozhodnu. Zatím všem přispívajícím děkuji
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

no na to pokud tedy nepotrebujes ultra vykon tak dej turbo va 96kw,bo na potencial trysek co tam mas je naprosto idealni.vb 110kw je pro tebe zbytecne tedy pokud by jsi neporidil vetsi trysky napr.pp764.takze za me naprosto jasna volba VA.
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“