Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)

Příspěvek od Vecernicek »

Ahoj! Chtěl bych se na to zeptat, Seat Toledo AHU 1,9TDI 66kW

Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
Naposledy upravil(a) Vecernicek dne 12 zář 2007, 16:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "ucpat" EGR ventil?

Příspěvek od Rybízek »

Vecernicek píše:Ahoj! Chtěl bych se na to zeptat, Seat Toledo AHU 1,9TDI 66kW

Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
dej hledat a možná koukni na steré frtu dost se to tu řešilo
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

plechy na svodech a sani

Obrázek
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak tak nejlepší volba :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

děkujeme
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

Tak i já jsem se pustil do zaslepení EGR ventilu. Hadičku od podtlaku jsem nechal připojenou aby ventil fungoval dále. Ovšem upustil jsem od vašich utěsnovacích návrhů a utěsnil to plechovým kolečkem vloženým do díry v těsnění. Jelikož si myslím že by čistej plech tam tudy sál falešnej luft.

Tohle jsem našel tady na tomhle webu:
Obrázek

S hrůzou jsem se do toho pustil a byl mile překvapen když to po 150 000km vypadalo takhle:

PS: Ještě si dovolím poznámku pro ty co nezaslepují tento ventil a říkají že jim nedělá problém vyčistit jednou za čas sání, ať přijedou a vyčistí mi ho, děkují, jelikož na to fakt nemam.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

nojo tys taky fotil jen tu část kde jde jen výfukový plyn, to je suchá část.
Ale až se to dostane do saní kde je trocha oleje z turba a odfuku z karteru tak je z toho kaše.
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

dej mezi hlavne neco silnejsiho, prvne sem mel jenom 1ku plech, a kua si nasla cestu :D
DeutzPetr
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2007, 18:58
Bydliště: Velké Němčice

Příspěvek od DeutzPetr »

Vecernicek: není problém to vyčistit dnes sem to dělal za 30 minut sem to měl opískované i s výfukovým potrubím je to jak nové ale přesto to za slepím :D
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

Tomas.cz: Vysvětli mi co myslíš suchou stranou? EGR ventil je snad na jednom místě už všech možných variant motorů. ne?

AlesShi: No abych pravdu řekl tak sjem toudělal tak, aby pořád přece jen něco tím EGR profoukávalo, takže neprodyšně to uzavřený není. A ani nechci.

DeutzPetr: A to jako normálně vymontuješ před barákem a jedeš šalinou dopískovny kde ti to protáhnnou a zase jedeš dom? Navíc kdyby jsi mě viděl tak pochopíš že sání nemám šanci jen tak odšroubovat :D
Jako koukal jsem na začátek sání co je hnedka za egr ventilem a strkal jsem tam i prst a bylo tam všudy všeho max tak 3mm usazenin. Suchých usazenin.
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

Hlavne ze uz je zaslepenej (noteeth) ja prozmenu premejslim ze ho na zimu zase nahodim jinak se me ten kram neohreje ani nez dojedu do prace (LOL)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

warhead_cz píše:Hlavne ze uz je zaslepenej (noteeth) ja prozmenu premejslim ze ho na zimu zase nahodim jinak se me ten kram neohreje ani nez dojedu do prace (LOL)
Tak tak. Včera jsem "Aktivoval zimní EGR režim" (noteeth) Jsme si to s EGR ventilem ujasnily. Zima on- léto off. (rofl)
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

Tak ještě něco málo k poznatkům s jízdou ve městě:

Motor jede klidněji v nízkých otáčkách až po sepnutí turba. Rovnež zátah motoru se mi zdá větší a při sepnutí turba nad 1900ot. není ten zátah tolik cítit.

Navíc dovolte si poznámku, ale pokud vím tak čím víc kyslíku a méně kouře tím lepší hoření, tudíž kec že zapojím ERG ventil a pustím spaliny do sání se mi zdá jako naprosto imbecilní chování. Sice na jednu stranu chápu výrobce kteří to udělají v rámci "ekologie". Ale jinak se mi zdá že je to postavený na hlavu pouštět kouř tam kde má být čistej vzduch.

Měl jsem atmosféru 1,6D od VW a čím lepší přísun čersvého a studeného vzduchu tím to jelo lépe. Když mě kamarád seznamovl s EGR ventilem myslel jsem si že to je scifi že to přece nikdo nemůže myslet vážně. (LOL) Ale opak je pravdou.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Hmm, EGR je kvuli NOx - ty nejsou vidě http://bezjedu.arnika.org/chemicka-latka.shtml?x=634318
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

to EGR ti stejně funguje jen na volnoběh
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“