Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)
Ahoj! Chtěl bych se na to zeptat, Seat Toledo AHU 1,9TDI 66kW
Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
Naposledy upravil(a) Vecernicek dne 12 zář 2007, 16:14, celkem upraveno 1 x.
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Jak "ucpat" EGR ventil?
dej hledat a možná koukni na steré frtu dost se to tu řešiloVecernicek píše:Ahoj! Chtěl bych se na to zeptat, Seat Toledo AHU 1,9TDI 66kW
Kde ten ventil najdu ?
Nejlepší by bylo foto.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
Tak i já jsem se pustil do zaslepení EGR ventilu. Hadičku od podtlaku jsem nechal připojenou aby ventil fungoval dále. Ovšem upustil jsem od vašich utěsnovacích návrhů a utěsnil to plechovým kolečkem vloženým do díry v těsnění. Jelikož si myslím že by čistej plech tam tudy sál falešnej luft.
Tohle jsem našel tady na tomhle webu:

S hrůzou jsem se do toho pustil a byl mile překvapen když to po 150 000km vypadalo takhle:
PS: Ještě si dovolím poznámku pro ty co nezaslepují tento ventil a říkají že jim nedělá problém vyčistit jednou za čas sání, ať přijedou a vyčistí mi ho, děkují, jelikož na to fakt nemam.


Tohle jsem našel tady na tomhle webu:

S hrůzou jsem se do toho pustil a byl mile překvapen když to po 150 000km vypadalo takhle:
PS: Ještě si dovolím poznámku pro ty co nezaslepují tento ventil a říkají že jim nedělá problém vyčistit jednou za čas sání, ať přijedou a vyčistí mi ho, děkují, jelikož na to fakt nemam.


- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
Tomas.cz: Vysvětli mi co myslíš suchou stranou? EGR ventil je snad na jednom místě už všech možných variant motorů. ne?
AlesShi: No abych pravdu řekl tak sjem toudělal tak, aby pořád přece jen něco tím EGR profoukávalo, takže neprodyšně to uzavřený není. A ani nechci.
DeutzPetr: A to jako normálně vymontuješ před barákem a jedeš šalinou dopískovny kde ti to protáhnnou a zase jedeš dom? Navíc kdyby jsi mě viděl tak pochopíš že sání nemám šanci jen tak odšroubovat
Jako koukal jsem na začátek sání co je hnedka za egr ventilem a strkal jsem tam i prst a bylo tam všudy všeho max tak 3mm usazenin. Suchých usazenin.
AlesShi: No abych pravdu řekl tak sjem toudělal tak, aby pořád přece jen něco tím EGR profoukávalo, takže neprodyšně to uzavřený není. A ani nechci.
DeutzPetr: A to jako normálně vymontuješ před barákem a jedeš šalinou dopískovny kde ti to protáhnnou a zase jedeš dom? Navíc kdyby jsi mě viděl tak pochopíš že sání nemám šanci jen tak odšroubovat

Jako koukal jsem na začátek sání co je hnedka za egr ventilem a strkal jsem tam i prst a bylo tam všudy všeho max tak 3mm usazenin. Suchých usazenin.
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
Tak ještě něco málo k poznatkům s jízdou ve městě:
Motor jede klidněji v nízkých otáčkách až po sepnutí turba. Rovnež zátah motoru se mi zdá větší a při sepnutí turba nad 1900ot. není ten zátah tolik cítit.
Navíc dovolte si poznámku, ale pokud vím tak čím víc kyslíku a méně kouře tím lepší hoření, tudíž kec že zapojím ERG ventil a pustím spaliny do sání se mi zdá jako naprosto imbecilní chování. Sice na jednu stranu chápu výrobce kteří to udělají v rámci "ekologie". Ale jinak se mi zdá že je to postavený na hlavu pouštět kouř tam kde má být čistej vzduch.
Měl jsem atmosféru 1,6D od VW a čím lepší přísun čersvého a studeného vzduchu tím to jelo lépe. Když mě kamarád seznamovl s EGR ventilem myslel jsem si že to je scifi že to přece nikdo nemůže myslet vážně.
Ale opak je pravdou.
Motor jede klidněji v nízkých otáčkách až po sepnutí turba. Rovnež zátah motoru se mi zdá větší a při sepnutí turba nad 1900ot. není ten zátah tolik cítit.
Navíc dovolte si poznámku, ale pokud vím tak čím víc kyslíku a méně kouře tím lepší hoření, tudíž kec že zapojím ERG ventil a pustím spaliny do sání se mi zdá jako naprosto imbecilní chování. Sice na jednu stranu chápu výrobce kteří to udělají v rámci "ekologie". Ale jinak se mi zdá že je to postavený na hlavu pouštět kouř tam kde má být čistej vzduch.
Měl jsem atmosféru 1,6D od VW a čím lepší přísun čersvého a studeného vzduchu tím to jelo lépe. Když mě kamarád seznamovl s EGR ventilem myslel jsem si že to je scifi že to přece nikdo nemůže myslet vážně.

Hmm, EGR je kvuli NOx - ty nejsou vidě http://bezjedu.arnika.org/chemicka-latka.shtml?x=634318