Stránka 1 z 1
turbo billet kompressor
Napsal: 13 říj 2016, 16:19
od johnyM128
Môjmu turbíčku sa stalo niečo zlé /viď foto/...
Je ideál riešiť priamo výmenu kompresora alebo to nechať tak?
Ak výmena niečo takéto /billet 6+6, zaujíma ma hlavne nábeh spool up/:
a potom vyvážiť?

Napsal: 13 říj 2016, 16:40
od Forest
Pokud je to na auto z Tve signatury a jedna se tedy o 1756, tak tam bych se moc nerozmachoval protoze bez vymeny turbiny akorat zvysis EMP.
Ostatne,
psal jsem o tom a shodou okolnosti i Ty jsi se mnou souhlasil.
Hlavne by ses mel ale predevsim zasadit o to, aby se to "zle" neopakovalo

Napsal: 13 říj 2016, 20:12
od Ladas
co ti to turbo sežralo...
Napsal: 14 říj 2016, 08:09
od johnyM128
Forest píše:Pokud je to na auto z Tve signatury a jedna se tedy o 1756, tak tam bych se moc nerozmachoval protoze bez vymeny turbiny akorat zvysis EMP.
Ostatne,
psal jsem o tom a shodou okolnosti i Ty jsi se mnou souhlasil.
Oleg na to ma jeden compressor, ktery neni vetsi a pritom doda vice vzduchu a nema tendence stekat ale ja bych se bal surge.
Hlavne by ses mel ale predesvim zasadit o to, aby se to "zle" neopakovalo

Uznávam, nevyjadril som sa správne. Môj cieľ je aby bolo turbo top stav, úprimne ako to ide výkonovo mi stačí úplne... 135kw seria nová alhambra ma nepredbehla
Preto ako výmenný diel ma napadol práve billet compressor ... ale nechám si poradiť. Ak to nemá význam riešiť a mám to nechať tak a jazdiť tak to tak nechám. Čiže cieľ nemám zvýšenie výkonu /aj ked nábeh by potešil/ ale aby to bolo funkčné. Surge je svinstvo... ale vďaka Tvojím radám Forest sa mu podarilo pritiahnuť opraty

a psík už nešteká
Napsal: 14 říj 2016, 08:12
od johnyM128
No... intake z airboxu do turba mám pripevnený hadicovou sponou W4 /nerez/... tá po 3000km bola úplne uvolnená... Ked sa tam dá klasika W2 - tá trošku prihrdzavie a hrdza sa zjavne správa ako zaisťovač skrutiek... ja som chcel dopriať kvalitnejšou a žiaľ malo to opačný výsledok. Takže zjavne turbo niečo potiahlo - nečudujem sa - podtlak to má brutálny
