octaviask píše:no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....
no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?
Kdyz za to nechces dat 20tis. tak nedavej - udelej to tak, ze koupis za nizkou cenu neco v neznamem stavu, namontuj a pak lez po aute a zkoumej co je kde spatne - osvedceny zpusob jak proinvestovat penize. Nasledne se nastves (pote, co das ruznym lidem hodne penez za jejich praci aby zjistili, kde je chyba), turbo posles do turboservisu, tam nechas cca tolik, kolik jsi dal za to turbo, oni Ti ho daji dokupy a pak mozna budes spokojenej.
Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.
Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo?
johnyM128 píše:Forest vedel by si aspon orientačne nahodiť nábeh a aký má turbo spodok? Ak to totiž má byť daily car tak to bude určite každého zaujímať.
Upravce, ktery s tim ma jiz zkusenosti, tak hovori o plnem tlaku v 1900RPM. Vice bych nerad zminoval protoze ja osobne s nim zkusenosti nemam. Pravdou je, ze ted pujde jedno do FRS - otazkou je, kdy bude ladeno a odmereno. S majitelem je dohoda, ze to odmeri a odprezentuje.
favo píše:Tak to musíš taky napsat, že nechceš nový turbo, ale repas.
Za 20 000,- horko těžko koupíš nový GT1749VB, natoš něco lepšího.
No, nove GTB2060VKLR (navic ustekane, bez uprav) vychazi nekde kolem 50 tis. (co jsem se zajimal) - abychom si ujasnili nazor na pravou miru.
johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
Samozrejme, ale bavime se tu o maximalniho hodnotach a nebo komplexnim pojeti? A myslim si, ze prave ono komplexni pojeti je pro automobil na kazdodenni pouziti smerodatne
Co se cen tyce, tak za kvalitu se proste zaplatit musi a to, ze nekdo nahodou (spis omylem) sezene kvalitu za dobre penize neznamena, ze to lze brat za standard.
Problem VKLR turbodmychadel zde na foru je, ze ho zdejsi prodejci, kteri se k nemu dostali kdo vi jakym zpusobem tak prodavali stylem "rychle nabyl, rychle pozbyl" za absolutne nepochopitelne ceny, ktere s realitou nemaji nic spolecneho. Dalsim faktem je, ze to nelze porovnavat s VKckama, navzdory tomu, ze nekteri v tom vidi rozdil dvou pismen
Zatimco VKcka se davaly hrozne dlouhou dobu do stovek tisic aut v ramci desitek modelu napric ruznymi automobilkami, VKLR se davaly (co je me znamo) pouze do Mersedesu E350 a R350 a navic v omezenem obdobi.
Srovnavat VK s VKLR dokonce neni ani tak zcestne jako srovnavat V s VK (BMW), ostatne, o tom by vam mohl mozna rici sve Kissiakos.
Paklize mi nedate na vybranou, mohu zminit vsechny me zname vyhody VKLR aby zdejsi osazenstvo pochopilo o cem je rec.
Proste a jednoduse: VKLR je proste uplne jina liga a co se ceny tyce, tak stavajici ceny jsou jeste vskutku velice prijemne oproti tomu, jakou realnou cenu ta turbodmychadla maji a hlavne:
jakou budou mit dokud neprijdou dalsi VKLR turba podobnych velikosti;)