Stránka 1 z 2

Aky hybrid do ASZ? 200-230 HP

Napsal: 16 říj 2016, 12:02
od octaviask
Co by ste odporucili do ASZ?

Rozmyslam upravu serioveho turba s vacsim kompresorom?

alebo ARL s 52mm vrtulou?

Nechcem prevarat zvody..teda to musi byt na 8V zvodoch. Poradte co je naj :)
dik

Napsal: 16 říj 2016, 12:29
od Forest
Zalezi na rozpoctu. Je to, jako kdybys napsal "chci auto s vykonem 100-500 koni".

Hlavne, co se upravy ARL turba tyce, tak tam na upravy bez zasahu na vyfukove strane zapomen.

Nicmene, k veci:

Na 200 koni Ti hodne lidi (zvlaste ubecene ovce od Dimce) napisi "newVB". Nebudu tu psat co jsem napsal jiz nekolikrat.

Na 215-225 koni Ti hodne lidi napise GTB1756VK, na to jsem napsal svoje zde.

Pokud Ti staci nejakych +-220 koni, vedel bych o jednom velice sikovnem turbu, ktere ovsem neni nejlevnejsi, nicmene co se nabehu, odezvy na pridani plynu apod. tyce tak je rozhodne super volbou - zel, bez privareni na svody se to neobejde. Mimochodem, proc se tak obavas privareni na svody (samozrejme, hovorime-li o kvalitni praci cloveka, ktery vi co dela)?

Pokud Ti jde o 230 koni a nechces, aby se turbu zdalo o certech, volil bych uz neco z rady GT20, ale urcite ne prehistoricke GT2052V.

Osobne mam na toto reseni v podobe upraveneho GTB2060VKLR, u ktere je znacne potlacen surge, ktery je pro seriove GTB2060VKLR tak priznacny.

Napsal: 17 říj 2016, 07:24
od johnyM128
Forest píše:Zalezi na rozpoctu. Je to, jako kdybys napsal "chci auto s vykonem 100-500 koni".

Hlavne, co se upravy ARL turba tyce, tak tam na upravy bez zasahu na vyfukove strane zapomen.

Nicmene, k veci:

Na 200 koni Ti hodne lidi (zvlaste ubecene ovce od Dimce) napisi "newVB". Nebudu tu psat co jsem napsal jiz nekolikrat.

Na 215-225 koni Ti hodne lidi napise GTB1756VK, na to jsem napsal svoje zde.

Pokud Ti staci nejakych +-220 koni, vedel bych o jednom velice sikovnem turbu, ktere ovsem neni nejlevnejsi, nicmene co se nabehu, odezvy na pridani plynu apod. tyce tak je rozhodne super volbou - zel, bez privareni na svody se to neobejde. Mimochodem, proc se tak obavas privareni na svody (samozrejme, hovorime-li o kvalitni praci cloveka, ktery vi co dela)?

Pokud Ti jde o 230 koni a nechces, aby se turbu zdalo o certech, volil bych uz neco z rady GT20, ale urcite ne prehistoricke GT2052V.

Osobne mam na toto reseni v podobe upraveneho GTB2060VKLR, u ktere je znacne potlacen surge, ktery je pro seriove GTB2060VKLR tak priznacny.
Forest vedel by si aspon orientačne nahodiť nábeh a aký má turbo spodok? Ak to totiž má byť daily car tak to bude určite každého zaujímať... na strane druhej - v otáčkach je moje 1756 vs VA nebo a dudy :D

Napsal: 17 říj 2016, 09:11
od octaviask
no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....

no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?

Napsal: 17 říj 2016, 10:04
od favo
Tak to musíš taky napsat, že nechceš nový turbo, ale repas.
Za 20 000,- horko těžko koupíš nový GT1749VB, natoš něco lepšího.

Napsal: 17 říj 2016, 10:19
od standa123
octaviask píše:no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....

no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?
Tak se nato raci vyser a nic nedelej uděláš nejlíp.....

Napsal: 17 říj 2016, 10:27
od johnyM128
chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...

Napsal: 17 říj 2016, 10:45
od standa123
johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
S různou kvalitou...

Napsal: 17 říj 2016, 10:55
od johnyM128
standa123 píše:
johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
S různou kvalitou...
kvalita a cena - to často ovplyvňuje koľko kto potrebuje do vrecka :D :D :D :D Tak všetci vieme ako to chodí :D často je ale málo penazí a málo kvality :D

Napsal: 17 říj 2016, 10:57
od Forest
octaviask píše:no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....

no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?
Obrázek

Kdyz za to nechces dat 20tis. tak nedavej - udelej to tak, ze koupis za nizkou cenu neco v neznamem stavu, namontuj a pak lez po aute a zkoumej co je kde spatne - osvedceny zpusob jak proinvestovat penize. Nasledne se nastves (pote, co das ruznym lidem hodne penez za jejich praci aby zjistili, kde je chyba), turbo posles do turboservisu, tam nechas cca tolik, kolik jsi dal za to turbo, oni Ti ho daji dokupy a pak mozna budes spokojenej.

Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.

Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo? ;)
johnyM128 píše:Forest vedel by si aspon orientačne nahodiť nábeh a aký má turbo spodok? Ak to totiž má byť daily car tak to bude určite každého zaujímať.
Upravce, ktery s tim ma jiz zkusenosti, tak hovori o plnem tlaku v 1900RPM. Vice bych nerad zminoval protoze ja osobne s nim zkusenosti nemam. Pravdou je, ze ted pujde jedno do FRS - otazkou je, kdy bude ladeno a odmereno. S majitelem je dohoda, ze to odmeri a odprezentuje.
favo píše:Tak to musíš taky napsat, že nechceš nový turbo, ale repas.
Za 20 000,- horko těžko koupíš nový GT1749VB, natoš něco lepšího.
No, nove GTB2060VKLR (navic ustekane, bez uprav) vychazi nekde kolem 50 tis. (co jsem se zajimal) - abychom si ujasnili nazor na pravou miru.
johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
Samozrejme, ale bavime se tu o maximalniho hodnotach a nebo komplexnim pojeti? A myslim si, ze prave ono komplexni pojeti je pro automobil na kazdodenni pouziti smerodatne ;)

Co se cen tyce, tak za kvalitu se proste zaplatit musi a to, ze nekdo nahodou (spis omylem) sezene kvalitu za dobre penize neznamena, ze to lze brat za standard.

Problem VKLR turbodmychadel zde na foru je, ze ho zdejsi prodejci, kteri se k nemu dostali kdo vi jakym zpusobem tak prodavali stylem "rychle nabyl, rychle pozbyl" za absolutne nepochopitelne ceny, ktere s realitou nemaji nic spolecneho. Dalsim faktem je, ze to nelze porovnavat s VKckama, navzdory tomu, ze nekteri v tom vidi rozdil dvou pismen :D

Zatimco VKcka se davaly hrozne dlouhou dobu do stovek tisic aut v ramci desitek modelu napric ruznymi automobilkami, VKLR se davaly (co je me znamo) pouze do Mersedesu E350 a R350 a navic v omezenem obdobi.

Srovnavat VK s VKLR dokonce neni ani tak zcestne jako srovnavat V s VK (BMW), ostatne, o tom by vam mohl mozna rici sve Kissiakos.

Paklize mi nedate na vybranou, mohu zminit vsechny me zname vyhody VKLR aby zdejsi osazenstvo pochopilo o cem je rec.

Proste a jednoduse: VKLR je proste uplne jina liga a co se ceny tyce, tak stavajici ceny jsou jeste vskutku velice prijemne oproti tomu, jakou realnou cenu ta turbodmychadla maji a hlavne: jakou budou mit dokud neprijdou dalsi VKLR turba podobnych velikosti;)

Napsal: 25 říj 2016, 17:30
od octaviask
a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...

Však nik tam nejde davat stare turbo za 6500kč z bazosu. Pojde tam novy stred od meletu.

Napsal: 25 říj 2016, 17:57
od Forest
octaviask píše:a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...
Nemel by ses ptat kdyz nestojis o odpoved.
Forest píše:Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.

Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo? ;)
Nebo jsi ty primery nepochopil?

Proste co jde dovnitr to musi jit i ven. A kdyz je propustnost vyfukove strany nedostatecna, tak to ma kontraproduktivni ucinek aneb nekdy mene znamena vice.

Napsal: 25 říj 2016, 17:59
od standa123
octaviask píše:a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...

Však nik tam nejde davat stare turbo za 6500kč z bazosu. Pojde tam novy stred od meletu.
pokud chces vyloženě hybrida tak si ho nech poskládat v nejake firmě co se těma turbama zabývá a vyvíjí je......jinak moc neuspěješ bych řekl

Napsal: 25 říj 2016, 18:00
od octaviask
Forest píše:
octaviask píše:a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...
Nemel by ses ptat kdyz nestojis o odpoved.
Forest píše:Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.

Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo? ;)
prehliadol som to o tej vrtulke, sorry ;). Myslel som ze to s tym VB pojde, a kedze mam v sklade housingy z VB tesil som sa ze ich pouzijem, dam novy stred...vacsiu vrtulu a bude...

Dalsia moznost co som pozeral je TSA 220 a sme na tych 20.000kč...

Napsal: 28 říj 2016, 19:44
od dusantdirs
zdar na tsa 220 jezdim a spokojenost.. 8)