Stránka 1 z 1

Fabia 1.4 Mpi AME škubáni na plyn.

Napsal: 25 říj 2016, 14:34
od White
Zdravím, byl jsem povolán k případu od kterého již 3 mechanici radši odstoupili tak já musim být ten co tomu příjde na kloub. :)

Řeším škubáni tohoto motoru, auto začlo škubat po instalaci plynu. Napichnul jsem to vagem psalo to chudou smeš na prvním valci, vymazal jsem projel auto škubalo stale, vyčistil sem klapku a udělal zakladni nastaveni auto přestalo na benzin škubat jen bylo trochu línejší, po konzultaci se zákazníkem (sousedem) sem zjistil že nikdy nebyly menene filtry, vymenil jsem palivák a vzducháč auto jede normálně na benzín, jakmile se to přepne na plyn auto nehorazne při rozjezdu škube a má tendenci zdechnout, plyn je tam čerstve namontován zn. Lovatlo, řikám na benzín jeto OK zajed za tím co montoval plyn, vratil se tím že auto projeli s diagnostukou a že se stráci dávka vstřikovaců (asi napětí na benzínove vstřiky) a kvůli toho že to udajne škube na plyn, když na benzín to neškube.

Chtěl bych poprosit tedy nekoho kdo má skušenost s plynem aby mi řekl jak se připojujou plynové vstřiky na motor, zda se napojujou paralelne na benzínove vstřikovače nebo je ovládá čistě řj plynu.

Další věc je ta za na aute nebyla provedena akce na kabelový svazek pod baterkou, takže pokud by se teoreticky nekde strácel signál ke vstřikům začnu tam.

Další otázka spočívá v tom co ŘJ motoru spíná pro benzínový vstřikovač, jestli spína + nebo kostru nebo obojí :)

Dále hledám někoho kdo by mněl schéma zapojení vstřikovačů pro tento motor, já mam pouze schéme z APM tecu ale to mi nějak nesedí :) at si muzu promeřit kabely vstřikovače -> ŘJ motoru.

Děkuji za kadé rady, protože tady je každá rada cená, hlavně potřebuju vedět jak jsou zapojeny ty plynové vstřikovače.

Ještě doplním -> kompresní tlak OK (meřeno).

Napsal: 26 říj 2016, 07:03
od slovacek.milos
problém jednoduchý vemeš lístkové měrky a seřídíš odtrh svíčky na O,5mm pak napiš PB je suchý a má vyšší přeskokový odpor,
benzínpoví vstřiky tam se odpojí plus správně se tam má dát emulátor který vstřiky odpojí a řj motoru to nezjistí,
plynové vstřiky ovládá řj LPG kostrou

Napsal: 26 říj 2016, 16:39
od White
slovacek.milos píše:problém jednoduchý vemeš lístkové měrky a seřídíš odtrh svíčky na O,5mm pak napiš PB je suchý a má vyšší přeskokový odpor,
benzínpoví vstřiky tam se odpojí plus správně se tam má dát emulátor který vstřiky odpojí a řj motoru to nezjistí,
plynové vstřiky ovládá řj LPG kostrou
Ahoj a díky za odpověd,
Nasledoval rozhovor a zjistováni nakonec sem zjistil že po přepnutí na plyn a tom skubnutí se zapíše do paměti ŘJ motoru chyba - system odmeřování paliva příliš chudý, a na benzín to nepíše, lambda je nová tak so toho soudím že při tom škubnutí tam prostě nejde plyn a lambda vyhodnotí vetší zustatek kyslíku ve vyfukových plynech a zapíše závadu, při jízde na benzín žádne skubnutí a zádna zvada, takže myslím že sem se na 100% utvrdil v tom že chyba je v montáži LPG

Svíčky mají sklepaný odtrh na 0,5mm to jsme dělali prvně.

To škubnutí se projeví jen při rozjezdu a akceleraci nebo když dám najednou plný plyn, tak škubnutí vynecháni a pak to táhne normálně.

Nicmene jedu s majitelem do toho servisu kde montovali plyn aby se mu tam nesnažil nabulikovat nějaké kecy typu neni snignál pro benzínove vstřiky atd... takže na celé rozmotavani kabelu prdím.
Díky moc

Napsal: 27 říj 2016, 06:42
od slovacek.milos
nevím o svíčkách že jsou sklepane jsi se poprve nezmínil, píšeš že to škube na plyn pak napíšeš že to škubne jen jednou a pak jede,

ame je 6O let starý motor, cukání tohoto motoru jen na LPG způsobují svíčky, pokud to na benál jede normálně
co chceš hledat nevím diagnostiku na LPG nemáš,

zavez to tam kde LPG montovali tam ti nemusí nic bulikovat, jen at odstraní závadu která vznikla po montáži LPG, přeci nemužeš zasahovat do zařízení které je vzáruce a lze uplatnit reklamace ;)