Fabia 1.4 Mpi AME škubáni na plyn.
Napsal: 25 říj 2016, 14:34
Zdravím, byl jsem povolán k případu od kterého již 3 mechanici radši odstoupili tak já musim být ten co tomu příjde na kloub. 
Řeším škubáni tohoto motoru, auto začlo škubat po instalaci plynu. Napichnul jsem to vagem psalo to chudou smeš na prvním valci, vymazal jsem projel auto škubalo stale, vyčistil sem klapku a udělal zakladni nastaveni auto přestalo na benzin škubat jen bylo trochu línejší, po konzultaci se zákazníkem (sousedem) sem zjistil že nikdy nebyly menene filtry, vymenil jsem palivák a vzducháč auto jede normálně na benzín, jakmile se to přepne na plyn auto nehorazne při rozjezdu škube a má tendenci zdechnout, plyn je tam čerstve namontován zn. Lovatlo, řikám na benzín jeto OK zajed za tím co montoval plyn, vratil se tím že auto projeli s diagnostukou a že se stráci dávka vstřikovaců (asi napětí na benzínove vstřiky) a kvůli toho že to udajne škube na plyn, když na benzín to neškube.
Chtěl bych poprosit tedy nekoho kdo má skušenost s plynem aby mi řekl jak se připojujou plynové vstřiky na motor, zda se napojujou paralelne na benzínove vstřikovače nebo je ovládá čistě řj plynu.
Další věc je ta za na aute nebyla provedena akce na kabelový svazek pod baterkou, takže pokud by se teoreticky nekde strácel signál ke vstřikům začnu tam.
Další otázka spočívá v tom co ŘJ motoru spíná pro benzínový vstřikovač, jestli spína + nebo kostru nebo obojí
Dále hledám někoho kdo by mněl schéma zapojení vstřikovačů pro tento motor, já mam pouze schéme z APM tecu ale to mi nějak nesedí
at si muzu promeřit kabely vstřikovače -> ŘJ motoru.
Děkuji za kadé rady, protože tady je každá rada cená, hlavně potřebuju vedět jak jsou zapojeny ty plynové vstřikovače.
Ještě doplním -> kompresní tlak OK (meřeno).

Řeším škubáni tohoto motoru, auto začlo škubat po instalaci plynu. Napichnul jsem to vagem psalo to chudou smeš na prvním valci, vymazal jsem projel auto škubalo stale, vyčistil sem klapku a udělal zakladni nastaveni auto přestalo na benzin škubat jen bylo trochu línejší, po konzultaci se zákazníkem (sousedem) sem zjistil že nikdy nebyly menene filtry, vymenil jsem palivák a vzducháč auto jede normálně na benzín, jakmile se to přepne na plyn auto nehorazne při rozjezdu škube a má tendenci zdechnout, plyn je tam čerstve namontován zn. Lovatlo, řikám na benzín jeto OK zajed za tím co montoval plyn, vratil se tím že auto projeli s diagnostukou a že se stráci dávka vstřikovaců (asi napětí na benzínove vstřiky) a kvůli toho že to udajne škube na plyn, když na benzín to neškube.
Chtěl bych poprosit tedy nekoho kdo má skušenost s plynem aby mi řekl jak se připojujou plynové vstřiky na motor, zda se napojujou paralelne na benzínove vstřikovače nebo je ovládá čistě řj plynu.
Další věc je ta za na aute nebyla provedena akce na kabelový svazek pod baterkou, takže pokud by se teoreticky nekde strácel signál ke vstřikům začnu tam.
Další otázka spočívá v tom co ŘJ motoru spíná pro benzínový vstřikovač, jestli spína + nebo kostru nebo obojí

Dále hledám někoho kdo by mněl schéma zapojení vstřikovačů pro tento motor, já mam pouze schéme z APM tecu ale to mi nějak nesedí

Děkuji za kadé rady, protože tady je každá rada cená, hlavně potřebuju vedět jak jsou zapojeny ty plynové vstřikovače.
Ještě doplním -> kompresní tlak OK (meřeno).