Stránka 1 z 2
Typy budíků (pomoc!)
Napsal: 29 říj 2016, 16:40
od Sammy_23
Zdravím, chci se zeptat zda je někde tabulka kódů/typů budíků pro GIV-O1.
Měnil jsem budíky a svítí mi kontrolka Check (motoru). Po zapnutí světel zhasne. Budíky jsem měnil z 1U1 919 033L (1.6 55Kw) na 1U1 919 034B (2.0 85Kw).
Tachometr přeměřuje jako blázen (na 40km/h ukazují 60km/h), otáčkoměr ukazuje správně, spotřeba je 3.2l/100km což je minimálně k smíchu

. Kódování starých budíků 02142, kódování nových 00141.
Zkoušel jsem překódovat asi 10x (změna motorizace na diesel a zpět) ale s tachometrem ani kontrolkou to ani nehlo. Blíží se čas STK a nerad bych se potázal se zlou.
Motor vyhazoval chybu spojení, ale po vymazání a ujetí cca 1000 km se již nezobrazila.
Děkuji za jakoukoliv radu co s tím

. Hezký den.
Napsal: 29 říj 2016, 21:59
od octaviask
daj sem cisla oboch budikov. Cisla dielov vo forme XXX XXX XXX X
Re: Typy budíků (pomoc!)
Napsal: 30 říj 2016, 21:09
od Sammy_23
"Staré - 1U1 919 033 L (1.6 55Kw) na Nové - 1U1 919 034 B (2.0 85Kw)."
Mám pocit že jsem je již uvedl.
Staré jsem měnil za nové, přizpůsobil, nastavil KM, spojil se s ŘJ a otestoval jsem akční členy.
Mám Oktu 1.6 a kupoval jsem z jiné Okty 2.0, jsou údajně z roku 2000.
Napsal: 30 říj 2016, 22:03
od octaviask
no takze tie nove budiky su priamo pre 2.0i a 1.8T motor ARZ.
spotrebu ti to podla mna nikdy nebude ukazovat OK (jedine ak to spravis korekciou v nastaveniach a nejak trafis...) pretoze tie budiky su urcene pre iny motor.
co sa kontrolky tyka..to je normalne kedze tvoja stara jednotka nepozna kontrolku a budiky si s nou nerozumeju..
tachometer moze mat viac dovodov...to sa da tusim kompenzovat niekde v kodovani alebo kde...
Napsal: 30 říj 2016, 22:11
od Sammy_23
Právě to bych chtěl vědět kde. Hodil jsem tam jiný pozadí, kde to ukazuje jakš takž dobře, ale chci to vyřešit kódováním, ale nikdo mi není schopný říct kde a co, jako kdyby to byla nějaká věda.
Napsal: 30 říj 2016, 22:41
od fekete2
Sammy_23 píše:Právě to bych chtěl vědět kde. Hodil jsem tam jiný pozadí, kde to ukazuje jakš takž dobře, ale chci to vyřešit kódováním, ale nikdo mi není schopný říct kde a co, jako kdyby to byla nějaká věda.
jako kdyby to byla nějaká věda

Napsal: 30 říj 2016, 23:16
od octaviask
Ono to je veda

a celkom zlozita
Napsal: 31 říj 2016, 13:24
od Sammy_23
Mno chci si hrát s budíkama, nikoliv s motorem. Návody na to na celým širým netu nejsou (určitě se najdou ale pod zámkem na jistých fórech nebo smazané linky) takže jsem tam kde jsem.
Chtěl jsem se zbavit starých už dosluhujících budíků s tím, že si "zvednu" maximálku (z 200 na 240) pro budoucí plány (...), za tu cenu, nebert to.
Dal jsem si pozor na CAN, NE-CAN a aby to nebyl náhodou diesel.
Mám VAG 409.1, 304 respektive a kabel KKL.
Dokázal by mi někdo popsat postup jak dokážu srazit tachometr aby nepřeměřoval jako blázen?
Napsal: 31 říj 2016, 14:48
od octaviask
zobere ti budik odovanie s "3" na konci?
Napsal: 31 říj 2016, 21:49
od Sammy_23
Zkoušel jsem, nic se nezměnilo. Na budíkách je namalováno 00, tak jsem to podle VISu bral jako do roku 2000 ale nic se nezměnilo. Momentálně jsem to přehodil na 00142 a stav stejný.
Napsal: 31 říj 2016, 22:29
od octaviask
skus ci to bere kodovanie s koncom 0 alebo 1
Napsal: 01 lis 2016, 18:09
od Sammy_23
1 jsem měl doteď a nic, dal jsem 2, žádná změna, koncem týdne vyzkouším 0.
Teď mě napadlo, nemůže to mít co společného se speciální výbavou? Když si tak matně vzpomínám, tak jsem viděl kontrolku otevřených dveří (osazenou ale, nesvítící). Je možný že jsou to 01-> budíky tudíž kódování dle 01 a vejš?

Napsal: 01 lis 2016, 18:22
od octaviask
nie, budiky ti zle pocitaju rychlost.... bud sa to bude dat prekodovat alebo bohuzial asi bude ina prevodovka...
Napsal: 04 lis 2016, 14:09
od Sammy_23
A co vyměnit snímač na převodovce? Nepomohlo by?
Překódovat bych byl rád, ale ať hejbu s kódováním jak chci, nic.
Možná by to chtělo sehnat budíky z 1.6 74kW, pokud jsou do 240 a doufat že už budou fungovat v pohodě

Napsal: 04 lis 2016, 14:43
od octaviask
pozeral som ti cidla do prevodovky, su rovnake
