Tdi do felicie

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martineme03
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2014, 19:12
Odpovědi: 0

Tdi do felicie

Příspěvek od martineme03 »

Ahoj vím že je toho tu plno ale nenašel sem. Stavím feldu pickup na závody,chci ji osadit afn mtdi a zajímalo by mě jestli tam motor pasuje nebo se musí dávat jiná vana? Motor mám ze sharana.díky moc
martin
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Mam doma asv z octavie v pickupu. Uvazuji o prodeji...
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jde to ale nedrží převodovky...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Kdysi jsem měl 1.8t ve feldě Pickupu a vzhledem k jinýmu sklonu motoru bylo nutný předělat sání oleje.
martineme03
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2014, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od martineme03 »

Rolan píše:Kdysi jsem měl 1.8t ve feldě Pickupu a vzhledem k jinýmu sklonu motoru bylo nutný předělat sání oleje.
o to mi přesně jde jestli je to potřeba nebo ne
martin
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

To bych si taky z prdele postavil, ale nebylo to by jednodušší do golfa II?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Když dáš 1Z nebo AFN na původní držák, stejným způsobem jako stávající AEF, jen přehodíš vanu a sací koš.
A převodovce popřej šťastnou cestu po věčných dálnicích do Valhally ;)
Jo a nezapomeň to celý taky nějak zastavit a udržet na silnici (crazy)
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
martineme03
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2014, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od martineme03 »

DanT3 píše:Když dáš 1Z nebo AFN na původní držák, stejným způsobem jako stávající AEF, jen přehodíš vanu a sací koš.
A převodovce popřej šťastnou cestu po věčných dálnicích do Valhally ;)
Jo a nezapomeň to celý taky nějak zastavit a udržet na silnici (crazy)
Je to na autocross. Takže ta vana musí se sacím košem z feldy dieselové?
martin
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Jo, přesně tak. Plug&Play - sundáš z 1,9 AEF a přendáš na to AFN (1Z)
A nějak pošpekuluj se spojkou, ta původní 200mm to nedá :P
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nedá to hlavně převodovka tohle jsme řešily už před víc jak 10 lety...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
martineme03
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2014, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od martineme03 »

[quote="Ladas"]nedá to hlavně převodovka tohle jsme řešily už před víc jak 10 lety...[/quote mám feldu 1.3 130koní a převodovka drží tak proč by to nedala u dieselu]
martin
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Odpověď na tvojí otázku zní: kroutící moment.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7556
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a ještě slovo "velký" (noteeth)
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

A pokud bude nějak rabiátsky postavený čerpadlo, tak ty špičky krouťáku budou jak explosivní destrukční systém, pro tu skříň.
A homokineťáky a tripody na vnitřní straně.... ty jsou taky směšný na tyhle hodnoty. Pokud to teda bude mít grip (kola, gumy), což při tom autokrosu asi tolik ne, ale stejnak....
Hele, stručně řečeno, je to masochistickej projekt (noteeth)

Asi jsou vhodnější motorizace pro lehkej pickup 8)

Na druhou stranu, směle do toho, není to neřešitelný :punk:
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pokud si to potřebuješ ověřit v praxi tak to postav!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“