Stránka 1 z 1

Octavia II a DPF

Napsal: 12 lis 2016, 10:13
od Thomso
Koupil jsem Octavii II Facelift 2.0 TDI BMM, podle počítače mi to ukazuje stav DPF 72g ale na palubní desce se mi ještě nikdy nerozsvítila kontrolka DPF. Jak je to možné? Rád bych udělal emise bez problémů. Děkuji za rady.

Napsal: 12 lis 2016, 11:17
od ladulel
Ježiš kriste to je neštěstí :-). Tak snad můžeš být rád, že se ti nerozsvitila né?! Normalně běž na emise a musíš projít naprosto v pohodě...

Napsal: 12 lis 2016, 11:38
od dreizig5
nucená regenerace

Napsal: 12 lis 2016, 12:34
od octaviask
to je uz dost..ktovie ci tam nie je DPF OFF :) pri 70 mg uz nie je mozna nutena regeneracia na stojacom aute, treba sa ist vozit.

Napsal: 12 lis 2016, 13:15
od imo17
octaviask píše:to je uz dost..ktovie ci tam nie je DPF OFF :) pri 70 mg uz nie je mozna nutena regeneracia na stojacom aute, treba sa ist vozit.
U PD ani nikdy nešla dať regenrácia na mieste!

Napsal: 12 lis 2016, 18:56
od ladulel
Neřešit píčoviny a jezdit. (offtopic)

Napsal: 12 lis 2016, 20:04
od Shaarky
Mám to podobně (2,0 BMM MR2009)...původní DPF (jsem 1. majitel), obsah zaplnění DPF mám 47 g (60 nebo 63 je hraničních), provozní hodnota DPF je stále na 0, regenerace probíhá co cca 380-400km. Mrkni na koncovku výfuku, pokud je zanesená sazemi, máš asi DPF prasklé. Hlídej si olej, aby nepřibýval (příliš častá nebo dlouhá regenerace). Sám čekám na STK a emise, do té doby neřeším. Readiness kód OK (prý jej kontrolují, nevím), takže jsem zvědav, zda-li projdu.

Jinak velice zajímavý článek - http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334

Napsal: 12 lis 2016, 20:26
od octaviask
imo17 píše:
octaviask píše:to je uz dost..ktovie ci tam nie je DPF OFF :) pri 70 mg uz nie je mozna nutena regeneracia na stojacom aute, treba sa ist vozit.
U PD ani nikdy nešla dať regenrácia na mieste!
pravdu mas... tak potom neviem aka norma je pre TDI PD ....pre CR je 70mg uz daleko za hranicou regeneracie.

Napsal: 13 lis 2016, 01:21
od imo17
U CR je to max. 24g pre aktivnu automaticku regeneraciu. Nad 24g sa rozsvieti kontrolka a do 40g ide spravit jak na mieste tak za jazdy. Nad 40g do 45g auto ide v nudzovom rezime a ide spravit len za jazdy. Nad 45g vymenit filter a urobit regeneraciu uz nie je mozne.


Ale konkretne pre Thomso ak sa ti jedna len o emisnu, nemyslim ze by si nepresiel.
Ak vies kedy auto regeneruje tak pozri kolko najazdis medzi regeneraciami. Ak od 380 do 400km tak filter je ok a vobec neries.
Max u PD je 400km na regeneraciu.

Napsal: 13 lis 2016, 08:28
od Thomso
Koncovka výfuku je celá od sazí, kde najdu ty nájezdy regenerace? 😊