Stránka 1 z 1
407 1,6 HDI 80 kW
Napsal: 14 lis 2016, 15:12
od slovacek.milos
kde má ten zázrak žhaviče????

nejak je nemůžeme najít
Napsal: 14 lis 2016, 16:48
od Tomas.cz
Zezadu...
Napsal: 14 lis 2016, 16:53
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Zezadu...
dík mrknu já něměl čas a tonda nic nenašel,
co výměna orgazmus nebo normál

Napsal: 14 lis 2016, 17:03
od geo
Pokud jdou povolit tak dobrý často se ulomí jen žhavící konec jak je zakarbonovanej pak je to veselejší.
Napsal: 14 lis 2016, 17:13
od slovacek.milos
a tak z toho se vykroutím,
za září říjen jsem měl tolik špeků že bych se na to nejraději na všechno vys...
ten motor hulil jako prase, byl v háji N75 tak je předpoklad že bude zakarbonovaný spalovací prostor
Napsal: 14 lis 2016, 17:16
od slovacek.milos
když je N75 KO tak to hlásí čidlo tlaku |KO
Napsal: 14 lis 2016, 18:46
od machal22
geo píše:Pokud jdou povolit tak dobrý často se ulomí jen žhavící konec jak je zakarbonovanej pak je to veselejší.
Akdyž se ulomí tak musí hlava dolu,nebo je na to finta?

Napsal: 14 lis 2016, 19:03
od slovacek.milos
machal22 píše:geo píše:Pokud jdou povolit tak dobrý často se ulomí jen žhavící konec jak je zakarbonovanej pak je to veselejší.
Akdyž se ulomí tak musí hlava dolu,nebo je na to finta?

finta je za tři litry přijede borec a odfrézuje
Napsal: 14 lis 2016, 21:02
od geo
Vstřik ven a vyndat vstřikem.Někdy se povede že ho lehce potukáš směrem dovnitř proleju něčím na karbon a pak vytlačím kompresí jinak vrazit dovnitř.Ale zase můžeš narazit na vstřik co nepude ven a jseš zase v pr....A nebo pak maník jak psal Miloš a za 2000 tis ti ho vytáhne navrtá udělá závit a beránkem vyndá.
Napsal: 15 lis 2016, 13:03
od roman1648
u 1.6hdi / tdci automaticky upozorňujeme na riziko zalomení a následné demontáže hlavy, chceš/nechceš
nechceš - je´d jinam, v tomto případě se opravdu zlobit nebudu
na Fordu je to OK, tam je hafo místa ale takové 307ma, to je kakao...