Stránka 1 z 1

407 1,6 HDI 80 kW

Napsal: 14 lis 2016, 15:12
od slovacek.milos
kde má ten zázrak žhaviče???? :? nejak je nemůžeme najít

Napsal: 14 lis 2016, 16:48
od Tomas.cz
Zezadu...

Napsal: 14 lis 2016, 16:53
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Zezadu...
dík mrknu já něměl čas a tonda nic nenašel,
co výměna orgazmus nebo normál :?

Napsal: 14 lis 2016, 17:03
od geo
Pokud jdou povolit tak dobrý často se ulomí jen žhavící konec jak je zakarbonovanej pak je to veselejší.

Napsal: 14 lis 2016, 17:13
od slovacek.milos
a tak z toho se vykroutím,

za září říjen jsem měl tolik špeků že bych se na to nejraději na všechno vys...

ten motor hulil jako prase, byl v háji N75 tak je předpoklad že bude zakarbonovaný spalovací prostor

Napsal: 14 lis 2016, 17:16
od slovacek.milos
když je N75 KO tak to hlásí čidlo tlaku |KO

Napsal: 14 lis 2016, 18:46
od machal22
geo píše:Pokud jdou povolit tak dobrý často se ulomí jen žhavící konec jak je zakarbonovanej pak je to veselejší.

Akdyž se ulomí tak musí hlava dolu,nebo je na to finta? :?

Napsal: 14 lis 2016, 19:03
od slovacek.milos
machal22 píše:
geo píše:Pokud jdou povolit tak dobrý často se ulomí jen žhavící konec jak je zakarbonovanej pak je to veselejší.

Akdyž se ulomí tak musí hlava dolu,nebo je na to finta? :?
finta je za tři litry přijede borec a odfrézuje

Napsal: 14 lis 2016, 21:02
od geo
Vstřik ven a vyndat vstřikem.Někdy se povede že ho lehce potukáš směrem dovnitř proleju něčím na karbon a pak vytlačím kompresí jinak vrazit dovnitř.Ale zase můžeš narazit na vstřik co nepude ven a jseš zase v pr....A nebo pak maník jak psal Miloš a za 2000 tis ti ho vytáhne navrtá udělá závit a beránkem vyndá.

Napsal: 15 lis 2016, 13:03
od roman1648
u 1.6hdi / tdci automaticky upozorňujeme na riziko zalomení a následné demontáže hlavy, chceš/nechceš
nechceš - je´d jinam, v tomto případě se opravdu zlobit nebudu
na Fordu je to OK, tam je hafo místa ale takové 307ma, to je kakao...