Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25
Příspěvek
od Kolik » 14 lis 2016, 17:26
Zdravím mám problém s Golfem VI 1,6TDI, z výdechů jde pouze vlažný vzduch i když na climatronicu nastavím HI. Trošku propouštěl termostat tak jsem dal nový ale stejně netopí, trubky co jdou do kabiny jsou horké. Nevíte někdo kde by mohl být problém. Vag ukazuje teplotu vody 78°C a žádná chyba v climatroniku není. Když jsem dělal test klapek vypadají že se všechny fungují. Díky moc
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 14 lis 2016, 17:51
bud to klapky alebo zapchaty vymenik
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice
Příspěvek
od martas112 » 14 lis 2016, 19:33
ahoj
mě to jednou netopilo protože jsem měl vadnou vodní pumpu.
BMW 530D E53 2005 160 kw
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Příspěvek
od DIAGNOSTIK » 14 lis 2016, 20:17
Pokud jsi v minulosti uvařil motor, tak máš prohlou hlavu. Při volnoběhu topí? V otáčkách? Vadne to postupně? Málo informací....
To je situace!
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25
Příspěvek
od Kolik » 15 lis 2016, 04:57
Nikdy jsem ho neuvařil. Netopí na volnoběh ani v otáčkách. Předtím normálně fungovalo. Teplota motoru na budíkách vystoupá na 90°C a drží se celou dobu jízdy. Když dám vnitřní okruh topí trošku lépe ale pořád jen vlažný vzduch. Jediné co mě napadá ty klpaky ale moc se mi nechce sundavat palubka.Díky
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Příspěvek
od DIAGNOSTIK » 15 lis 2016, 06:09
Podívej se. co Ti hlásí teplotní čidla climatroniku. Je jich tam víc, než jedno....
To je situace!
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25
Příspěvek
od Kolik » 15 lis 2016, 17:50
Ráno všechny ukazovali cca 6°C a stejně to netopí. Tak ve čtvrtek se vrhnu na palubku nejspíše:(
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od toby66kw » 15 lis 2016, 18:01
Ráno za studena otevřít chladící soustavu, jestli tam bude tlak je ko těsnění pod hlavou.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25
Příspěvek
od Kolik » 15 lis 2016, 18:42
sahal sem na hadice a nejsou tvrdy tak predpokladam ze tesneni snad nebude v haji
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 15 lis 2016, 18:52
skontroluj ci su obe hadice z vymenika tepla po zahriati motora
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Kolik
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2016, 09:25
Příspěvek
od Kolik » 15 lis 2016, 18:53
To už sem kontroloval a psal obě jsou horké:)Fakt to nejspíše vypadá na nějakou klapku:)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 16 lis 2016, 09:30
pripchaty vymenik alebo zlomena klapka.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke