Stránka 1 z 1

Úbytek g12

Napsal: 13 pro 2016, 19:37
od Lukyno0o
Zdravim Vás , chci se zeptat prosím, mám Octavii 2 motor BKD a jednou za čas musím dolévat vodu do chladiče (G12) . Ale nikde neni vidět že by se tam nějaká známka nebo stopa po ni ukázala ani během tlakové zkoušky. Jediné co se projevilo bylo při demontáži turba , že v něm nebo někde v těch místech byla prý po G12 stopa. Mohli by jste mi poradit na co mrknout nebo co s tím udělat. Jsem z toho nesvůj. děkuji :(

Re: Úbytek g12

Napsal: 13 pro 2016, 19:42
od slovacek.milos
Lukyno0o píše:Zdravim Vás , chci se zeptat prosím, mám Octavii 2 motor BKD a jednou za čas musím dolévat vodu do chladiče (G12) . Ale nikde neni vidět že by se tam nějaká známka nebo stopa po ni ukázala ani během tlakové zkoušky. Jediné co se projevilo bylo při demontáži turba , že v něm nebo někde v těch místech byla prý po G12 stopa. Mohli by jste mi poradit na co mrknout nebo co s tím udělat. Jsem z toho nesvůj. děkuji :(

propláchni a přejdi na G11 ta se tak netratí ;)

Napsal: 14 pro 2016, 06:52
od Lukyno0o
Já bych to radši vyřešil nějak pořádně. Mam strach ze jestli to jde někdy do toho turba kde po ní byli stopy tak aby nějak neodrovnala i tohle nové turbo. Navíc jsem trochu srab tak bych radši měl dolito co udává výrobce :D

Napsal: 14 pro 2016, 07:32
od Ján Horosz
Chladic na EGR bude prepaleny, alebo tesnenie pod hlavou.

Odpoj hadicky na vodu od EGR, spoj ich s kuskom zeleznej trubky, ked prestane miznut voda, je to chladic EGR-u.

Napsal: 14 pro 2016, 13:13
od Lukyno0o
Ján Horosz píše:Chladic na EGR bude prepaleny, alebo tesnenie pod hlavou.

Odpoj hadicky na vodu od EGR, spoj ich s kuskom zeleznej trubky, ked prestane miznut voda, je to chladic EGR-u.

To je ten bazmek hned za motorem nahoře pod vedením sání? Kolik tam k němu jde těch hadiček? A to jsou všechny gumový jen stažený nějakou páskou? Díky moc

Napsal: 14 pro 2016, 14:37
od Ján Horosz
Jj. dve tenke su na vodu.

Napsal: 15 pro 2016, 08:51
od Lukyno0o
Ján Horosz píše:Jj. dve tenke su na vodu.
určitě to zkusim, ještě se ale zeptam, nemůžu to nějak nenapravitelně zavzdušnit?

Napsal: 15 pro 2016, 09:14
od fekálek
Neuraž se, ale člověk s tvými zkušenostmi viz. tvé dotazy výše by se do takhle složitého vozu neměl hrabat. Nech to někomu jinak něco poděláš a bude to jen drašší. Ti co ti tu radí začínali na š100 a prošli si vším možným a ty by jsi chtěl hned opravovat takovou mašinu (LOL)

Napsal: 16 pro 2016, 08:55
od Lukyno0o
fekálek píše:Neuraž se, ale člověk s tvými zkušenostmi viz. tvé dotazy výše by se do takhle složitého vozu neměl hrabat. Nech to někomu jinak něco poděláš a bude to jen drašší. Ti co ti tu radí začínali na š100 a prošli si vším možným a ty by jsi chtěl hned opravovat takovou mašinu (LOL)
právě proto se taky ptám, nejsem zas tak zoufalej abych se mermomocí do toho pouštěl sám, jen mě zajímalo jestli se to nechá udělat doma na koleni a všechny aspekty s tim spojený. pokud by měli být problémy radši to hodim někam kde to zmáknou. na auto já jse cíťa. :)