TDI 96 kW PD - kontrolka elektroniky motoru
Napsal: 12 zář 2007, 17:32
Ahojte, poraďte mi někdo prosím s mým problémem.
Koupil jsem Octavii 96 kW. Jezdil jsem s ní 1 den a super. Po motorové stránce vše OK. Další den jsem nachipoval motor na 120 kW. Chip by měl být kvalitní. Ten chlápek se soustředí na VW motory. Hodně lidí u něj chipovalo a nikdy nebyl problém. Ale jsem první. Když jsem motoru po ujetí asi 200 km po chipu dával podlahy a občas vytáčel motor ke 4 tis. otáček, rožla se kontrolka elektroniky motoru a auto přestalo skoro jet. Jelo na nouzový režim. Motor jsem vypl a další den kontrolka zhasla. O týden později jsem jel do táhlého kopce na 6-ti rychlostní stupeň a měl jsem nohu na podlaze asi 7 sekund a opět stejný problém!
Diagnostika načetla, že je chyba v regulátoru plnícího tlaku. Ale bylo mě to vysvětleno tak, že když je to chipnuté, tak při plném zatížení plynu se to stát může. Prý se tam nahromadí nějaké plyny víc než je možné a není možné to odvádět pryč přes ventil ven. Je to pravda?
Otázka č. 2: co může být v nepořádku a jak mám postupovat?
Otázka č. 3: co se může stát když s tím budu jezdit dál?
Odpovězte mi prosím laicky. V mechanických věcech se moc nevyznám. A hlavně na ty 3 otázky.
Děkuji mockrát!!!
Koupil jsem Octavii 96 kW. Jezdil jsem s ní 1 den a super. Po motorové stránce vše OK. Další den jsem nachipoval motor na 120 kW. Chip by měl být kvalitní. Ten chlápek se soustředí na VW motory. Hodně lidí u něj chipovalo a nikdy nebyl problém. Ale jsem první. Když jsem motoru po ujetí asi 200 km po chipu dával podlahy a občas vytáčel motor ke 4 tis. otáček, rožla se kontrolka elektroniky motoru a auto přestalo skoro jet. Jelo na nouzový režim. Motor jsem vypl a další den kontrolka zhasla. O týden později jsem jel do táhlého kopce na 6-ti rychlostní stupeň a měl jsem nohu na podlaze asi 7 sekund a opět stejný problém!
Diagnostika načetla, že je chyba v regulátoru plnícího tlaku. Ale bylo mě to vysvětleno tak, že když je to chipnuté, tak při plném zatížení plynu se to stát může. Prý se tam nahromadí nějaké plyny víc než je možné a není možné to odvádět pryč přes ventil ven. Je to pravda?
Otázka č. 2: co může být v nepořádku a jak mám postupovat?
Otázka č. 3: co se může stát když s tím budu jezdit dál?
Odpovězte mi prosím laicky. V mechanických věcech se moc nevyznám. A hlavně na ty 3 otázky.
Děkuji mockrát!!!