nudzovy rezim _ 16683 regulace plniciho tlaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milosba
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 24 říj 2010, 21:07
Odpovědi: 0

nudzovy rezim _ 16683 regulace plniciho tlaku

Příspěvek od milosba »

nazdar pani,

potrebujem postrcit k rieseniu problemu, ktory ma trapi uz par tyzdnov.
Moj inac skvely motor mi hadze do nudzaku a teraz uz fakt neviem preco.

mam 1.9 TDI 77kw, /2004-12/ , BJB, octavia 2

toto mi hadze najnovsie:


1 Fault Found:

16683 - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno
P0299 - 000 - -
info o závadì:
Otáèky: 2520 /min
Kroutící moment: 218.0 Nm
Rychlost: 88.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napìtí: 14.44 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2131.8 mbar
Tlak: 1254.6 mbar


Mal som vadnu kabelaz k olejovemu cidlu dole na vani , to som opravil, potom som nasiel vypalenu poistku na olejove cidlo tak som ju vymenil. Myslel som ze toto je ta chyba az kym som nevysiel z dielne... nic sa nezmenilo iba mi zhaslo olejove cidlo.
Mal som turbo ktore som pripiekol, a myslel som ze to bude nim tak som ho vymenil. teraz mam nove a je to rovnake.

Problem sa prejavuje tak akokeby ste jazdili s turbom na ktorom je odpojena regulacia.. po vypnuti motora opat na chvilku ide lepsie ale ani nahodov to nema taky vikon ako som zvyknuty a potom to padne celkom dole. ked pojazdim este kus po pripade nad cca 120 zasvietia emisie a mam z toho polsky fiat....

Trubky som zbezne kontroloval ci dajaka neni vyskocena nenasiel som nic.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33600
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nechce se mi nad tím už bádat ale řeším asi podobný problém, zdá se mi že číslo závady je stejné, bohužel jsem si ho nenapsal ale nesmázl je v řj,

dneska jsem natlakoval celou sací soustavu a zjistil jsem ho.... z motoru se ozývá syčení

(LOL)

za čtyři hodiny jsme zsjistili ucpaný výfuk, který íl nevíme pokračování v úterý (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33600
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš i dpf :?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

treba to nalogovat!


naloguj pozadovanu/realnu hodnotu vahy a pozadovany/realny tlak turba...daj sem logy.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
milosba
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 24 říj 2010, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od milosba »

Niesom odbornik na vag, doma mam klon viem to odmerat na nom ? Ked ano poprosim kde na ktorych kanaloch sa to da? Dik

Nemam auto s dpf je to z tych prvych typov octavii 2 dokonca aj erg tam mam manualny.
Inac ked hovoris s tym sycanim aj ja ho pocuvam akoby od laveho kolesa ( spolujazdec) ale davam to do suvisu s vyjazdenym napinakom na alternator to ma tiez podobny zvuk.
Vyfuk som aml odpojeny cize tym to neni
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33600
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

milosba píše:Niesom odbornik na vag, doma mam klon viem to odmerat na nom ? Ked ano poprosim kde na ktorych kanaloch sa to da? Dik

Nemam auto s dpf je to z tych prvych typov octavii 2 dokonca aj erg tam mam manualny.
Inac ked hovoris s tym sycanim aj ja ho pocuvam akoby od laveho kolesa ( spolujazdec) ale davam to do suvisu s vyjazdenym napinakom na alternator to ma tiez podobny zvuk.
Vyfuk som aml odpojeny cize tym to neni
behaj na škoda 1000 MB (LOL)
Petrhub
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 23 čer 2010, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petrhub »

Já měl nedávno tu stejnou chybu a měl jsem ucpané DPF (wallbash)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

hodnoty najdes v tych kanaloch, neviem presne ktore cisla kanalov su to. Ano naloguješ to aj klonom
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

BJB DPF mít nebude, je to Euro III. Z mých zkušeností byla nejčastější závada špatná váha vzduchu nebo byla prdlá podtlaková hadička.
milosba
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 24 říj 2010, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od milosba »

Rozmyslam nad problemom aj cez vianoce a neviem presne odpoved na otazku :

co je zdrojom tlaku vzduchu pre tlakovy system? co presne od ktoreho komponentu ide uz ten klasicky vysoky tlak .
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

milosba - to ses daleko nedostal (noteeth) Že by turbodmychadlo? ;-)
pašíkombi AFN B597
milosba
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 24 říj 2010, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od milosba »

FandaTDI píše:milosba - to ses daleko nedostal (noteeth) Že by turbodmychadlo? ;-)
Dobre, a da sa merat cez vag na kolko je otvoreny ten regulacny ventil na turbe ? a ci sa vobec otvara?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

skontroluj zapojenie podtlakovych hadičiek a tlakových hadíc,ked naštartuješ musí sa regulačná banka vtiahnut na doraz.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
milosba
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 24 říj 2010, 21:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od milosba »

UchoTD píše:skontroluj zapojenie podtlakovych hadičiek a tlakových hadíc,ked naštartuješ musí sa regulačná banka vtiahnut na doraz.
cize ked privediem tlak - podtlak ( neviem zistim ) do regulacnej banky na turbe aspon zistim ci to ide , potom nastartujem a budem sledovat ci sa regulacna banka vtiahla na doraz

ale to az zajtra pozajtra dnes este len teorie :)
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

milosba píše:
FandaTDI píše:milosba - to ses daleko nedostal (noteeth) Že by turbodmychadlo? ;-)
Dobre, a da sa merat cez vag na kolko je otvoreny ten regulacny ventil na turbe ? a ci sa vobec otvara?
Ano i ne ... :D Ve vagu máš střídu (%) sepnutí N75, ale to ještě neznamená, že ten ventil se tak skutečně otvírá ... dá se to se zkušenostma odvodit od nárustu/poklesu tlaku (vč.porovnání s průtokem vzduchu přes MAF)
Asi nejjednodušší základní "zkouška" je zkounkout, zda po nastartování baňka na turbu vtáhne táhlo... (samozřejmě bez nějakýho externího podtlaku, prostě zapojený jak to má být...), event. jestli se táhlo hýbe při prošlápnutí plynu, ap.
Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 27 pro 2016, 13:30, celkem upraveno 2 x.
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“