nudzovy rezim _ 16683 regulace plniciho tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nudzovy rezim _ 16683 regulace plniciho tlaku
nazdar pani,
potrebujem postrcit k rieseniu problemu, ktory ma trapi uz par tyzdnov.
Moj inac skvely motor mi hadze do nudzaku a teraz uz fakt neviem preco.
mam 1.9 TDI 77kw, /2004-12/ , BJB, octavia 2
toto mi hadze najnovsie:
1 Fault Found:
16683 - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno
P0299 - 000 - -
info o závadì:
Otáèky: 2520 /min
Kroutící moment: 218.0 Nm
Rychlost: 88.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napìtí: 14.44 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2131.8 mbar
Tlak: 1254.6 mbar
Mal som vadnu kabelaz k olejovemu cidlu dole na vani , to som opravil, potom som nasiel vypalenu poistku na olejove cidlo tak som ju vymenil. Myslel som ze toto je ta chyba az kym som nevysiel z dielne... nic sa nezmenilo iba mi zhaslo olejove cidlo.
Mal som turbo ktore som pripiekol, a myslel som ze to bude nim tak som ho vymenil. teraz mam nove a je to rovnake.
Problem sa prejavuje tak akokeby ste jazdili s turbom na ktorom je odpojena regulacia.. po vypnuti motora opat na chvilku ide lepsie ale ani nahodov to nema taky vikon ako som zvyknuty a potom to padne celkom dole. ked pojazdim este kus po pripade nad cca 120 zasvietia emisie a mam z toho polsky fiat....
Trubky som zbezne kontroloval ci dajaka neni vyskocena nenasiel som nic.
potrebujem postrcit k rieseniu problemu, ktory ma trapi uz par tyzdnov.
Moj inac skvely motor mi hadze do nudzaku a teraz uz fakt neviem preco.
mam 1.9 TDI 77kw, /2004-12/ , BJB, octavia 2
toto mi hadze najnovsie:
1 Fault Found:
16683 - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno
P0299 - 000 - -
info o závadì:
Otáèky: 2520 /min
Kroutící moment: 218.0 Nm
Rychlost: 88.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napìtí: 14.44 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2131.8 mbar
Tlak: 1254.6 mbar
Mal som vadnu kabelaz k olejovemu cidlu dole na vani , to som opravil, potom som nasiel vypalenu poistku na olejove cidlo tak som ju vymenil. Myslel som ze toto je ta chyba az kym som nevysiel z dielne... nic sa nezmenilo iba mi zhaslo olejove cidlo.
Mal som turbo ktore som pripiekol, a myslel som ze to bude nim tak som ho vymenil. teraz mam nove a je to rovnake.
Problem sa prejavuje tak akokeby ste jazdili s turbom na ktorom je odpojena regulacia.. po vypnuti motora opat na chvilku ide lepsie ale ani nahodov to nema taky vikon ako som zvyknuty a potom to padne celkom dole. ked pojazdim este kus po pripade nad cca 120 zasvietia emisie a mam z toho polsky fiat....
Trubky som zbezne kontroloval ci dajaka neni vyskocena nenasiel som nic.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33600
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nechce se mi nad tím už bádat ale řeším asi podobný problém, zdá se mi že číslo závady je stejné, bohužel jsem si ho nenapsal ale nesmázl je v řj,
dneska jsem natlakoval celou sací soustavu a zjistil jsem ho.... z motoru se ozývá syčení
za čtyři hodiny jsme zsjistili ucpaný výfuk, který íl nevíme pokračování v úterý
dneska jsem natlakoval celou sací soustavu a zjistil jsem ho.... z motoru se ozývá syčení

za čtyři hodiny jsme zsjistili ucpaný výfuk, který íl nevíme pokračování v úterý

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33600
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Niesom odbornik na vag, doma mam klon viem to odmerat na nom ? Ked ano poprosim kde na ktorych kanaloch sa to da? Dik
Nemam auto s dpf je to z tych prvych typov octavii 2 dokonca aj erg tam mam manualny.
Inac ked hovoris s tym sycanim aj ja ho pocuvam akoby od laveho kolesa ( spolujazdec) ale davam to do suvisu s vyjazdenym napinakom na alternator to ma tiez podobny zvuk.
Vyfuk som aml odpojeny cize tym to neni
Nemam auto s dpf je to z tych prvych typov octavii 2 dokonca aj erg tam mam manualny.
Inac ked hovoris s tym sycanim aj ja ho pocuvam akoby od laveho kolesa ( spolujazdec) ale davam to do suvisu s vyjazdenym napinakom na alternator to ma tiez podobny zvuk.
Vyfuk som aml odpojeny cize tym to neni
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33600
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
behaj na škoda 1000 MBmilosba píše:Niesom odbornik na vag, doma mam klon viem to odmerat na nom ? Ked ano poprosim kde na ktorych kanaloch sa to da? Dik
Nemam auto s dpf je to z tych prvych typov octavii 2 dokonca aj erg tam mam manualny.
Inac ked hovoris s tym sycanim aj ja ho pocuvam akoby od laveho kolesa ( spolujazdec) ale davam to do suvisu s vyjazdenym napinakom na alternator to ma tiez podobny zvuk.
Vyfuk som aml odpojeny cize tym to neni

cize ked privediem tlak - podtlak ( neviem zistim ) do regulacnej banky na turbe aspon zistim ci to ide , potom nastartujem a budem sledovat ci sa regulacna banka vtiahla na dorazUchoTD píše:skontroluj zapojenie podtlakovych hadičiek a tlakových hadíc,ked naštartuješ musí sa regulačná banka vtiahnut na doraz.
ale to az zajtra pozajtra dnes este len teorie

Ano i ne ...milosba píše:Dobre, a da sa merat cez vag na kolko je otvoreny ten regulacny ventil na turbe ? a ci sa vobec otvara?FandaTDI píše:milosba - to ses daleko nedostalŽe by turbodmychadlo?

Asi nejjednodušší základní "zkouška" je zkounkout, zda po nastartování baňka na turbu vtáhne táhlo... (samozřejmě bez nějakýho externího podtlaku, prostě zapojený jak to má být...), event. jestli se táhlo hýbe při prošlápnutí plynu, ap.
Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 27 pro 2016, 13:30, celkem upraveno 2 x.
pašíkombi AFN B597