Stránka 1 z 3
BOXER I - 2.8 HDI
Napsal: 30 pro 2016, 14:15
od Otas43
Hezký den všem.
Mám problém. Boxer 2004 - 2.8 HDI po zhasnutí již nenaskočil.
Hledávání závad pomocí Delphi - počet závad 0.
Pomocí ELM327 také počet závad 0
Dal jsem novou žhavičku, stále nestartuje.
Chytne to pouze na eter a pak motor běží jakoby se nechumelilo.
Za tepla chytne, ale po držení startéru tak 10 a víc vteřin.
Tlak na rampě při startování 268 požadovaný, naměřený 270.
průtok vstřikovačemi ale 0 (za chodu motoru 9mm3).
Tlak vzduchu v klidu 1000kPa a stejně za chodu motoru.
Fakt nevím, čím to je, že nechytí - osobně se mi nezdá ten tlak vzduchu.
Tlaky jsou 2 - jeden je normál 1000 podle nadmořské výšky, ale ten druhý by měl přeci reagovat na podtlak v sání a neukazovat takto vysokou hodnotu.
Prosím o radu, díky lidišky.
Napsal: 31 pro 2016, 12:12
od cestář
Ahoj, jenom od boku střílím.
Na čerpadle co přichází nafta tak je sítko a to se kamarádovi zasíralo pilinami.
Vyčistil a nějakou dobu jezdil a pak znova vyčistit.
Napsal: 31 pro 2016, 16:01
od Otas43
myslíš vt čerpadlo ? nevšiml jsem si tam sítka. je součast čerpadla?
když vstřiknu trošku eteru-tak to chytne a motor beží i v zátěži OK. to by asi neběžel ne?
Napsal: 31 pro 2016, 22:34
od misocko
ja tiez strelim
mas nizke otacky pri startovani, RJ nepusti naftu preto aj prietok vstrekovacmi 0 pri startovani.
ked das sprej (eter) motor nabehne do vyssich otacok (chyti bez nafty) a RJ pusti naftu. pri studenom motore starter nevladze roztocit motor na potrebne otacky dane v softwary RJ. opravit starter.
Napsal: 01 led 2017, 12:48
od Otas43
Teoreticky by to možné bylo. Baterie vyměněna za novou a točí jako blázen. Takže tím na 100% to není. Před poruchou to mělo starou baterku a i tak to chytlo po pootočení klíčku.
Nebude to mít více čidel na snímání otáček? Nahoře na motoru je jeden snímač (snímá vačkovou hřídel)a určitě to bude někde mít nějaký druhý. Většina aut právě používá jedno čidlo polohy ke startování. Ale nevím, kde to druhé najít

. Pokud ho má.
Je pravdou, že na plyn se hodně zvednou otáčky a pak proto to běží. Musí to být někde něco kolem snímače otáček -čidla. Závadu to ale nepíše.
Napsal: 03 led 2017, 17:47
od mjung
další snímač je na převodovce snímač polohy klikové hřídele. může to dělat ten špatný start. při studeném startu je velký odběr el a to čidlo nemusí fungovat.
už jsem to řešil na Boxeru 2.2hdi za studena nechytalo. zázrakem až na po 20te a za tepla pak hned startovalo vyměnil jsem čidlo na klice a startovalo normálně.
Napsal: 03 led 2017, 19:36
od Otas43
Také si myslím, že to bude snímačem. Kde ho prosím najdu? Zezadu? Zepředu? Tam je všude přístup jak.....mělo by to být asi k setrvačníku ne?
Napsal: 05 led 2017, 23:36
od chosepm
Na diagnostice vidíš otáčky motoru při startu

Napsal: 06 led 2017, 07:16
od Otas43
aha. tak tím to asi nebude:(
Napsal: 06 led 2017, 10:52
od octaviask
to je cudne..vacsinou ked to nechyta tak nie je tlak na raily...
ak mas 280 barov na rampe a motor nechyta, tak jediny dovod je ze jednotka neotvori vstrekovace. Iny dovod nie je...
Vidis tie otacky pri starte?
regulator tlaku na cerpadle mas na 2 srobky alebo na 3 srobky?
Napsal: 06 led 2017, 12:29
od vladosr
potom uz len synchronizacia vacka kluka.....
a zdroj pre napajanie vstrekov 80 alebo 120v....diag to ukaze..
Napsal: 06 led 2017, 12:50
od octaviask
chcelo by to lexiu, nie autocom....
Napsal: 06 led 2017, 21:39
od chosepm
Otas43 píše:aha. tak tím to asi nebude:(
k těm otáčkám...musíš na to mrknout než začneš startovat a pak co se děje když startuješ.... musí tam bejt nějaká standartní hodnota a nesmí to během otáčení padat na 0.
Co se týče synchronizace vačka /klika, zkus odpojit snímač na vačce a startovat dýl.
Napsal: 07 led 2017, 20:06
od vladosr
chosepm píše:
Co se týče synchronizace vačka /klika, zkus odpojit snímač na vačce a startovat dýl.
to plati pre TDI....HDI nechyti....berie to naozaj vazne , ak nie je synchro ano , nespusti palivo...
Napsal: 07 led 2017, 20:28
od octaviask
vladosr píše:chosepm píše:
Co se týče synchronizace vačka /klika, zkus odpojit snímač na vačce a startovat dýl.
to plati pre TDI....HDI nechyti....berie to naozaj vazne , ak nie je synchro ano , nespusti palivo...
= chyba v ECU