Stránka 1 z 2
podivna spotreba s predehrevem
Napsal: 13 zář 2007, 19:51
od zmyleny
dal jsem predehrev, vymenik 4kW, teplovodni,
motor se po ohrati zklidnil, ale stoupla spotreba, docela pekelne
z nejakych 12 na 18 litru
netusim proc,
vypojil sem vymenik a spotreba opet klesla
Napsal: 13 zář 2007, 20:09
od KUK
To nemůže mít souvislost...
Napsal: 13 zář 2007, 20:11
od zmyleny
to jsem si taky puvodne myslel, ale zapojil jsem jej zpet a opet to slo nahoru, tak jsem jej opet vypojil a zas sla dolu,
proste nevim, jezdim ted tak 1:1
Napsal: 13 zář 2007, 20:14
od KUK
A jak tu spotřebu měříš, co máš za auto?
Napsal: 13 zář 2007, 20:19
od zmyleny
nissan patrol, motor 2,8 TD,
natankuju plnou, az po hrdlo,
jinak ani netankuju, proste v mereni problem nemam, tachometr taky nevynechava, pocita furt dobre,
Re: podivna spotreba s predehrevem
Napsal: 13 zář 2007, 20:55
od jaryn
zmyleny píše:dal jsem predehrev, vymenik 4kW, teplovodni,
motor se po ohrati zklidnil, ale stoupla spotreba, docela pekelne
z nejakych 12 na 18 litru
netusim proc,
vypojil sem vymenik a spotreba opet klesla
koukni na nové spoje, jestli tam nechčije .... palivo a mrkni do chladící kapaliny - no spíš čuchni - jestli tam není co tam nepatří. Ještě mrkni na olej, jestli závratně nestoupá hladina.
A taky si udělej značku na odkalováku - pokud tam je - na víčku od nádrže a na náhonu od tachometru, jestli mi rozumíš

manželky se mnohdy vyznají víc, než jsme schopni připustit!
Napsal: 13 zář 2007, 21:16
od KUK
To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
Napsal: 13 zář 2007, 21:23
od jaryn
KUK píše:To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
... do manželčinejch výletů, do sousedova kanystru...

Napsal: 13 zář 2007, 21:54
od Golďák
jaryn píše:KUK píše:To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
... do manželčinejch výletů, do sousedova kanystru...

šikovnej zaměstnanec

Napsal: 13 zář 2007, 21:59
od jaryn
Golďák píše:jaryn píše:KUK píše:To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
... do manželčinejch výletů, do sousedova kanystru...

šikovnej zaměstnanec

no jo čéče, to mě nenapadlo, že je to firemní auto

Napsal: 14 zář 2007, 04:45
od zmyleny
s timhle autem jezdim sam,
hladina oleje porad stejna, pod aute ani kapka, proste nevim,
tohle neni otazka jednoho tydne, ale nekolika tydnu, behem kterych jsem projel nekolik nadrzi,
a vzdy se stejnym vysledkem, na predehrev vyssi spotreba
spotřeba
Napsal: 28 zář 2007, 11:53
od wiguf
Možná je to blbost, ale napadlo mě, že když to hodíš na výměnník, tak se ti ochladí kapalina o olej, tudíž i motor. A studenej motor buď může žrát víc a nebo je tam nějakej termostatickej sytič nebo nějaká taková blbost která by to mohla nějak ovlivňovat. Koukni na teploměr. A taky ti to nemusí pobrat vodní čerpadlo...
Napsal: 30 zář 2007, 13:02
od Ficus
Nebo Ufon.. A tosem chtěla jenom novou khůůlnu..

Napsal: 30 zář 2007, 19:14
od Petr H.
tak mě napadá, jak to vlastně tankuješ? a počítáš? nenatakuješ u pumpy vypojíš výměník, natankuješ doma olej zapojíš výměník ? a takhle dokola?? pak by to bylo tím že doma natankuješ pomalým naléváním i dilatační prostor v nádrži. Do feldy- pick up se mi povedlo po natankování u pumpy dolet za rohem v garáži jednou i 8l ale taky se mi tam nevešli 4l. Tankuju na cvaknutí pistole a do celé 50 nebo 100 Kč. Takže se takto dostanu k rozdílu na plné nádrži i víc jak 200Km. Od 1. cvaknutí na celých penězích až po dolití po hrlo. Česky řečeno natankovat "plnou" může znamenat rozdíl 12L.
Napsal: 30 zář 2007, 19:18
od zmyleny
v tankovani to trable neni,
spis to vypada na to, ze vymenik jsem zapojil mezi filtr a cerpadlo, pres filtr to hur protakuje, tim to i vic zere, kdyz jsem jej zapojil pred filtr, je to uz lepsi, ale pravdepodobne cerpadl dava te horke ridke smesi do motoru vic nez by melo