Stránka 1 z 2

podivna spotreba s predehrevem

Napsal: 13 zář 2007, 19:51
od zmyleny
dal jsem predehrev, vymenik 4kW, teplovodni,
motor se po ohrati zklidnil, ale stoupla spotreba, docela pekelne
z nejakych 12 na 18 litru
netusim proc,
vypojil sem vymenik a spotreba opet klesla

Napsal: 13 zář 2007, 20:09
od KUK
To nemůže mít souvislost...

Napsal: 13 zář 2007, 20:11
od zmyleny
to jsem si taky puvodne myslel, ale zapojil jsem jej zpet a opet to slo nahoru, tak jsem jej opet vypojil a zas sla dolu,
proste nevim, jezdim ted tak 1:1

Napsal: 13 zář 2007, 20:14
od KUK
A jak tu spotřebu měříš, co máš za auto?

Napsal: 13 zář 2007, 20:19
od zmyleny
nissan patrol, motor 2,8 TD,
natankuju plnou, az po hrdlo,
jinak ani netankuju, proste v mereni problem nemam, tachometr taky nevynechava, pocita furt dobre,

Re: podivna spotreba s predehrevem

Napsal: 13 zář 2007, 20:55
od jaryn
zmyleny píše:dal jsem predehrev, vymenik 4kW, teplovodni,
motor se po ohrati zklidnil, ale stoupla spotreba, docela pekelne
z nejakych 12 na 18 litru
netusim proc,
vypojil sem vymenik a spotreba opet klesla
koukni na nové spoje, jestli tam nechčije .... palivo a mrkni do chladící kapaliny - no spíš čuchni - jestli tam není co tam nepatří. Ještě mrkni na olej, jestli závratně nestoupá hladina.
A taky si udělej značku na odkalováku - pokud tam je - na víčku od nádrže a na náhonu od tachometru, jestli mi rozumíš ;) manželky se mnohdy vyznají víc, než jsme schopni připustit!

Napsal: 13 zář 2007, 21:16
od KUK
To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...

Napsal: 13 zář 2007, 21:23
od jaryn
KUK píše:To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
... do manželčinejch výletů, do sousedova kanystru... ;)

Napsal: 13 zář 2007, 21:54
od Golďák
jaryn píše:
KUK píše:To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
... do manželčinejch výletů, do sousedova kanystru... ;)
šikovnej zaměstnanec (LOL)

Napsal: 13 zář 2007, 21:59
od jaryn
Golďák píše:
jaryn píše:
KUK píše:To jsem teda fakt zvědavej naco přijdeš... Rozdíl ve spotřebě může být, ale tak 10%, a ne tak velký jak píšeš. Jedině že ti to fakt někam teče. Pod auto, do auta, do mot. oleje...
... do manželčinejch výletů, do sousedova kanystru... ;)
šikovnej zaměstnanec (LOL)
no jo čéče, to mě nenapadlo, že je to firemní auto :D

Napsal: 14 zář 2007, 04:45
od zmyleny
s timhle autem jezdim sam,
hladina oleje porad stejna, pod aute ani kapka, proste nevim,
tohle neni otazka jednoho tydne, ale nekolika tydnu, behem kterych jsem projel nekolik nadrzi,
a vzdy se stejnym vysledkem, na predehrev vyssi spotreba

spotřeba

Napsal: 28 zář 2007, 11:53
od wiguf
Možná je to blbost, ale napadlo mě, že když to hodíš na výměnník, tak se ti ochladí kapalina o olej, tudíž i motor. A studenej motor buď může žrát víc a nebo je tam nějakej termostatickej sytič nebo nějaká taková blbost která by to mohla nějak ovlivňovat. Koukni na teploměr. A taky ti to nemusí pobrat vodní čerpadlo...

Napsal: 30 zář 2007, 13:02
od Ficus
Nebo Ufon.. A tosem chtěla jenom novou khůůlnu.. (noteeth)

Napsal: 30 zář 2007, 19:14
od Petr H.
tak mě napadá, jak to vlastně tankuješ? a počítáš? nenatakuješ u pumpy vypojíš výměník, natankuješ doma olej zapojíš výměník ? a takhle dokola?? pak by to bylo tím že doma natankuješ pomalým naléváním i dilatační prostor v nádrži. Do feldy- pick up se mi povedlo po natankování u pumpy dolet za rohem v garáži jednou i 8l ale taky se mi tam nevešli 4l. Tankuju na cvaknutí pistole a do celé 50 nebo 100 Kč. Takže se takto dostanu k rozdílu na plné nádrži i víc jak 200Km. Od 1. cvaknutí na celých penězích až po dolití po hrlo. Česky řečeno natankovat "plnou" může znamenat rozdíl 12L.

Napsal: 30 zář 2007, 19:18
od zmyleny
v tankovani to trable neni,
spis to vypada na to, ze vymenik jsem zapojil mezi filtr a cerpadlo, pres filtr to hur protakuje, tim to i vic zere, kdyz jsem jej zapojil pred filtr, je to uz lepsi, ale pravdepodobne cerpadl dava te horke ridke smesi do motoru vic nez by melo