Logování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sojka práskačka
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2016, 18:05

Logování

Příspěvek od Sojka práskačka »

Zdravím, mohl by mi někdo prosím vysvětlit co se kontroluje na grafu kterej mi vznikne po nalogovaní. Jak z toho poznám třeba jestli je váha vzduchu k.o. nebo regulace turba...Podle čeho se řídit atd. Moc se v tom nevyznám Přikládám odkaz na můj log. Je na 4 po dálnici, motor ASV, vše původní.... Děkuju.
http://leteckaposta.cz/280778758[img]ht ... na_4_2.jpg[/img]
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Re: Logování

Příspěvek od Pavol1981 »

Este by mal byt spraveny log na mnozstvo vstrek. paliva tusim v kanali 1. turbo reguluje podla poziadavky, vaha nenadchne ani neurazi
Sojka práskačka
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2016, 18:05

Re: Logování

Příspěvek od Sojka práskačka »

Pavol1981 píše:Este by mal byt spraveny log na mnozstvo vstrek. paliva tusim v kanali 1. turbo reguluje podla poziadavky, vaha nenadchne ani neurazi
Děkuju za odpověď, podle čeho jsi to poznal? :D Mě moc neni jasný, co který zkratky znamenají. Nikde jsem to tu nenašel. Engine speed - otáčky motoru, MAF (Specified)- netuším, Maf (actual) - netuším, Egr duty cycle - otevírání egr ventilu, Maf sensor - Netuším, Atmos pressure - něčeho tlak, Mainfold pressure - Tlak v sání, Throttle - plynový pedál, Specified map - netuším, Actual Map - netuším, D cycle Map v % - Netuším, něco co v % :) Je mi jasný že to jsou hodnoty ze snímačů, ale co k čemu patří a kolik je v normě, nepoznám... :D
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3664
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

MAF je hmotnost vzduchu. MAP je tlak vzduchu.
Actual je aktuální hodnota, Specified je jednotkou očekávaná hodnota.
Atmos pressure je atmosférický tlak a D cyce MAP je otvírání N75 ventilu.
Oct asv 2000, DieselPower
Sojka práskačka
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2016, 18:05

Příspěvek od Sojka práskačka »

Pája 19 píše:MAF je hmotnost vzduchu. MAP je tlak vzduchu.
Actual je aktuální hodnota, Specified je jednotkou očekávaná hodnota.
Atmos pressure je atmosférický tlak a D cyce MAP je otvírání N75 ventilu.
Jestli tomu rozumím správně, musí se aktuální hodnota blížit co nejblíže k očekáváné hodnotě? Maf senzor je pro kontrolu váhy vzduchu a Map senzor pro regulaci turba? Nebo je to nesmysl? Kolik je ještě v normě? Jaký vliv na to potom ještě má Atmosferický tlak a otevírání N75 ventilu. Děkuju!
Petr Játi
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 16:14
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Petr Játi »

Pochopil jsi to správně.

Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba

Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.

Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.

Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat :)

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat :)

Můžeš logovat in vstřiky atd.

Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte :)

Zatím
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Petr Játi píše:Pochopil jsi to správně.

Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba

Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.

Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.

Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat :)

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat :)

Můžeš logovat in vstřiky atd.

Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte :)

Zatím
Atmos. pres: Tlak turba??? Jsi si jistej (rofl)
Sojka práskačka
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2016, 18:05

Příspěvek od Sojka práskačka »

Car diag píše:
Petr Játi píše:Pochopil jsi to správně.

Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba

Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.

Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.

Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat :)

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat :)

Můžeš logovat in vstřiky atd.

Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte :)

Zatím
Atmos. pres: Tlak turba??? Jsi si jistej (rofl)
Nedělejte mi v tom zmatky (rofl)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

atmosferický tlak nieje tlak preplnovania.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Sojka práskačka
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2016, 18:05

Příspěvek od Sojka práskačka »

UchoTD píše:atmosferický tlak nieje tlak preplnovania.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.
Myslel jsem si to díky. Konečně se v tom grafu trochu začínám vyznat.
Když teda chci zkontrolovat váhu vzduchu, nechám si v grafu jen MAF actual a MAF Sensor Pokud je rozdíl nad 200 - 250mg méně tak je k.o.
MAF Specified ukazuje stále 850mg. Toho si asi nevšímat, nevim co to znamená.

A pokud kontroluji Turbo. Tak je důležitý Mainfold pressure - nesmí překročit horní hranici. Jinak to skočí do nouzáku apod. Znamená tedy že nejde regulace a turbo tlačí pořád naplno. Závada - nefunkční regulace, prodřená podtlakova hadička, vadný ventil N75 atd.

Specified Map a Actual Map zde poznám jak funguje regulace, jestli nezadrhává.

Dá se z toho ještě něco vyčíst, nebo to píšu úplně blbě. Když tak mě opravte.
Petr Játi
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 16:14
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Petr Játi »

Lol
Naposledy upravil(a) Petr Játi dne 16 led 2017, 14:12, celkem upraveno 1 x.
Petr Játi
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 16:14
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Petr Játi »

Co chceš se dá vyčíst musíš jen vědět jaký oddíl. :):) Hoď si to do češtiny a máš klid :) Jinak atmos. může být atmosférický tlak nebo zdvih takže... a určitě bude atmosférický tlak 950mbar ??
Sojka práskačka
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2016, 18:05

Příspěvek od Sojka práskačka »

Petr Játi píše:Co chceš se dá vyčíst musíš jen vědět jaký oddíl. :):) Hoď si to do češtiny a máš klid :) Jinak atmos. může být atmosférický tlak nebo zdvih takže... a určitě bude atmosférický tlak 950mbar ??
To bych se chtěl taky jednou naučit.... ale zatím jsem moc daleko nepostoupil. Log jsem udělal, ale nevím co z něho vyčíst. Auto určitě nejede tak jako dříve... :/
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“