Logování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 říj 2016, 18:05
Odpovědi: 0
Logování
Zdravím, mohl by mi někdo prosím vysvětlit co se kontroluje na grafu kterej mi vznikne po nalogovaní. Jak z toho poznám třeba jestli je váha vzduchu k.o. nebo regulace turba...Podle čeho se řídit atd. Moc se v tom nevyznám Přikládám odkaz na můj log. Je na 4 po dálnici, motor ASV, vše původní.... Děkuju.
http://leteckaposta.cz/280778758[img]ht ... na_4_2.jpg[/img]
http://leteckaposta.cz/280778758[img]ht ... na_4_2.jpg[/img]
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06 říj 2015, 03:49
- Bydliště: Ružomberok, SK
Odpovědi: 0
Re: Logování
Este by mal byt spraveny log na mnozstvo vstrek. paliva tusim v kanali 1. turbo reguluje podla poziadavky, vaha nenadchne ani neurazi
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 říj 2016, 18:05
Odpovědi: 0
Re: Logování
Děkuju za odpověď, podle čeho jsi to poznal?Pavol1981 píše:Este by mal byt spraveny log na mnozstvo vstrek. paliva tusim v kanali 1. turbo reguluje podla poziadavky, vaha nenadchne ani neurazi



-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 říj 2016, 18:05
Odpovědi: 0
Jestli tomu rozumím správně, musí se aktuální hodnota blížit co nejblíže k očekáváné hodnotě? Maf senzor je pro kontrolu váhy vzduchu a Map senzor pro regulaci turba? Nebo je to nesmysl? Kolik je ještě v normě? Jaký vliv na to potom ještě má Atmosferický tlak a otevírání N75 ventilu. Děkuju!Pája 19 píše:MAF je hmotnost vzduchu. MAP je tlak vzduchu.
Actual je aktuální hodnota, Specified je jednotkou očekávaná hodnota.
Atmos pressure je atmosférický tlak a D cyce MAP je otvírání N75 ventilu.
Pochopil jsi to správně.
Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba
Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.
Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.
Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat
Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat
Můžeš logovat in vstřiky atd.
Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte
Zatím
Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba
Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.
Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.
Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat

Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat

Můžeš logovat in vstřiky atd.
Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte

Zatím
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: 05 říj 2010, 19:55
- Bydliště: Blšany u Loun
Odpovědi: 0
Atmos. pres: Tlak turba??? Jsi si jistejPetr Játi píše:Pochopil jsi to správně.
Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba
Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.
Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.
Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat
Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat![]()
Můžeš logovat in vstřiky atd.
Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte
Zatím

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 říj 2016, 18:05
Odpovědi: 0
Nedělejte mi v tom zmatkyCar diag píše:Atmos. pres: Tlak turba??? Jsi si jistejPetr Játi píše:Pochopil jsi to správně.
Maf - Váha vzduchu
Atmos. Pres. : Tlak turba
Vždy máš požadovanou hodnotu od jednotky a aktuální hodnotu ze senzoru. Musí se co nejvíce blížit.
Jestli si chceš pořádně zkontrolovat váhu tak dej v bloku hodnot oddíl 3
dej 4ku a od 1500ot/min do tak 3 - 3500otc/min Pak si na to podívej když bude dávat hodně málo tak o 200- 250 míň je po ní. pak záleží na typu motoru.
Jestli chceš zkontrolovat turbo tak odíly 10 11 a to samé. Když budeš mít zatuhlou regulaci bude ti turbo přeplňovat a auto padat do nouzáku a nebo bude zase dávat málo a asi by to chtělo něco sním dělat
Když loguješ pokaždé se loguj je to co chceš zkontrolovat![]()
Můžeš logovat in vstřiky atd.
Rád jsem pomohl a jestli tam někdo vídí nějaký nesmysl klidně mě opravte
Zatím

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
atmosferický tlak nieje tlak preplnovania.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 říj 2016, 18:05
Odpovědi: 0
Myslel jsem si to díky. Konečně se v tom grafu trochu začínám vyznat.UchoTD píše:atmosferický tlak nieje tlak preplnovania.
atmosferický tlak je realny tlak ovzdušia
turbo pressure,alebo intake pressure je tlak v saní
mass air flow je prietok vzduchu cez vážič vzduchu.
Když teda chci zkontrolovat váhu vzduchu, nechám si v grafu jen MAF actual a MAF Sensor Pokud je rozdíl nad 200 - 250mg méně tak je k.o.
MAF Specified ukazuje stále 850mg. Toho si asi nevšímat, nevim co to znamená.
A pokud kontroluji Turbo. Tak je důležitý Mainfold pressure - nesmí překročit horní hranici. Jinak to skočí do nouzáku apod. Znamená tedy že nejde regulace a turbo tlačí pořád naplno. Závada - nefunkční regulace, prodřená podtlakova hadička, vadný ventil N75 atd.
Specified Map a Actual Map zde poznám jak funguje regulace, jestli nezadrhává.
Dá se z toho ještě něco vyčíst, nebo to píšu úplně blbě. Když tak mě opravte.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01 říj 2016, 18:05
Odpovědi: 0
To bych se chtěl taky jednou naučit.... ale zatím jsem moc daleko nepostoupil. Log jsem udělal, ale nevím co z něho vyčíst. Auto určitě nejede tak jako dříve... :/Petr Játi píše:Co chceš se dá vyčíst musíš jen vědět jaký oddíl.:) Hoď si to do češtiny a máš klid
Jinak atmos. může být atmosférický tlak nebo zdvih takže... a určitě bude atmosférický tlak 950mbar ??