Stránka 1 z 2
Plechový kryt motoru
Napsal: 15 led 2017, 21:32
od speedart
Zdravím.Řešil tu někdo plechový dekl pod motor? našel sem 2 druhy a nevím který,tak kdybyste měli někdo nějaké zkušenosti
https://tuning.autodoplnky.cz/kryty-pod ... url]
http://www.obautodily.cz/skoda-octavia- ... cz117/[url][/url]
Napsal: 15 led 2017, 22:43
od frantisek28
Na co ti to je?
Drviva vatsina jazdi s plastovym a staci…
Chces vozit v aute 20 kg zavesenych pred prednou napravou??? Kolko to je? 5% hmotnosti auta? A este k tomu pred napravou…
Podla mna je to blbost…
Napsal: 15 led 2017, 22:59
od hansdob
Ja jsem ho vozil na všech svých octaviich protože jsem líné prase a jezdím ke každe chatě,chalupě,rybníčku,políčku a jiné chlastačce někde mimo komunikace a byl jsem X krát rád že ho mám. používal jsem origo a možná z té co jsem likvidoval mi i zbyl. a byl to ten druhý
Napsal: 16 led 2017, 05:51
od speedart
Chci ho tam z důvodu, ze origo plast mam rozdrbany a vsude drhnu a auto je od předchozího majitele lehce snížené a nez kupovat novy plast za 3000, tak radši dam plech
Napsal: 16 led 2017, 05:58
od martinsidlo
Můžeš ten Čínský z OB-díly. Případně upravit ( oddělit příčku od zbytku,aby ta příčka zůstávala na autě ). Je moc dobrá věc, V Praze se bez něj neobejdu při objíždění přes tramvajové koleje ( většinou přespolní,mimopražský se snaží zaparkovat Smarta do mezery po autobusu ).
Pakárna na olej ale jinak gut.
plech čína
Napsal: 16 led 2017, 06:25
od carlosdm
ten čínský kryt v pohodě,stejný jako origo.Mám ho na autě už 5let a super,když jede š na ryby a nebo někam do lesa je to fakt potřeba, ten plast je nanic.akorát jsem ještě zvednul podvozek podložkama vzadu a vepředu a je to super,projedu všude. Pavel
Napsal: 16 led 2017, 06:29
od speedart
Tak olej je jednou za rok na zvedaku,takze v tom bych problém nevidel.Myslíš tu přední pricku odrezat aby zůstala napevno na aute a pak to k te pricce nejak přišroubovat?
Napsal: 16 led 2017, 08:34
od Vici
u číňana vím, že víc lidí řešilo, že když dostal větší ránu tak prorazil vanu..
Napsal: 16 led 2017, 08:36
od Vici
já mám nachystaný origo jen nemám už pár let čas na montáž, tak aby šel na ARL

příčku taky uříznu, dám do ní nýtovací matice a budu šroubovat ten kryt k ní. Tak je to i u dvojkové oktávky
Napsal: 16 led 2017, 09:52
od TDI tech
Na ARL musis nejak vykluckovat hadicu okolo Tecka co ide do IC. Ladas nasiel nejaku hadicu z neviem ktoreho auta ktora tam pasuje ako rit na serbel.
Re: Plechový kryt motoru
Napsal: 16 led 2017, 09:54
od TDI tech
Ani jeden su to cinske sracky. Origo plastovy znesie viac. Ked tak jedine origo plech, ten toho teda znesie celkom dost
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 158#414158
Napsal: 16 led 2017, 13:39
od carlosdm
to nemůžeš myslet ani vážně že plastový snese toho víc než plech číňan. Mám toho číňana už 5 let , je otázka jaká čína to je, ale to co mám, už nevím odkud, tak to prošlo dost zatěžkávací zkouškou na rybách a s plastem to nemůžeš ani rovnat, to opravdu néé. Plech a mrknout na tlouštku a nebo origo plech z bozaru....
Napsal: 16 led 2017, 13:43
od TDI tech
Makka cinska blaska napacha viac skody ako poddajny plast. Uplne najlepsi ten s tym privarnym vinklikom co ma byt akokze vyztuha. Krasne prvrta olejovu vanu

Napsal: 16 led 2017, 15:01
od Qxkiller
Napsal: 16 led 2017, 15:43
od renos.renos
frantisek28 píše:Na co ti to je?
Drviva vatsina jazdi s plastovym a staci…
Chces vozit v aute 20 kg zavesenych pred prednou napravou??? Kolko to je? 5% hmotnosti auta? A este k tomu pred napravou…
Podla mna je to blbost…
Meleš kraviny... a nic nevíš.. jedna paní povídala... mám plech pod autem víc jak pět roků a už mnohokrát mě zachránil... byly to prdy, že už bych dávno měl po vaně... a plech jen odřený.. bez viditelné deformace... rozhodně doporučuji...